Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksuista sopimimen tuomioistuinsovittelussa

Vierailija
26.10.2020 |

Onko kellään kokemusta elareiden sopimisesta sovittelussa? Ahdistaa ja pelottaa.. Olen itse lähivanhempi kahdelle lapsellemme, molemmilla kalliit harrastukset, jotka on aloitettu kauan ennen eroa, exä ei suostu osallistumaan maksuihin, ja lastenvalvojalla ei päästy sopuun.
ap

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat käymme töissä, minun tuloni ovat huomattavasti pienemmät enkä pysty yksin maksamaan kaikkkea.. haluaisin silti että lapset saisivat jatkaa heille tärkeitä harrastuksiaan. Mielestäni ei ole oikein että vanhempien eron takia joutuvat lopettamaan

Ja jos ottaisin itselleni iltatyön, en pystyisi kuskaamaan lapsia harrastuksiin

ap

Nähän oli teinejä jo? Selvitetty mahdollisuudet kulkea omatoimisesti?

Teinit voi mennä myös mennä töihin...

Vierailija
22/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit miettii itse miten tekee. Jos mielii jatkaa harastusta eikä sitä vanhemmat enää maksa, niin voivat mennä itse töihin tienaamaan harrastusrahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat käymme töissä, minun tuloni ovat huomattavasti pienemmät enkä pysty yksin maksamaan kaikkkea.. haluaisin silti että lapset saisivat jatkaa heille tärkeitä harrastuksiaan. Mielestäni ei ole oikein että vanhempien eron takia joutuvat lopettamaan

Ja jos ottaisin itselleni iltatyön, en pystyisi kuskaamaan lapsia harrastuksiin

ap

Nähän oli teinejä jo? Selvitetty mahdollisuudet kulkea omatoimisesti?

Selvitetty myös miten esim seura tukee tälläisissä tilanteissa, joissa on lopettamisen uhka taloudellisista syistä?

Vierailija
24/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi ihmistä maksaa yhtä taloa, jossa on 3h, k, niin rahaa jää enemmän lasten harraastuksiin, kuin jos kaksi ihmistä auttaa molemmat omia 3h,k asuntojaan. Et siis voi olettaa ettät lasten isällä olisi nyt varaa enää maksaa lasten harrastuksia, kun hän maksaa koko asuntonsa yksin. Sama koskee sinua. Erossa varallisuus vähenee, ja tulot myös, mutta asuminen kallistuu. Näin se vain menee.

Vierailija
25/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaksi ihmistä maksaa yhtä taloa, jossa on 3h, k, niin rahaa jää enemmän lasten harraastuksiin, kuin jos kaksi ihmistä auttaa molemmat omia 3h,k asuntojaan. Et siis voi olettaa ettät lasten isällä olisi nyt varaa enää maksaa lasten harrastuksia, kun hän maksaa koko asuntonsa yksin. Sama koskee sinua. Erossa varallisuus vähenee, ja tulot myös, mutta asuminen kallistuu. Näin se vain menee.

Minä esim ostin exän ulos meidän asunnosta, joten velkaosuuteni kasvoi ja se laski elatuskykyäni.

Vierailija
26/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suuret tuloerot, exällä 6500 eur mulla 2700 eur ja exä asuu avoliitossa. On ostanut juuri uuden bemarin ja alkavat rakentaa taloa, ei kuulosta siltä että rahat loppuvat, lapset lopettakoot harrastukset.. ei mee mun ymmärrykseen, eikä oo lapsille oikein

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän