Montako kyykkyä pystyt tekemään? Kts taulukkoa
Kommentit (100)
Toi kuva tossa testisivulla hämää!! tehdäänkö siis sen kuvan mukaisia kyykkyjä eli jalat noin 90 asteen kulmaan ja kädet eteen ja siitä heti taas ylös vai tekstin mukaisia syväkyykkyjä eli ihan alas asti, peppu lähes lattiaan ja kädet lattiaan asti ja siitä ylös?? Millaisia te teitte?? On paljon eroa sillä kumpia tekee ja montako!! Jos tekee syväkyykkyjä ihan alas asti on se paljon hitaampaa ja raskaampaa ja aikaa vievempää.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:48"]
Epäilen monen ilmoittamia tuloksia. Ai että yli 50 ja ehditte suoristaa polvet kunnolla?
En usko.
[/quote]
Ei ole polven suoristumisesta kiinni enää noilla toistotiheyksillä. Meinaa menna hyppelyksi.
M46
Mä tein 42, suoristin polvet ja selän välillä ja kädet kävivät maassa koukistaessa. Olen maratoonari/sulkiksen pelaaja joten jerkkua löytyy jaloista. En olisi ehtinyt tehdä yhtään enempää.
33, buu. Uskottelen itselleni, että eilinen kahvakuulailu ja tämänpäiväinen lenkki painaa vielä jaloissa. :D Pakko kokeilla uudestaan joku päivä.
Mä tein mitä tein. noin 50. Eka tein kuvan mukaan, sittemn luin tekstin ja tein sen mukaan. En kylläkään käynyt "istumassa" maassa, vaan ehkä vedin sitten selällä tms.
Niin eli jos käyttää vaan kädet maassa ja jalat jää lähes suoraksi niin eihän se nyt ole kyykky ollenkaan!! Niitähän nyt ehtii tehdä vaikka ja kuinka monta! Se on täyttä itsensä huijausta!
Miksi mun pitäisi se tietää? Eipä vähempää voisi kiinnostaa. Jaksan kyykistyä joka kerta kun tarvitsee.
Jahas. Heikoissa kantimissa näytän olevan.
Mun oli pakko testata, 53 meni. Mutta treenaan siis todella aktiivisesti joten ihan odotettavaissakin.
42 kpl. En harrasta liikuntaa, 27 rv menossa.
51. En urheile ja tupakoin. Olen 36 v.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:46"]
Miksi mun pitäisi se tietää? Eipä vähempää voisi kiinnostaa. Jaksan kyykistyä joka kerta kun tarvitsee.
[/quote]
Kannattaako edes avata aloitusta joka ei kiinnosta? Saatika vielä vastata....
Tulipas testattua, eihän siihen mennyt kuin minuutti omaa aikaa! :-) 63 sain minuutissa tehtyä. Harrastan aktiivisesti lenkkeilyä ja muutakin liikuntaa.
M31
48 meni, olen 31v. Olen 161cm ja 86kg.
Käyn kyllä kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa, mutta syön ihan liikaa.
En uskalla tehdä, kun on polviongelmia, joten 0 siis. Ou jee!
Sain 40 ja ikää on 32v. :P Olisin luullut että saan paremman tuloksen.
Miksi miesten pitää tehdä enemmän saadakseen sama arvosana? Naisethan ovat kaikessa ihan yhtä hyviä ja vahvoja kuin miehetkin. Tasa-arvovaltuutettu hoi, täällä miehen 54 kyykkyä on naisen 49!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:54"]
Tulipas testattua, eihän siihen mennyt kuin minuutti omaa aikaa! :-) 63 sain minuutissa tehtyä. Harrastan aktiivisesti lenkkeilyä ja muutakin liikuntaa.
M31
[/quote]
Niin sen tarkoitus onkin että siihen menee vain se minuutti.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:59"]
Miksi miesten pitää tehdä enemmän saadakseen sama arvosana? Naisethan ovat kaikessa ihan yhtä hyviä ja vahvoja kuin miehetkin. Tasa-arvovaltuutettu hoi, täällä miehen 54 kyykkyä on naisen 49!
[/quote] :D
Mä juoksen, ei tartte jalkakyykkäillä.