Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen bloggaaja ja ostan laukkuja velaksi. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.02.2014 |

Kysy.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kaunis?

Vierailija
2/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko Visa Electronilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sulla paljon lukijoita?

Vierailija
4/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko Korsin ja käytät sitä yhdessä Siwan pussin kanssa?

Vierailija
5/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis.

Ostan ostokset aina luottokortilla ja makselen kuussa satoja euroja lyhentääkseni loppumatonta velkaa.

AP

Vierailija
6/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis.

Ostan ostokset aina luottokortilla ja makselen kuussa satoja euroja lyhentääkseni loppumatonta velkaa.

AP

Vierailija
7/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset:oon perusnäytti, ostan Stockmann mastercardilla ( ilmainen kortti, helppo saada), lukijoita on ja viimeinen:ei ole Korsia sen ruman lätkän takia, mutta lähikauppa on Siwa ja aina auki.

Vierailija
8/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 20:59"]

Vastaukset:oon perusnäytti, ostan Stockmann mastercardilla ( ilmainen kortti, helppo saada), lukijoita on ja viimeinen:ei ole Korsia sen ruman lätkän takia, mutta lähikauppa on Siwa ja aina auki.

[/quote]MINÄ OLEN AP, ET SINÄ 6&7, huudan, kun aloituksena varastetaan!

Vierailija
9/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Korsin laukkuja, eli niihin en rahojani tuhlaa. Lukijoita / blogissa kävijöitä on noin 3000 päivässä.

AP

Vierailija
10/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua inhottaa, miten bloggaajana tuntuu olevan pakko vaan ostaa kaikkea. En tiedä, miten saan velkani maksettua. kun koko ajan on pakko ostaa lisää. Opintolainankin shoppasin.

AP

Vierailija
11/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma hukkuu jätteeseen ja se on sun kaltaisten ihmisten kulutuksen aiheuttama asia. Miltä tuntuu olla paha? Miten suurta vastuuta kannat maapallon tulevaisuudesta? 

Vierailija
12/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä matkustelen aika vähän, muutaman kerran vuodessa, joten täytyyhän mullaki jotain iloa olla elämässä? Joo, maailma hukkuu tavaraan mut en mä voi yksin sitä muuttaa. Turha sanoa, että jokainen voi tehdä oman osuutensa mut miks tekisin kun kaikki ei tee kuitenkaan?

AP

Vierailija
13/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä on todella mielenkiintoinen alotus ajankohtasesta aiheesta. Toivon vaan että kyseessä ei ole provo. AP kerrotko hieman enemmän taustoja ja miten päädyit nykyiseen tilanteeseen? Mikä sinulle luo painetta ostaa lisää tavaraa? Koetko että hallitset kuitenkin rahaliikenteesi ja esim laskut?

Vierailija
14/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sitä velkaa on ja entäs laukkuja?

Vierailija
15/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, valitettavasti. Hmm, mikä ajoi tilanteeseen? Aloin pitää blogia ja yhtäkkiä tuntui, että se itsessään vaati koko ajan enemmän ja enemmän vaikka varmaan ihan itse paineet loin. Seuraan myös useita muotiblogeja ja jotenkin tulee pakottava tarve ostaa samat jutut kuin he. Sairasta, tiedän. Haluan olla muodikas ja kuulua joukkoon, siksi on pakko ostaa aina uutta ja parempaa.

Hallitsen muuten rahankäytön mutta velka ei vähene kun joka kuussa ostan isommalla summalla uutta rojua tilalle. Hirveä morkkis mutta pakottava tarve ostaa.

AP

Vierailija
16/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tämä on provo. Kukaan bloggaaja ei ota sitä riskiä, että tulee tällaisessa keskustelussa vahingossa paljastaneeksi henkilöllisyytensä.

Vierailija
17/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt, missä oot tuolla menolla 5 vuoden päästä? Ulosotossa jne...

Vierailija
18/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita turrutat ostelullasi?

Vierailija
19/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea löytyy lauku(i)stasi?

Vierailija
20/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on noin 5000 euroa, laukkuja yhteensä jotain 12, Vuittoneita, Mulberryjä, Jacobsia, Burcheja, Miumiu. Mutta osa on jo aikoja sitten maksettu.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi