ekan poikaystävän ikä? kuinka vanha itse olit?
Kommentit (100)
Olette kyllä kaikki muut kelvanneet jollekulle tosi paljon aikaisemmin kuin minä :(( Olin vasta 25 ja mieskin oli joku vaan :(
olen kyllä todella katkera.
Molemmat 19, nyt seurusteltu vuoden verran :)
Me oltiin molemmat 22-v. Yhdessä edelleen 28 vuoden jälkeen.
Juttumme alkoi, kun minä olin 15 ja poika 16. Nyt ollaan edelleen yhdessä, poika 17 ja minä 16.
Olimme 12v, olihan se söpöä, kun kädestä pitäminenkin jännitti hirveästi. :') se oli juuri sellaista "seurustelua" kuin sen ikäisillä pitää ollakin, ei missään nimessä kädestä pitämistä vakavampaa. :)
N23
Oltiin molemmat 15, ysiluokan syksyllä alkoi ja 4kk kesti. Poika halusi seksiä, mä en ollut valmis, joten petti. Itkin kyllä viikon verran, mutta eihän se näin jälkeenpäin mitään "oikeaa" ollut, ei ollenkaan samat tavoitteet elämässä ollut meillä silloin(kaan), hän amiksen käynyt edelleenkin viikonloppuisin rellestävä tuleva 19-vuotiaan tytön lapsen isä (!), minä heti lukion kautta yliopistoon eikä lapset todellakaan ajankohtaista! N22
Poikaystävä oli 23v. ja minä 20v. Ollaan edelleen yhdessä. :)
14. Itse olin 13. Yhä ollaan yhdessä vuosien jälkeen.
Molemmat oltiin 12 v. Meidän yhdessäolo oli tosi tosi viatonta, joskus uskallettiin vähän pussailla:) mut voi sitä rakkauden huumaa, ensisuudelma on kyllä top 5:ssä elämän huippuhetkissä:D Voi kun voisi saada vanhanakin vielä sellaset fiilikset jostain:)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:52"]Molemmat oltiin 12 v. Meidän yhdessäolo oli tosi tosi viatonta, joskus uskallettiin vähän pussailla:) mut voi sitä rakkauden huumaa, ensisuudelma on kyllä top 5:ssä elämän huippuhetkissä:D Voi kun voisi saada vanhanakin vielä sellaset fiilikset jostain:)
[/quote]
Ihana <3
Itse olin 18, poikaystävä 20. Edelleen yhdessä 10 v. jälkeen.
Minä olin 16, hän 19. Suhde kesti muutaman kuukauden. :D Seuraavan poikaystävän kanssa ollaankin sitten päästy naimisiin asti.
Olin 17 ja mies 24. Edelleen samassa suhteessa ja toivottavasti vielä pitkään.
N22
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:44"]
Minä 25 ja mies 26.
[/quote]
Sama. En enää muosta kauanko olimme yhdessä, ehkä noin vuoden. Hän oli mulle vain harjoituskappale suhteisiin, ei sen tärkeämpi tyyppi. Heti kun löysin paremman, vaihdoin.