ekan poikaystävän ikä? kuinka vanha itse olit?
kiinnostaa tietää :)
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:05"]
Olin "kimpassa" 10 vuotiaana 10 vuotiaan pojan kanssa.
Näimme pari kertaa kaksistaan koulun jälkeenkin! Kiipeiltiin puussa ja tutkittiin linnunraatoa.
[/quote]
Ihana suhde <3
Eka kunnollinen ja varteenotettava poikaystäväni oli 22 kun aloimme seurustella, itse olin 20. Aiemmat säädöt eivät olleen millään tavalla salonkikelpoisia, joten heitä ei lasketa.
Yhdessä ollaan edelleen.
Itse 14v. ja poikaystävä 16v. Edelleen yhdessä viiden vuoden jälkeen.
Itse 15/ mies 22. 5 vuoden jälkeen yhdessä ja nyt esikoinen tulossa rv 29.
Olin 11 ja poika 12. Se oli semmonen viikon suhde. Sit niitä viikon suhteita kerty useampiakin oman ikästen poikien kanssa ja aina en välittänyt siitä oliko poika ees varattu, niin mulla oli huoran maine jo 13-vuotiaana ja väitettiin et oon pannu siellä ja siellä ja sen kanssa, vaikka todellisuudessa olin neitsyt.
Ylä-asteella mulla oli myös muutama onneton viikon pitunen seurustelusuhde, mut 9 luokan jälkeen en oo seurustellu kenenkään kanssa ja nyt oon 18 ja edelleen neitsyt.
Seksiä en enää pelkää, vaikka huorittelun takia pidin sitä pitkään aika mörkönä. Jostain 17-vuotiaasta olen ollut varma et nyt jos tapaisin oikeen kumppanin nii tahtosin harrastaa seksiä.
Oli mulla ylä-asteella pari vuotta vanhempi poikakin, ensirakkaus, josta ei tullut sitten mitään huonon maineeni vuoksi. Rakastin häntä varmaan pari vuotta.
Noista muista oon tykänny enemmän ja vähemmän. Mut sillon ala-asteella olin kuitenkin niin kehittymätön et se tunne-elämä oli mulla aika hallitsematonta ja johti huoran maineeseen...
Kuulostanko ihan onnettomalta tyypiltä kun oon ihan nätti tyttö, jolla ei oo ollu yhtään kunnollista seurustelusuhdetta vielä ja neitsyt ja täytän tänä vuonna 19v?
Katselen kateudesta vihreänä ja melkeen kyyneleet silmissä noita teidän kirjotuksia jossa nuorella iällä olette saattaneet olla jo useamman vuoden parisuhteessa... kun olen myös oikeassa elämässä ympärilläni näitä nähnyt!
Mitä mun pitäisi tehdä et saisin ees jonkun aidosti tykkäämään musta ja rakastumaan muhun ja alottamaan suhteen mun kanssa joka kestäis, vaikka mulla on tosi tosi huono maine ja mua inhoo moni?
olin 15-v. ja jätkä 17-v. (tosin täytti tämän puolenvuoden suhteen aikana 18-v., minä täytin pari vkoa eron jälkeen 16-v.), oltiin siis puolisen vuotta "yhdessä" (tämä suhde oli kyllä ihan läppä, jätkä oli minuakin lapsellisempi eikä parisuhteessa olemisesta tajunnut mitään)
Olin 16 ja mies 18, lukiokavereita. 3,5 kk yhdessä. Vietiin neitsyys toisiltamme:-)
Minä olin 14, poikaystävä 18. Ei me mitään seksiä harrastettu, pussailtiin ja nukuttiin vierekkäin, eikä koskaan painostanut mihinkään. Onneksi oli fiksu tyyppi :) vähän yli puoli vuotta sitä kesti, seuraava poikaystävä oli 17 vuotiaana ja saman ikäinen, ollaan yhdessä edelleen :)
Ikää oli itsellä 14 ja poikaystävällä 18 vuotta.Yhdessä oltiin viisi vuotta ja olimme toistemme ekat
Olin "kimpassa" 10 vuotiaana 10 vuotiaan pojan kanssa.
Näimme pari kertaa kaksistaan koulun jälkeenkin! Kiipeiltiin puussa ja tutkittiin linnunraatoa.