Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
1541/2751 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedarit pitäisi seuloa kaikille pakollisella testillä. Jos viisari värähtää lasten kuvia katsoessa niin häkki heilahtaa ennen kuin ehtii kajota lapseen.

Pitäisikö sama tehdä myös heteromiehille? Häkki heilahtaa ennen kun ehtii raiskata naisen

Vierailija
1542/2751 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan tällainen, että sanon asiat suoraan = vittumainen ihminen, joka verhoaa ilkeilynsä tähän bulshittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2751 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortinvastustajat ovat sivistymättömiä.

Vierailija
1544/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan voileipäkakkua.

Vierailija
1545/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koronarokotteen ottaneita todella tyhminä.

Vierailija
1546/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on yleensä tylsiä.

Vierailija
1547/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten ihmisarvo on suurempi kuin toisten.

Vierailija
1548/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien hankinta on (yleensä, länsimaissa, jne. disclaimerit jos vapaa tahto on ollut läsnä) todella itsekästä.

Vierailija
1549/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisointi Trumpista on usein väritettyä ellei suoraa valehtelua. Joka kerta kun katsoo suoraan hänen puheitaan tai esiintymisiään ja vertaa sitä uutisointiin, käy selväksi miten mediat valehtelee USA:ssa. Ja tänne kopioidaan samat uutiset sanasta sanaan käännettynä suomeksi. Fake news, totta tosiaan.

Eipä siinä, kyllä Trump silti perseileekin, mutta pysytään silti totuudessa uutisoinnissa.

Vierailija
1550/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverit ja heidän vanhempansa kuvittelevat että meillä voi syödä. Kolmasluokkalainen soittaa kotiinsa että moneltako täytyy tulla ja vastaus on viimeistään seiskalta. Ei puhettakaan että syömään kotona välissä. Tässä se pyörii kun muut syövät-pakkohan sille on tarjota. Mutta ei se ruoka ilmaista ole eikä oma lapseni ole syönyt siellä kertaakaan. Koskee myös välipalaa -koulun jälkeen tulevat meille ja kuvitellaan että kestitän viisihenkisen kaveriporukan tuosta vaan.

Vierailija
1551/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien hankinta on (yleensä, länsimaissa, jne. disclaimerit jos vapaa tahto on ollut läsnä) todella itsekästä.

Itsekästä elää koko elämänsä vaan oman navan ympärillä pyörien. Käsittämätön maailmankuva.

Vierailija
1552/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä avioliitolla ei ole mitään itseisarvoa. Aika moni pysyy siinä vain muutoksenpelon vuoksi.

Mulla on pitkä avioliitto takana. Hyviä puolia - en keksi ketään muuta kenen kanssa voisin hypätä sänkyyn (oikein ilettää ajatus vieraista miehistä). Ei tarvitse esittää mitään - toinen on nähnyt hyvät ja huonot päivät, kauniit ja vähemmän kauniit hetket. Ihanan vapauttavaa olla oma itsensä ja tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi.  Ei tarvitse joka asiasta vääntää rautalankaa - helppoa ja mutkatonta yhdessäoloa. Voihan se meno tuntua välillä tasapaksulta, mutta itse me oman elämämme rakennamme. Seikkailla voi yhdessä ja erikseen - ei tarvitse (enää) nysvätä kuin paita ja peppu kuten nuorena, mutta jos yhteisiä kiinnostuken kohteita löytyy niin aina on kaveri, jonka saa matkaan. 

Mitä muutosta muka pelkään? Yksinäisyyttä? Köyhyyttä? Totta, tuntisin varmaan yksinäiseksi itseni, kun nyt voin jakaa siipan kanssa kaikki hauskat aivoitukset ja ihmettelyt ja keskustella milloin tahansa maailman menosta. Kyllä olisin taloudellisestikin vähemmän varakas. Mutta ei ne pidä minua pitkässä liitossa - vaan ne hauskat hetket. 

Vierailija
1553/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole keskimäärin kovinkaan älykkäitä ja viisauskin tulee vasta iän myötä. Tutkimuksissa saadaan toisenlaisia tuloksia mutta totta puhuen yksikään seurusteleva mies ei pidä naisia kovinkaan älykkäänä, päinvastoin. Ikääntyessään naiset oppivat ja tulevat viisaammiksi.

No, ehkä ne älykkäät pohdiskelijanaiset ei ole mitään kauhean suosittua seuraa miesten juttukavereiksi, moni mieshän haluaa itseään heikompiälyisen naisen kumppaniksi

Juu ei me olla suosittua seuraa. Oma kokemus on se, että suurin osa miehistä karttaa. Jotkut alkaa riitelemään heti jos kokevat että olen tasavertainen tai jopa älykkäämpi, toisten mielestä olen pelottava. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet, ja oikeasti älykkäät sitten taas pitävät, mutta sellaisia on yllättävän vähän. Tämäkin on epäsuosittu mielipide tai kokemus.

