Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Perhe erillään jouluna.

Vierailija
26.12.2013 |

Listataan tähän syy.

Meillä 19v poika ulkomailla opintoharjoittelussa.

(Perhe=samassa taloudessa asuvat)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, siis minä, töissä aattona ja joulupäivänä. Muu perhe kotona.

Vierailija
2/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies (liikennelentäjä)  joutui työn vuoksi toiselle puolelle maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär 17v. oli aaton kotona, joulupäivän poikaystävän luona ja tänään tapaniinpäivänä tulee taas kotiin iltäpäivällä kun lähdemme sukulaisten luo syömään.

Vierailija
4/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta ja inhimillisen erehdyksen vuoksi päädyimme illasta eri osoitteisiin.

Vierailija
5/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta ja inhimillisen erehdyksen vuoksi päädyimme illasta eri osoitteisiin.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:49"] 

????

Vastaa Lainaa Ilmoita

Vierailija
6/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vanhemmillaan yleensä joko aaton tai joulupäivän, minä ja lapset kotona. Meillä on uusperhe eivätkä minun lapset ole tervetulleita miehen puolen joulunviettoon.

Vierailija
7/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:49"]

Tytär 17v. oli aaton kotona, joulupäivän poikaystävän luona ja tänään tapaniinpäivänä tulee taas kotiin iltäpäivällä kun lähdemme sukulaisten luo syömään.

[/quote]

Perheesihän on jouluna koossa.

Vierailija
8/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:54"]

Mies on vanhemmillaan yleensä joko aaton tai joulupäivän, minä ja lapset kotona. Meillä on uusperhe eivätkä minun lapset ole tervetulleita miehen puolen joulunviettoon.

[/quote]

Onpa surullinen tilanne! Mutta miksi ihmeessä miehesi hyväksyy sorsimisen??

3

Vierailija
9/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hän on aika ikävässä välikädessä, mutta eipä ole lapsillekaan mukava mennä paikkaan, jonne eivät ole tervetulleita, joten tähän on vain ajauduttu, ei mieskään tilannetta varsinaisesti hyväksy. Onneksi äitini saattaa joskus liittyä seuraamme jos voinniltaan kykenee.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:54"]

[/quote]

3

[/quote]

Vierailija
10/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hän on aika ikävässä välikädessä, mutta eipä ole lapsillekaan mukava mennä paikkaan, jonne eivät ole tervetulleita, joten tähän on vain ajauduttu, ei mieskään tilannetta varsinaisesti hyväksy. Onneksi äitini saattaa joskus liittyä seuraamme jos voinniltaan kykenee.

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:54"]

[/quote]

3

[/quote]

Vierailija
11/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut olla mun kanssa kun ei saanut lapsiaan jouluksi. Minä olin hänen martyyripelleilynsä sijaiskärsijä kun hän häipyi hevon vit..uun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän