ekan poikaystävän ikä? kuinka vanha itse olit?
Kommentit (100)
15, minä 14. Melkein vuoden kesti Se onni.
En muuten muista poikaystävän ikää, itse olin 16 kun viikon verran "seurustelin" ekan kerran, kun viimein sain minäkin poikaystävän. En tosin edes ensisuudelmaani saanut. Alaikäinen se poikakin oli, varmaankin samanikäinen.
Olin 18v ja poikaystävä 28v. (Sille tielle jäin eli edelleen yhdessä 28 vuoden jälkeen.)
Olin 17 ja mies 28. 13 vuotta oltiin yhdessä, siitä 10 vuotta naimisissa.
Molemmat 15, talven verran kesti se rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:23"]
Molemmat 15, talven verran kesti se rakkaus.
[/quote]
Siis 16, pikkunäppis iski :)
Minä olin 16v ja mies 25v. Yhdessä ollaan oltu nyt 15 vuotta ja vakaasti uskon, että vasta kuolema meidän erottaa. Sen verran kova luotto tähän suhteeseen ja puolisoon on syntynyt näiden vuosien aikana :)
"Poikaystäviä" on ollut jo ekasta luokasta lähtien mut oikea keneen olin rakastunut oli 15 vuotiaana vuotta nuorempaan sälliin, yhdessä oltiin 8kk :) ei edes harrastettu seksiä, kunhan pussailtiin ja halailtiin ja rakastettiin :) tosi ihanaa aikaa!
En muista. Olin jotain 6, hän 7 tms... Joo, turhan aikaista. :(
Olin 13 ja poikaystävä 19. Muistan vieläkin sen ylpeyden, kun minua tultiin näkyvästi hakemaan autolla koulun jälkeen! Vaikka se olikin vanha rämä. :D Ei se kyllä mikään parisuhde oikeasti ollu, ajeltiin autolla lähinnä sen pari kuukautta mitä kesti. Pari kertaa kävin miehen kotona ja harrastettiin seksiä, mutta en ollut yötä tai mitään. Meillä ei käyty kertaakaan. Mut hyvät muistot jäi tästä ekasta seukkailukokeilusta ja siitä ajasta muutenkin. :)
13 ja py 15.
Ei ois kandennut, toivottavasti sais oman tytön pidettyä pojista erossa mahdollisimman pitkään.
Olin 13 ja poikaystävä 17. Minä yläasteella ja poikakaveri amiksessa maalarilinjalla. Muutama kuukausi seurusteltiin ja sekstattiin kuin kanit, mutta sitten mies kyllästyi siihen, etten voinut tavata kovin usein tai olla yötä, koska koko asia täytyi ehdottomasti pitää piilossa vanhemmiltani.
Siis miten kaikilla melkein on ollut aivan selvästi itseään vanhempi eka poikaystävä??? Missä heidät olette tavanneet ja miten siitä suhde pääsi syntymään. Joo... kyllä varmaan 25 jätkät ovat innoissaan jos pääsevät teinin jalkojen väliin, mutta kyllä ainakin itselläni ja omassa tuttavapiirissäni ne vanhemmat vonkaajajätkät saivat kyllä hyvin äkkiä toivotukset sinne syvimpään h-vettiin. Enkä tunne ketään, joka 15-16-vuotiaana olisi seurustellut/sekstaillut yli 20-vuotiaan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:47"]
Siis miten kaikilla melkein on ollut aivan selvästi itseään vanhempi eka poikaystävä??? Missä heidät olette tavanneet ja miten siitä suhde pääsi syntymään. Joo... kyllä varmaan 25 jätkät ovat innoissaan jos pääsevät teinin jalkojen väliin, mutta kyllä ainakin itselläni ja omassa tuttavapiirissäni ne vanhemmat vonkaajajätkät saivat kyllä hyvin äkkiä toivotukset sinne syvimpään h-vettiin. Enkä tunne ketään, joka 15-16-vuotiaana olisi seurustellut/sekstaillut yli 20-vuotiaan kanssa.
[/quote]
Voi kuule kaverien kanssa tutustui jos jonkinlaisiin sälleihin.. Iso osa päälle kaksikymppisiä. Olet elänyt hattarassa, et sitä perusnuoruutta, jota suurin osa on elänyt..?
Olin 16v ja poikaystävä 17v. Edelleen yhdessä 7 vuoden jälkeen :)