Tämä on tuttua! Suurin osa miehistä etsii itseään "heikompaa" naista, eli vähemmän älykästä, fyysisesti pientä ja vähemmän tienaavaa. Monet muuttuvat jopa aggressiiviseksi, kun huomaavat, että naisella leikkaakin. Vaikeaa on seuran löytäminen ollut, mutta kun löytyy niin silloin se on menoa. Mikään ei oikeastaan ole seksikkäämpää kuin älykäs, keskustelutaitoinen mies joka syttyy älykkäästä vastinparista.

Vierailija
1554/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä avioliitolla ei ole mitään itseisarvoa. Aika moni pysyy siinä vain muutoksenpelon vuoksi.

Mulla on pitkä avioliitto takana. Hyviä puolia - en keksi ketään muuta kenen kanssa voisin hypätä sänkyyn (oikein ilettää ajatus vieraista miehistä). Ei tarvitse esittää mitään - toinen on nähnyt hyvät ja huonot päivät, kauniit ja vähemmän kauniit hetket. Ihanan vapauttavaa olla oma itsensä ja tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi.  Ei tarvitse joka asiasta vääntää rautalankaa - helppoa ja mutkatonta yhdessäoloa. Voihan se meno tuntua välillä tasapaksulta, mutta itse me oman elämämme rakennamme. Seikkailla voi yhdessä ja erikseen - ei tarvitse (enää) nysvätä kuin paita ja peppu kuten nuorena, mutta jos yhteisiä kiinnostuken kohteita löytyy niin aina on kaveri, jonka saa matkaan. 

Mitä muutosta muka pelkään? Yksinäisyyttä? Köyhyyttä? Totta, tuntisin varmaan yksinäiseksi itseni, kun nyt voin jakaa siipan kanssa kaikki hauskat aivoitukset ja ihmettelyt ja keskustella milloin tahansa maailman menosta. Kyllä olisin taloudellisestikin vähemmän varakas. Mutta ei ne pidä minua pitkässä liitossa - vaan ne hauskat hetket. 

Samaa mieltä. Miksi en eroa? Koska menettäisin ystävän ja kumppanin. Mikään seksin vaihtelevuus ei korvaa tätä.

Vierailija
1555/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kaverit ja heidän vanhempansa kuvittelevat että meillä voi syödä. Kolmasluokkalainen soittaa kotiinsa että moneltako täytyy tulla ja vastaus on viimeistään seiskalta. Ei puhettakaan että syömään kotona välissä. Tässä se pyörii kun muut syövät-pakkohan sille on tarjota. Mutta ei se ruoka ilmaista ole eikä oma lapseni ole syönyt siellä kertaakaan. Koskee myös välipalaa -koulun jälkeen tulevat meille ja kuvitellaan että kestitän viisihenkisen kaveriporukan tuosta vaan.

Ps. Sinä mahdollistat tuon.

Vierailija
1556/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää meikata ja miesten ei? Mikä on tämä suuri huijaus jossa yhteiskuntamme elää. Olen mukana tässä koska koen sosiaalista pakkoa meikkaamiseen. Ja silti, aivan idioottitouhua, etenkin kun koskee vain toista sukupuolta. Itse vahvennamme tässäkin sukupuolittunutta yhteiskuntaa, jossa epätasa-arvo on monella tavalla läsnä

Vierailija
1557/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole edes mielipide, vaan fakta, mutta en yleensä uskalla sanoa kahvipöytäkeskustelussa. Eli riippumatta mitä mieltä on abortista, fakta on, että siinä tapetaan alkanut ihmiselämä. Tämä on minusta vähän yllättävää, että monet kieltävät tämän totuuden.

Vierailija
1558/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisointi Trumpista on usein väritettyä ellei suoraa valehtelua. Joka kerta kun katsoo suoraan hänen puheitaan tai esiintymisiään ja vertaa sitä uutisointiin, käy selväksi miten mediat valehtelee USA:ssa. Ja tänne kopioidaan samat uutiset sanasta sanaan käännettynä suomeksi. Fake news, totta tosiaan.

Eipä siinä, kyllä Trump silti perseileekin, mutta pysytään silti totuudessa uutisoinnissa.

Saman olen huomannut uutisoinnissa Ukrainan sodassa. Kirjeenvaihtaja uutisoi mikrofooni täristen että venäläiset  ampuivat nämä nämä ihmiset tähän kadulle ja useita lapsia kuollut. Joku toinen uutisoija Englannissa kertookin että paikalle osui tykistöammus. Ei siis mikään teloitus kuten ensimmäinen antaa tahallaan ymmärtää.

Vierailija
1559/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolena ihmettelen, kun lasten äiti tunkee lapsensa meille säännöllisesti. Miksi? Eikö hän tajua, ettei kellään osapuolella ole kauhean kivaa? Ei edes niillä lapsilla.

Vierailija
1560/2751 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Sinä mahdollistat tuon.

Ei ole sydäntä sanoa että me syödään, odota sinä nälässä. Välillä sanon että meillä ei ole hänellekin mutta usein en ala vääntää. Pitäisi hänen vanhempien myös tajuta rajata, että toisilla ei syödä. Minulle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin törkeästi, että olettaa toisten ruokkivan oman lapsensa .