ekan poikaystävän ikä? kuinka vanha itse olit?
Kommentit (100)
minä 16v ja poikaystävä 19v. Muutamien kuukausien jälkeen tosin 17v ja 20v. Melkein 2,5v oltiin yhdessä.
Nyt on 9 vuotta kulunut ja mies nro 2. menossa. Viimiseks saa jäädä :).
Minä 15, poikaystävä 14. 9kk jälkeen eka viikon "tauko", lopullinen ero yhteensä n.vuoden seurustelun jälkeen.
minä 18 ja mies 25. Ihanaa yhteiseloa kestänyt nyt 3 vuotta, ensivuonna naimisiin<3
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:33"]
Olin 13 ja poikaystävä 19.[/quote]
Tiedäthän, että sinua on käytetty törkeästi hyväksi?
No, itse olenkin isosta kaupungista, enkä mistään maalta. Meilläpäin ei ollut kyllä mitenkään yleistä olla 15-vuotiaana päälle 20-vuotiaiden miesten kanssa. Kyllä sitä hyvin kieroon katsottiin.
olin 20 ja mies 23. Ero tuli reilun vuoden päästä. Ehdittiin asumaan yhdessäkin mutta eipä se kotileikki vielä oikein toiminut enkä itse halunnut olla suhteessa jossa tehtäväni oli olla lähinnä hiljaisen, vaivattoman, helpon ja aina hymyilevän tahdottoman nuken roolissa :D
Minä ainakin tutustuin poikakaveriini, koska hän oli työkaverini isoveli. No maalta olen, jos se jotain selvittää. Se 17v ja 28v.mies, en muista numeroani.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:14"]
No, itse olenkin isosta kaupungista, enkä mistään maalta. Meilläpäin ei ollut kyllä mitenkään yleistä olla 15-vuotiaana päälle 20-vuotiaiden miesten kanssa. Kyllä sitä hyvin kieroon katsottiin.
[/quote]
Isosta kaupungista minäkin. Mutta sen ikäisenä oli tapana pitää kaikki nämä tapailut salassa ja nähdä ihmisiä myös kotibileissä ym. tapahtumissa :) kotibileet olivat tietysti pyjamabileet, kun vanhemmille asiasta kerrottiin.
Poikaystävä oli 28 ja itse olin 19, mutta pari kuukautta seurustelun aloittamisen jälkeen täytin 20. Nyt mies on 31 ja minä 22. :)
10, olin itse saman ikäinen. Yhdessä oltiin 1,5 vuotta. (Jotkut friikit sitä kuitenkin miettivät niin ei, seksi ei kuulunut tähän suhteeseen.)
Minä olin 17 ja poikaystävä 18. :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:33"]
Olin 13 ja poikaystävä 19.[/quote]
Tiedäthän, että sinua on käytetty törkeästi hyväksi?
[/quote]
Lain silmissä varmaankin näin, mutta mitä vahinkoa tuosta sattui kenellekään? Kirjoittajahan itsekin sanoi, että hyvä kokemus ja kivaa oli. En vihjaa, että suojaikäraja pitäisi poistaa, mutta eivät nämä asiat ole mustavalkoisia.
On/off poikaystävä, olin 14, poika 15. Viimeisen kerran oltiin yhdessä kun mä olin 20 ja se 21.
Satunnaisia yhteydenottoja puolin ja toisin on ollut sen jälkeenkin, mutta ei olla tavattu enää.
Oltiin kolmosluokalla, ei mitään vakavaa.
Poikaystävä oli 26 ja minä 19, tosin täytin 20 ihan pian seurustelun alkamisen jälkeen.
Olin 16 ja mies 42. Yhdessä oltiin reilu vuosi. Aivan ihana ihminen, jota edelleen lämmöllä muistelen toisinaan.
Minä 18, hän 24. Kesti puolisen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:47"]
Siis miten kaikilla melkein on ollut aivan selvästi itseään vanhempi eka poikaystävä??? Missä heidät olette tavanneet ja miten siitä suhde pääsi syntymään. Joo... kyllä varmaan 25 jätkät ovat innoissaan jos pääsevät teinin jalkojen väliin, mutta kyllä ainakin itselläni ja omassa tuttavapiirissäni ne vanhemmat vonkaajajätkät saivat kyllä hyvin äkkiä toivotukset sinne syvimpään h-vettiin. Enkä tunne ketään, joka 15-16-vuotiaana olisi seurustellut/sekstaillut yli 20-vuotiaan kanssa.
[/quote]
15-16-vuotiaana on aika yleistä mennä baareihin väärillä henkkareilla / ovimiesten huomaamatta. Siellä ainakin uusia tuttavuuksia tapaa. Parikymppinen jätkä ei 15-16-vuotiaalle ole automaattisesti vonkaaja vaan kokenut saalis, josta kilpaillaan.