Laitanko miehelle kiitos treffeistä viestin?
Kävin juuri ekoilla tinder treffeillä miehen kanssa. Tekisi mieli laittaa hänelle kiitos viesti mutta en ole varma pitäisikö odottaa laittaako hän minulle jotain. Sanoi treffien päätteeksi että olisi kiva nähdä uudestaan mutta en ole varma tarkoittiko sitä. Istuttiin treffeillä yhteensä 2,5h pilkkuun asti ja lähtiessä halasi. Vähän näytti siltä että olisi halunnut myös suudella mutta en ole varma eikö sitten Koronan takia viitsinyt..
Kommentit (150)
Pistät nyt sen viestin! Mitään odotus leikkiä kannata alkaa, tämä on oikeaa elämää ja jos on järkevä ihminen ja kiinnostunut niin kiittää vielä suakin. Etkä sinä sillä kiitoksella mitään lupaa tai voita/häviä.
Laita sille KIIIITOS KIIITOS OLEN NIIIIN KIITOLLINEN AAAA-ETTÄ ja monta sydäntä perään <3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille pussy pick.
Noi jotain tikkuja millä pidetään huulet auki?
Vierailija kirjoitti:
"Ujo" mies lähti treffeille ja jutteli kanssasi, mutta nyt epäilet, ettei hän uskalla laittaa sinulle enää viestiä? Älä nyt viitsi. Kyllä ujokin mies ilmaisee kiinnostuksensa, kun tulee "se oikea" nainen kohdalle.
Kyllä ( ehkä ), mutta hänelläkin voi mennä aikaa, jos ujous ottaa vallan. Elikä tässäkin tapauksessa: jos kummassakin päässä pähkäillään ja ujostellaan, ei yhteydenottoa koskaan ehkä enää tulekaan. Jomman kumman on pakko "ottaa riski" ja lähettää ekana se viesti. Tässäkin voi mennä vuosituhannen rakkaustarina, kun kumpikin pähkäilee omilla tahoillaan...Rohkeesti vaan ap viestiä kehiin. Laita vaikka jotain tällasta : " Moi, halusin vaan vielä sanoa, että kivaa oli. Jos haluat tavata uudestaan, olen kuulolla...." .
Tällä palstalla on kyllä ihan käsittämättömän jääräpäisesti joihinkin sadan vuoden takaisiin sukupuolirooleihin tarrautuvaa porukkaa. Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla joku passiivinen saalis? Miksi ei voisi itse tehdä jotain sen eteen, että löytää kumppanin josta jopa oikeasti pitää?
Varmaan nämä konservatiivimammat sitten myös valittavat huonosta miehestään niissä miljoonassa päivittäisessä ketjussa, kun eivät ole voineet avata suutaan sille miehelle, josta oikeasti tykkäsivät.
Itse olen mennyt fiiliksen mukaan. Jos on ollut oikein mukava tapaaminen ja tosiaan haluan nähdä uudestaan, niin olen laittanut jotain viestiä kotiin päästyäni. Tyyliin pääsin kotiin ja olipa kivaa. Usein mies on myös ehtinyt kysyä kotiin pääsystä tai kiittänyt ennen mua. Mun parhaat treffit siis kestää yleensä yöhön asti. Mistään tunnin parin alkuillan kahveista en ala kiittelemään, koska selvästi jompaa kumpaa ei ole kiinnostanut jatkaa iltaa.
Mä olen ottanut nykyään käyttööni raakarehellisen ja avoimen viestinnän. Sanon miehelle, jos olen pitänyt ja mitä haluan ja mihin olen valmis jne. Just yhdelle kerroin mitä mieltä olen hänen käytöksestä, vaikka vasta tapailtiin. Siis sellasta pelailua. Ennen olisin vaiennut tilanteen kuoliaaksi. Osaan myös kertoa, jos juttu ei vaan mun puolelta lähde lentoon ja kaverifiilis on tullut jäädäkseen. Aiemmin olin hiljaisempi, epävarma ja varovainen, mutta itsetuntemukseni myötä kaikki on muuttunut. En enää häpeä juuri mitään ja suoruudella ei tule tuhlattua turhaa aikaansa vääriin ihmisiin. Tässä tapauksessa laittaisin jonkun viestin vielä, että viihdyin seurassasi ja mielelläni ottaisin uusiksi. Tiedät mistä mut tavoittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Todella hyviä kommentteja täällä. Nimenomaan, olet kiittänyt jo kerran ja jos mies on todella kiinnostunut, hän kyllä laittaa sinulle viestiä.
