Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen bloggaaja ja ostan laukkuja velaksi. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.02.2014 |

Kysy.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni sellaiset blogipostaukset ovat mielenkiintoisimpia, joissa oikeasti kerrotaan jotain. Ei aina tarvitse olla edes mitään hirveän 'syvällistä' esim jos kuulen näin uudesta ravintolasta tai kahvilsta, lyhyt leffa-tai kirja-analyysi, hauskoja tai mielenkiintoisia anekdootteja lomalta, shoppailuvinkkejä kotoa ja muualta, taidenäyttelyistä, teatterista tms. Tietysti muoti ja kauneus aiheena kiinnostaa, mutta ei ainaisena uusien ostosten esittelynä. Itseasiassa koen tosi rasittavana ja ärsyttävänä ainaset laukkujen esittelyt, joista tulee niin pröystäilevä fiilis. AP, tavallaan yritän tsempata sua panostaa blogiisi muulla tavoin ja ymmärtää että jatkuva uusien tavaroiden esittely helposti kääntyy alkuperäistä tarkoitustasi vastaan. Ja vielä pakko varoittaa, yksi äärimmäisen tehokas tapa karkoittaa lukijat on laittaa näitä 'yhteistyö'-mainospostauksia.

Vierailija
42/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enempää provoa nähty. Sama tyyppi keksii aina aloituksia ja jokaisessa lopussa kysymys; Haluatko kysyä jotakin. Ainakin on monipuolinen ja vivahteikas elämä. Välillä ollaan prostituoitua, välillä lestadiolaista, välillä porho-bloggari ja välillä yh-äiti Keravalta. Käy se niinkin, thumbs up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka bloggaaja olet pientä vihjettä? monta merkkilaukkua sinulla on? mitä merkkejä?saatko paljon kehukommentteja laukuistasi?

Vierailija
44/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku mungo-provo

Vierailija
45/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä ostat ja mitä ostat, kunhan maksatkin ne sitten joskus itse.

Vierailija
46/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa lukea suomisopuliblogeja joissa jokaisella seuraajalampaalla esiintyy ne samat laukkumerkit ja -mallit???

Vierailija
47/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 22:00"]

No on ne bloggaajien tulot oikea valtionsalaisuus.

[/quote]

Samoin se paljonko niistä laukuista on maksettu alv:eja ja tuontitulleja ja muuta maksua kun ne on tuotu EU-alueelle Dubaista ja New Yorkista ;)

Vierailija
48/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 23:00"]

Onko enempää provoa nähty. Sama tyyppi keksii aina aloituksia ja jokaisessa lopussa kysymys; Haluatko kysyä jotakin. Ainakin on monipuolinen ja vivahteikas elämä. Välillä ollaan prostituoitua, välillä lestadiolaista, välillä porho-bloggari ja välillä yh-äiti Keravalta. Käy se niinkin, thumbs up!

[/quote]

Mäkään en voi sietää näitä haluatko kysyä jotain-ketjuja, ne on oikeasti niin saakelin juntteja että VAIN SUOMESSA! :D

Vierailija
49/54 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein varma mikä blogi kyseessä. Muutaman kerran vilkaisseena oon aina miettinyt, miten muka sellasella elämäntilanteella voi olla kokoajan hommaamassa Vuittoneita.

Vierailija
50/54 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hävisi?

Vierailija
51/54 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne laukut ja maksa velka pois. Pidä yksi laukku joka on sinulle rakkain.

Ja lopeta bloggaaminen jos se tekee sinut onnettomaksi! Ei ole pakko elää noin jos et halua.

Vierailija
52/54 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et ole provo, niin tsemppiä. Mulla on vastaavaa "elintasovelkaa" huomattavasti enemmän ja ymmärrän hyvin mikä ajaa ostelemaan, vaikkei oikeasti olisi varaa. Tein tästä aiheesta aloituksen pari viikkoa sitten ja ihan tosissani yllätyin mikä määrä hyviä neuvoja ja tsemppausviestejä ketjuun tuli (no oli siellä tietysti negatiivisiakin kommentteja, mutta yllättävän vähän). Nyt on sitten elämänmuutos meneillään tämän asian suhteen, ja pakko myöntää että olo on helpottunut, kun olen vain kerta kaikkiaan päättänyt olla ostamatta yhtään mitään. Velka on iso, mutta ainakin nyt tiedän missä vaiheessa siitä on päässyt kokonaan eroon, eikä tarvitse ajatella, että en saa ikinä maksettua kaikkea.

Suosittelen todella lämpimästi tuhlailun lopettamista! Lopeta vaikka vähäksi aikaa blogien seuraaminen kokonaan ja muuta oman blogin sisältöä johonkin muuhun suuntaan, jos haluat itse kirjoittaa. Tuosta suosta pääsee ylös, se ei vaadi muuta kuin todella lujan päätöksen.

Vierailija
53/54 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai AP tiedät, että lainaraha on kallista rahaa? Käytkö töissä, onko sinulla tuloja?

Vierailija
54/54 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisipä sekin, että miten tämä täälläkin paljon käsitelty bloggaaja todellisuudessa pärjää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi