Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Visa Electron nolo kortti?

Vierailija
03.02.2014 |

Siis saako sellasen jos ei muuhun ole eväitä?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:31"]

Minä tankkaan aina tililleni ylimääräiset rahat ja otan sieltä kun tarvitsen johonkin enemmän. En tarvitse siihen tuplaorganisaatiota. Koskaan ei ole ollut maksuhäiriöitä tai talouden hallintavaikeuksia. Pikemminkin se että tarvitsee luottoa johonkin muutaman satasen "yllättävään menoon" (jos vaikka autoa tarvitsee yllättäin korjata) kertoo siitä että taloudenpito ei ole ihan hanskassa vaan on hoidettu välinpitämättömästi.

[/quote]

Seliseli. Luottokortti myönnetään lähtökohtaisesti niille, joilla on kykyä maksaa luotto takaisin. Olet selvästi henkilö, jolle ei luottokorttia myönnetä. Siksi paasaat täällä asiasta loputtomiin. 

Vierailija
142/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miesystävälläni molemmilla pelkät Electronit. Luottokorttia koettavat pankista kyllä aina säännöllisesti tyrkyttää, mutta oon pärjännyt Electronin kanssa aina mainiosti joten ei kiitis. Jos homma toimii niin miksi muuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:29"]Onhan Visa Electron olemassa , käy kotimaassa ja ulkomailla. En edes halua luotto-ominaisuutta,en elä velaksi.
[/quote]

Nimenomaan tämä on mullakin se syy. En halua missään tapauksessa korttiin mitään luotto-ominaisuutta. Jatkuvasti pankista tyrkyttävät sitä, en tiedä miksi. Olen jo useasti kieltäytynyt. Minusta juuri hyvä asia että electron varmentaa eikä sillä pysty ylittämään tiliään. Eletään sen mukaan mitä tilillä on rahaa ja toiselle tilille siirretään vielä säästöön.

Vierailija
144/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:42"]

Mulla ja miesystävälläni molemmilla pelkät Electronit. Luottokorttia koettavat pankista kyllä aina säännöllisesti tyrkyttää, mutta oon pärjännyt Electronin kanssa aina mainiosti joten ei kiitis. Jos homma toimii niin miksi muuttaa?

[/quote]

Mikäli et matkusta etkä osta ikinä netistä mitään niin sitten ei olekaan kaiketi.

Vierailija
145/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:29"]Onhan Visa Electron olemassa , käy kotimaassa ja ulkomailla. En edes halua luotto-ominaisuutta,en elä velaksi. [/quote] Nimenomaan tämä on mullakin se syy. En halua missään tapauksessa korttiin mitään luotto-ominaisuutta. Jatkuvasti pankista tyrkyttävät sitä, en tiedä miksi. Olen jo useasti kieltäytynyt. Minusta juuri hyvä asia että electron varmentaa eikä sillä pysty ylittämään tiliään. Eletään sen mukaan mitä tilillä on rahaa ja toiselle tilille siirretään vielä säästöön.

[/quote]

Siis eihän sitä luottopuolta ole pakko käyttää. Ja itselläni on tilillä aina niin paljon rahaa, ettei tili vahingossakaan pääse ylittymään. Sinun kohdallasi kyse on yksinkertaisesti talouden hallintavaikeuksista. Normaali, terveellä tavalla rahaakäyttävä aikuinen, pystyy omistamaan luottokortin ja pysymään samalla velkaantumattomana!

Vierailija
146/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:29"]Onhan Visa Electron olemassa , käy kotimaassa ja ulkomailla. En edes halua luotto-ominaisuutta,en elä velaksi. [/quote] Nimenomaan tämä on mullakin se syy. En halua missään tapauksessa korttiin mitään luotto-ominaisuutta. Jatkuvasti pankista tyrkyttävät sitä, en tiedä miksi. Olen jo useasti kieltäytynyt. Minusta juuri hyvä asia että electron varmentaa eikä sillä pysty ylittämään tiliään. Eletään sen mukaan mitä tilillä on rahaa ja toiselle tilille siirretään vielä säästöön.

[/quote]

Siis eihän sitä luottopuolta ole pakko käyttää. Ja itselläni on tilillä aina niin paljon rahaa, ettei tili vahingossakaan pääse ylittymään. Sinun kohdallasi kyse on yksinkertaisesti talouden hallintavaikeuksista. Normaali, terveellä tavalla rahaakäyttävä aikuinen, pystyy omistamaan luottokortin ja pysymään samalla velkaantumattomana!
[/quote]

Jos en tarvi luotto-ominaisuutta, niin miksi ihmeessä ottaisin sen??? Mä nimenomaan olen tarkka raha-asioistani ja haluan että se kortti varmentaa. Minulla ei ole paljoa rahaa perus kättelytilillä. Siirrän siltä säästötilille osan säästöön.