Miksi tämä olisi miehen vastuulla? Miksei ap saa vielä kiittää viestillä, jos siltä tuntuu (se mieskin kiitti jo kerran)? Siksi kun hän on nainen vai?
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut.
Älä tyrkytä itsesäsi.
Miksi ei saa tyrkyttää itseään? Siinä voi käydä niin että jääkin ilman. Ja sen takiako naiset eivät tee aloituksia treffisivuilla ettei vaan "tyrkytä" itseään?
Miehenä olen kyllästynyt pelaajiin jotka miettivät jokaista askeltaan tarkoin. Nainen joka ei leiki vaikeasti tavoiteltavaa eikä tyrkkyä vaan on suora, kohtelias ja ystävällinen on ihana. Kun sellaisen löysin, pidin kiinni.
Silti joudut nyt vähän pelaamaan - pelurilta saat enintään nopean seksin, mikä on ihan ok jos sitä haluat, mutta hän kiirehtii jo kohti seuraavaa panoa. Ujo kilttia saattaa kaivata rohkaisua tai jopa sitä että pyydät häntä deitille.
Älä lähetä viestiä ennen miestä. Hän laittaa viestin kyllä jos on tarpeeksi kiinnostunut. Voi kyllä tarttua tilaisuuteen, jos osoitat kiinnostusta, mutta sitten saat aina ihmetellä, onko kiinnostusta vai ei. Oon vanha kettu, tiedän nämä. Miehet haluaa nähdä, että oot nainen, jota joutuu vähän jahdata, et mikään tossu.
En voi sietää tällaisia rajoittuneita sukupuoliroolileikkejä. Jos joku mies ottaa nokkiinsa siitä, että nainen kiittää häntä treffien päätteeksi, niin siinäpä sitten 😂 oikeasti mitä h**vettiä!?
Vierailija kirjoitti:
Älä lähetä viestiä ennen miestä. Hän laittaa viestin kyllä jos on tarpeeksi kiinnostunut. Voi kyllä tarttua tilaisuuteen, jos osoitat kiinnostusta, mutta sitten saat aina ihmetellä, onko kiinnostusta vai ei. Oon vanha kettu, tiedän nämä. Miehet haluaa nähdä, että oot nainen, jota joutuu vähän jahdata, et mikään tossu.
Itse en taas siedä naisia, jotka leikkivät jotain jahtausleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen kyllästynyt pelaajiin jotka miettivät jokaista askeltaan tarkoin. Nainen joka ei leiki vaikeasti tavoiteltavaa eikä tyrkkyä vaan on suora, kohtelias ja ystävällinen on ihana. Kun sellaisen löysin, pidin kiinni.
Silti joudut nyt vähän pelaamaan - pelurilta saat enintään nopean seksin, mikä on ihan ok jos sitä haluat, mutta hän kiirehtii jo kohti seuraavaa panoa. Ujo kilttia saattaa kaivata rohkaisua tai jopa sitä että pyydät häntä deitille.
Tämä on niin totta ja allekirjoitan tämän naisenakin. Voi kun ihmiset voisivat vain olla kohteliaita ja huomaavaisia aikuisia ihmissuhteissaan. Ja rentoja. Ei hirveitä odotuksia, ei hirveää analysointia heti ensimmäisellä tapaamisella. Tästä syystä en enää IKINÄ lähde mihinkään nettideittailuun. Se alustana lietsoo tuollaista turhauttavaa pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle sopii sitten ap:n kaltainen nainen.
Itse haluan aloitteellisen ja itsevarman miehen, joka tietää mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Tuollainen ihmisten tunteilla pelaaminen ja leikkiminen on jo niin vanha juttu. 2 fiksua aikuista kyllä löytävät toisen ilman mitään pelailuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan aloitteellisen ja itsevarman miehen, joka tietää mitä haluaa.
Juupa juu. Sinä et taida olla itsevarma ja aloitteellinen nainen? Herää nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan aloitteellisen ja itsevarman miehen, joka tietää mitä haluaa.Juupa juu. Sinä et taida olla itsevarma ja aloitteellinen nainen? Herää nykyaikaan.
Itsevarma olen kyllä, mutta en aloitteellinen. On toimint mun kohdalla.
Todella hyviä kommentteja täällä. Nimenomaan, olet kiittänyt jo kerran ja jos mies on todella kiinnostunut, hän kyllä laittaa sinulle viestiä.