Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Minua pidetään miellyttävänä seurana, mutta oikeasti koen suurimman osan ihmisistä rasittavina.
Trans-ihmiset ja muusut , tarvitsevat psykiatria, kipeästi. Muiden ei kuulu pomppia näiden pillin mukaan.
Obeesit ihmiset ovat kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen ei ole mikään perusoikeus. Lapsiluku pitäisi päättää sen perusteella mihin on varaa ja henkistä kapasiteettia.
Tämä. Ehdottomasti tämä.
Vauvapalstan lukeminen saa itseni todella epäilemään demokratiaa valtiomuotona kun mietin sitä, että millaiset ihmiset saavat äänestää.
Harvasta oikeasti on vanhemmiksi. Aikuiset ihmiset siirtävät käsittelemättömät traumansa lapsiinsa ja muut ongelmat. Sitä vaan halutaan itsekkäistä syistä lapsia, mutta ei mietitä osataanko niille olla vanhempia tai käsitellä omia ongelmia. Ei kannata myöskään hankkia suurperhettä, jos ei ole isot tulot. Hanki paljon lapsia vain silloin, jos pystyt oikeasti ne itse omalla työllä elättämään. Muuten älä hanki suurperhettä.
Yllättävän moni ajattelee, ettei kaikilla ole oikeutta lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen ei ole mikään perusoikeus. Lapsiluku pitäisi päättää sen perusteella mihin on varaa ja henkistä kapasiteettia.
Varallisuus ja henkinen kapasiteetti voi äkistikin muuttua elämän varrella, vaikka ensin olisi kaikki hyvin.
Sitä ei voi ennustaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Amber Headin puolella kokojan. Uskon vahvasti, että Johnny Depp valehtelee ja käyttää mainettaan hyväksi peittääkseen oman juoppohulluutensa aiheuttaman sairaan väkivaltaisuuden. Amber on ihan tyypillinen väkivalta suhteen osapuoli. Kaikki naiset ei todellakaan tyydy istumaan hiljaa nyrkkisäkkinä kun mies sekoaa ja käy päälle.
Aika moni avaa suunsa ja/tai lyö takaisin.
Itse en luottanut Amber Heardin sanomisiin ja todisteet eivät vakuuttaneet.
MUTTA mua v*tuttaa Johnny Deppin ylistäminen. Alkoholisti ja aivan varmasti toiminut väärin puolisoaan kohtaan. Ja fanit pitävät häntä täysin viattomana uhrina.
Miksi pitää tehdä asioista aina niin mustavalkoisia. Pitää olla hyvä vs. paha kuin leffoissa. Varmasti molemmat ovat olleet erittäin pskoja puolisoja toisilleen.
Miesparien ei pitäisi saada adoptoida. Lapsi tarvitsee äidin. Isäkin olisi hyvä olla, mutta äiti on tärkein.
Ja joo olen katkera miehiä kohtaan monestakin henkkoht syystä, osittain siksi tällainen mielipide.
Suomalaisilla on tökeröt käytöstavat ja heikot puheenlahjat.
Monesti edes koulutetut ihmiset eivät osaa keskustella sivistyneesti, vaan töksäyttelevät. Esim. lääkäri ei suostu selittämään kunnolla sairautta ja hoitoa, töks töks vaan töksäytellään puolilauseita.
Kylään mennessä ei osata kunnioittaa toisen kotia, vaan piruillaan ja tiuskitaan, kadehditaan ja valitetaan tarjoilusta. Sen jälkeen juoruillaan muille, millainen koti oli, jne. Eräskin työkaveri juoruili työpaikalla, että kyläpaikassa joka oli lapsiperhe, oli pestyt pyykit kodinhoitohuoneen pöydällä. (no voi hirveää)
Sekä koronarokotetta muille pakottavat että koronarokotteen ottaneita haukkuvat ihmiset ovat yhtä typeriä ja väärässä. Molemmat osapuolet kuvittelevat tietävänsä täyden totuuden asioista. Ylivertaisuusharha, ollaan olevinaan niin viisaita ja kaikkitietäviä.
Ihmisten pitäisi enneminkin olla kriittisiä jokaista saamaansa tietoa ja mielipidettä kohtaan.
Ne, jotka hyväksyvät sen, etteivät voi koskaan tietää tällaisista asioista koko totuutta eivätkä valitse puolia, ovat fiksuimpia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on tökeröt käytöstavat ja heikot puheenlahjat.