Vierailija
147/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:45"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:29"]Onhan Visa Electron olemassa , käy kotimaassa ja ulkomailla. En edes halua luotto-ominaisuutta,en elä velaksi. [/quote] Nimenomaan tämä on mullakin se syy. En halua missään tapauksessa korttiin mitään luotto-ominaisuutta. Jatkuvasti pankista tyrkyttävät sitä, en tiedä miksi. Olen jo useasti kieltäytynyt. Minusta juuri hyvä asia että electron varmentaa eikä sillä pysty ylittämään tiliään. Eletään sen mukaan mitä tilillä on rahaa ja toiselle tilille siirretään vielä säästöön. [/quote] Siis eihän sitä luottopuolta ole pakko käyttää. Ja itselläni on tilillä aina niin paljon rahaa, ettei tili vahingossakaan pääse ylittymään. Sinun kohdallasi kyse on yksinkertaisesti talouden hallintavaikeuksista. Normaali, terveellä tavalla rahaakäyttävä aikuinen, pystyy omistamaan luottokortin ja pysymään samalla velkaantumattomana! [/quote] Jos en tarvi luotto-ominaisuutta, niin miksi ihmeessä ottaisin sen??? Mä nimenomaan olen tarkka raha-asioistani ja haluan että se kortti varmentaa. Minulla ei ole paljoa rahaa perus kättelytilillä. Siirrän siltä säästötilille osan säästöön.

[/quote]

Ostatko netistä, matkustatko?

Vierailija
148/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:42"]

[/quote]

Mikäli et matkusta etkä osta ikinä netistä mitään niin sitten ei olekaan kaiketi.
[/quote]

Olen vähän matkustellut, en mitenkään paljoa. Espanja, Hollanti, perus Baltian maat. Aina on kortti toiminut? Mutta en ole kyllä missään syrjäisissä paikoissa ollutkaan, aika perusturistipaikoissa.
.
Netistä tilaan jonkin verran, aina silloinkin toiminut? Pankkivarmennus joko suoraan tai sitten se kortin takana oleva koodi. Miesystävä tilaa enemmän netistä ja ympäriinsä ja hänkin pystyy ihan mainiosti pelkällä Electronillaan?

Vierailija
149/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:14"]

Ihan turhaa vääntöä täällä. Visa Electron, tai nykyään Online Debit, on kortti muiden joukossa mutta mielestäni siitä ei ole missään tapauksessa ainoaksi kortiksi. Matkustan työkseni paljon, ja viimeksi edellispäivänä Aviksella pyydettiin oikeata luottokorttia Visa Debitin sijaan minkä vahingossa annoin tiskin yli. Luottokorteissa on lisäksi lyömätön kuluttujansuoja issuerin puolelta sekä mahdollisuus kerätä pisteitä Amexin tai Dinersin ohjelmilla joista voi todella saada hyötyä kun käyttää luottokorttia keskitetysti työmatkoilla.

[/quote]

Ihmisillä on erilaisia tarpeita joten ei voi yleistää. En edes tiedä mikä on Avis, issuer, Amex tai Diners joten enpä ole luottokorttiakaan niiden takia tarvinut;-D Ei ole koskaan ollut mitään asiaa tuollaisiin paikkoihin tai firmoihin mitä ne sitten ovatkin.

Vierailija
150/151 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 07:21"]

Mulle riittää Visa Electron ihan hyvin. Tilillä on rahaa isoihinkin ostoihin enkä halua elää muutenkaan velaksi. Paljon nolompaa minusta olisi maksaa luotolla jotain ruokakauppalaskua yhdistelmäkortista. Sellaistakin näkee kassajonossa joskus edellä.

[/quote]

huoh, kun luotolla maksaa, se ei välttämättä tarkoita velaksi elämistä. Jotkut keskittävät ostokset luottokortille ja maksavat laskun kuun lopussa. Korkoa ei joudu maksamaan euroakaan.

[/quote]

Luotto on velkaa oli se sitten lyhyt tai pitkäaikaista, turha sitä on kierrellä.

Vierailija
151/151 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu taas sellane joka ei ymmärrä mistää. Electron käy aika monessa paikassa -_-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme