Miehet ovat keksineet tietokoneen, tekoälyn ja internetin. Mitäs naiset ovat keksineet?
Kommentit (6)
Monia asioita, joista miehet on ottaneet kunnian.
Älä ole tuollainen väsynyt trolli. Sinä et ainakaan ole keksinyt mitään olit sitten mies, nainen tai jotain muuta. Googlaa, jos olet muuten noin tampio.
Terveisin Todellinen mies, eli henkilö, jonka ei tarvitse painaa muita alas tunteakseen oloaan paremmaksi
Metatyön, kuinka pohtia pyykinpesua koko sen 2h ajan kun kone pyörii ja tekee työt.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tuollainen väsynyt trolli. Sinä et ainakaan ole keksinyt mitään olit sitten mies, nainen tai jotain muuta. Googlaa, jos olet muuten noin tampio.
Terveisin Todellinen mies, eli henkilö, jonka ei tarvitse painaa muita alas tunteakseen oloaan paremmaksi
Olen keksinyt paljonkin
Mitä ap on henkilökohtaisesti keksinyt? Et yhtään mitään. Turhaa otat kunniaa muiden miesten keksinnöistä.
Miehet? Mistä tiedät? No et tiedäkään kunhan valehtelet.
Aitoa tekoälyä ei kyllä vielä ole ja tuskin on ainakaan sataan vuoteen. Kaikkeahan voi toki kutsua miksi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap on henkilökohtaisesti keksinyt? Et yhtään mitään. Turhaa otat kunniaa muiden miesten keksinnöistä.
Olen keksinyt monta keksintöä.
Selvästikkään en niitä voi paljastaa tai paljastun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aitoa tekoälyä ei kyllä vielä ole ja tuskin on ainakaan sataan vuoteen. Kaikkeahan voi toki kutsua miksi haluaa.
On kylläkin nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt paljonkin
Jokapäiväisen paskanjauhamisen korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt paljonkin
Turhia alotuksia vauvalle, olettaisin.
Tietokone, internet ja tekoäly toimivat algoritmeillä, jotka Ada Lovelace kehitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et voi paljastaa, koska niitä ei ole. MOT
Ap ei ole keksinyt muuta kuin väsyneen ja katkeran jankkauksen, vaikka on mies. Hämmästyttävää. Miten on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin mnäkin! Eikö ole harmillista, että joudumme salaamaan nämä innovaatiiot!
N58
Näyttelijä Hedy Lamarr kehitti taajuushyppelyyn perustuvan hajaspektritekniikan.
Pihtauksen, manipuloinnin, nalkutuksen.