olen bloggaaja ja ostan laukkuja velaksi. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (54)
tunnetko alemmuuden tunnetta? Onko elämäsi tyhjää? Onko sinulla käsittelemättömiä tunteita? Tunnetko eläväsi hienompaa elämää kuin me muut? Tiedätkö kuinka paljon sinulla on velkaa? Kuka arvostaa sinua sellaisena kuin olet? Minkälainen lapsuus sinulla oli? Tiesitkö, että pidän sinua pinnallisena? Oletko harkinnut lemmikkiä? Tiesitkö, että kuluttaminen ei tee sinua onnellisemmaksi? Miksi et voisi muuttua?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:36"]Velkaa on noin 5000 euroa, laukkuja yhteensä jotain 12, Vuittoneita, Mulberryjä, Jacobsia, Burcheja, Miumiu. Mutta osa on jo aikoja sitten maksettu.
AP
[/quote]
5000 laukkuihin! Ihan v pimeetä!!!
Paljonko tienaat blogillasi kuukaudessa?
mitä aiot tehdä elämälläsi? Siis oikeasti?
mitä aiot tehdä elämälläsi? Siis oikeasti?
En tiedä. Minulla on koira, josta välitän ja joka saa mut aina hyvälle tuulelle ja unohtamaan negafiilikset. Lapsuus oli hyvä. En todellakaan tunne eläväni hienompaa elämää.
AP
En tiedä. Minulla on koira, josta välitän ja joka saa mut aina hyvälle tuulelle ja unohtamaan negafiilikset. Lapsuus oli hyvä. En todellakaan tunne eläväni hienompaa elämää.
AP
Luen vain blogeja, jotka maistuvat elämälle, joissa on omaperäisiä ajatuksia ja syvällisiä ajatuksia. Ostin uuden veskan-blogeja pidän typerinä ja tusinatavarana. Jos kirjoittaisit elämänmakuista blogia tyhjyydestäsi ja ostosneuroosistasi, olisin välittömästi kiinnostuneempi. Oletko miettinyt muuttaa blogiasi kertomaan oikeasta elämästäsi?
Mitä aion tehdä elämälläni? Tehdä töitä ja nauttia elämästä.
Kerron blogissa avoimesti elämästäni mutta rahasta en halua puhua, vaikka siitä,usein kysytään.
AP
Mitä aion tehdä elämälläni? Tehdä töitä ja nauttia elämästä.
Kerron blogissa avoimesti elämästäni mutta rahasta en halua puhua, vaikka siitä,usein kysytään.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:43"]
AP
[/quote] Olipa tyhjä vastaus. Älä pyydä kysymään, jos et halua oikeasti keskustella tai kykene oikeasti etsimään vastauksia itsestäsi.
Provo.
Jos olisi aito, ap ei luettelisi minkä merkkisiä laukkuja ja kuinka monta hänellä on. Siitähän on jo suhteellisen helppoa tunnistaa henkilö, jos viitsii nähdä vaivaa.
Tämäntyyppisiä blogeja on tässä maassa satoja. Ketä kiinnostaa montako samanlaista käsilaukkua on kenelläkin?
No on ne bloggaajien tulot oikea valtionsalaisuus.
Rahasta 'et halua puhua', vaikka juuri siitä aiheesta teit aloituksen..? Just.
Rahasta 'et halua puhua', vaikka juuri siitä aiheesta teit aloituksen..? Just.
Mitä sä haluat ap sanoa ja kertoa avautumisellasi?
Senkö, että et pääse tilanteestasi pois vaikka haluaisit? Vai onko sun mielstäsi asiasi hyvin, ja olet tyytyäisen ostopakkoosi?
Oletko koskaan ajatellut että osa niistäkin bloggaajista joihin itseäsi vertaat ei todellisuudessa omista kaikkea blogissaan esittelemäänsä kamaa? Kuulemma kohtuu yleistä että otetaan tuotteista hienot kuvat ja palautetaan. Oletko itse koskaan tehnyt niin?
Herramunjee, nehän siis todellakin on vaan LAUKKUJA. Tuo on ihan älytöntä mitä kerrot. Yritä kanavoida tuo johonkin muuhun, vaikka urheiluun, kokkaamisen tms, uudista blogiasi johonkin hieman iloisempaan suuntaan, eihän tuosta tuu kuin paha olo.
turrutan ostamisella sitä, ettei ole tyytyväinen mihinkää.
AP