Monesti edes koulutetut ihmiset eivät osaa keskustella sivistyneesti, vaan töksäyttelevät. Esim. lääkäri ei suostu selittämään kunnolla sairautta ja hoitoa, töks töks vaan töksäytellään puolilauseita.
Kylään mennessä ei osata kunnioittaa toisen kotia, vaan piruillaan ja tiuskitaan, kadehditaan ja valitetaan tarjoilusta. Sen jälkeen juoruillaan muille, millainen koti oli, jne. Eräskin työkaveri juoruili työpaikalla, että kyläpaikassa joka oli lapsiperhe, oli pestyt pyykit kodinhoitohuoneen pöydällä. (no voi hirveää)
Tämä voi olla monien mielestä epäsuosittu mielipide siksi, että oma kokemus on päinvastainen.
Itse en esimerkiksi ole koskaan törmännyt tuollaiseen käytökseen, että valitettaisi kyläpaikan tarjoiluista tai siisteydestä. Ja olen siksi päinvastaista mieltä. Minun tuntemani suomalaiset ovat rehellisiä ja maanläheisiä keskustelukumppaneita. Ei esitetä mitään vaan ollaan omia itsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus ja henkinen kapasiteetti voi äkistikin muuttua elämän varrella, vaikka ensin olisi kaikki hyvin.
Sitä ei voi ennustaa.
Ei voikaan, mutta paljon on perheitä jossa alunperinkään ei olisi varaa kuin pariin lapseen. Esim. nuoruudessa oli mielenkiintoista landella katsella, kun niillä kaikista köyhimmillä perheillä oli hirveä lapsikatras. (1990-lukua) Että jos pidetään jotain huonosti tuottavaa pientilaa niin tarviiko kuutta lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Amber Headin puolella kokojan. Uskon vahvasti, että Johnny Depp valehtelee ja käyttää mainettaan hyväksi peittääkseen oman juoppohulluutensa aiheuttaman sairaan väkivaltaisuuden. Amber on ihan tyypillinen väkivalta suhteen osapuoli. Kaikki naiset ei todellakaan tyydy istumaan hiljaa nyrkkisäkkinä kun mies sekoaa ja käy päälle.
Aika moni avaa suunsa ja/tai lyö takaisin.Itse en luottanut Amber Heardin sanomisiin ja todisteet eivät vakuuttaneet.
MUTTA mua v*tuttaa Johnny Deppin ylistäminen. Alkoholisti ja aivan varmasti toiminut väärin puolisoaan kohtaan. Ja fanit pitävät häntä täysin viattomana uhrina.
Miksi pitää tehdä asioista aina niin mustavalkoisia. Pitää olla hyvä vs. paha kuin leffoissa. Varmasti molemmat ovat olleet erittäin pskoja puolisoja toisilleen.
Tämä. Kaksi kovasti päihteilevää ihmistä ja heidän epäterve suhde näyttää juuri tältä. Molemmat ovat "pahoja" toisillensa, kumpikin omalla tavallaan. Varmasti on rumia puheita viljelty puolin ja toisin. Siihen vielä uskottomuutta ja muuta yleistä kuraa niin ei ihme että tilanteet kärjistyy. Ovat saaneet kaivettua toisistaan rumimmat puolet esille.
Molemmat ovat uhreja, ja molemmat ovat syyllisiä.
Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia. Jonkun elämä voi olla ja on arvokkaampi kuin toisen. Miettikääpä nyt - onko väkivaltainen raiskaajapedofiili yhtä arvokas kuin se tylsä tantta, joka käy töissä, hoitaa muksunsa ja maksaa veronsa? Mielestäni tämä 'kaikkien elämä on yhtä arvokas'-hevonpaska on kuvottavaa.
Hah, mielipiteeni sensuroitiin tästä ketjusta! Eikä se edes sisältänyt vihapuhetta mitään väestöryhmää kohtaan, en haukkunut ketään idiootiksi tai loiseksi tms.
No enpä sitten viitsi sanoa tässä sen paremmin kuin kahvipöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ovat joko tyhmiä, heikkoja tai harhaisia.
Totuus selviää sitten viimeisellä tuomiolla.
Uskovaiset ovat lapsellisia , elävät satumaailmassa, kalevalastakin voisi perustaa uskonnon.
Hyvät esimiehet on todella harvinaisia.
Abortti tulisi kieltää. Se on murha.