Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan Suomeen nopean, kätevän ja laillisen tavan suorittaa eutanasiaa erittäin sairaille ja vanhuksille jotka ei halua elää enää. Ihmisiltä ryövätään ihmisarvo viimeisillä hetkillään, kun joutuvat pyörimään omissa ulostevaipoissa 12h putkeen jossain p askassa vanhainkodissa. Itse en ole sellaiseen menossa, otan itseltäni hengen unilääkkeillä+häkämyrkytys kombolla silloin kun aivot vielä toimii.
M42
antaako se että teurastetaan kuin eläin jonkinlaisen ihmisarvon vai ainoastaan lähipiirille paremman mielen?
Ei se ihmisarvo enää kauheasti mieltä nosta, kun makaat neljättä vuotta vaipoissa täydellisessä yksinäisyydessä. Eloisampina hetkinäsi olet kauhun ja epätietoisuuden vallassa; etsit epätoivoisena taaperoikäistä lastasi, etkä tajua, että hän seisoo harmaantuvana vieressäsi.
Tai sitten pääsi toimii loistavasti, mutta mikään muu sen alapuolella ei. Paitsi tietysti haamukipuja, jotka vaivaa joka päivä ja yö ja, jotka saa kuriin vaan tukevalla lääkepöhnällä. Tässä(kin) vaiheessa on varmasti valmis myymään jo pelkältä mukajalolta periaatteelta kuulostavan ihmisarvonsa, jotta pääsisi ennenaikaiseen hautaan
makaat yksin ja samaan aikaan vieressä seisoo joku? ja hän ei hoida sinun hygieniaa?
ristiriitoja on vaikka kuinka paljon!
olen toiminut saattohoitajana ja kirjoituksesi on tyypillistä hysteerista pelkoa mikä on tullut kun olet menettänyt läheisesi.
En usko muunsukupuolisuuteen enkä muihin moniin sukupuoliin. En tiedä uskonko lopulta transsukupuolisuuteenkaan.
Olen kyllästynyt nykyisen Setan toimintaan, joka keskittyy pääasiassa homojen sekä sukupuolen hävittämiseen ja sukupuolivähemmistön esille nostamiseen.
En voisi sanoa näitä asioita ääneen, koska kuulun itse lesbona seksuaalivähemmistöön. Näissä nykyisissä "sateenkaari"porukoissa kivitetään jos on eri mieltä. Inhoan myös Pride-kulkuetta ja kaikkea siihen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomat ovat kiinnostavampaa seuraa kuin perheelliset. Sinkut varsinkin ajattelevat paljon itsekseen ja ovat omaperäisiä persoonia. Yksinolo tekee ihmisestä uniikin.
Itse olen hieman päinvastaista mieltä. Lapsettomat, varsinkin +40v lapsettomat ihmiset erottuvat yleensä perheellisistä sillä, että ovat kovin itsekeskeisiä tyyppejä. Mielestäni ihmiselämä on jollain tapaa vajaata, jos ei koskaan saa jälkikasvua.
.... Itsehän olin elämäntapa-Vela 30-vuotiaaksi saakka, kunnes tapasin nykyisen mieheni ja "suostuin" hänen mielikseen yhteen yhteiseen lapseen. No, lapsia siunaa tui lopulta kolme! :) kaikki mitä olin luullut vanhemmuudesta, olikin ihan toista - sata kertaa parempaa! Raskaudet eivät myöskään pilanneet kehoani, kuten velana pelkäsin, eivätkä pikkulapsivuodet kuihduttaneet seksielämää!
Nämä jos sanoo ääneen, saa paheksunta osakseen :DKomppaan sua, mutta tulet saamaan joku sata alapeukkua kiukkuisilta veloilta ja katkerilta mammoilta jotka ei oo pystyneet sanaan kuin sä 😂😂😂
Mun mielestä on jännä kuinka veloja pidetään usein itsekeskeisenä. Mielestäni on kaikkea muuta kuin itsekeskeistä luopua lasten tekemisestä, jos kerran tietää ettei itsestä tulisi hyvä vanhempi. Siinä ajattelee nimenomaan lapsen parasta silloin, eikä sitä mitä minäminäminä haluan. Paras ystäväni on vela, eikä se ole hänelle helppo päätös ollut, mutta katsoo että lapselle on parempi ettei hän ole äiti.
Ukrainaan ja ukrainalaisiin ei pitäisi upottaa senttiäkään Suomen rahoja.
Eikä muihinkaan ulkomaalaisiin.
Olisi aika alottaa se maailmanparannus ihan omasta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan Suomeen nopean, kätevän ja laillisen tavan suorittaa eutanasiaa erittäin sairaille ja vanhuksille jotka ei halua elää enää. Ihmisiltä ryövätään ihmisarvo viimeisillä hetkillään, kun joutuvat pyörimään omissa ulostevaipoissa 12h putkeen jossain p askassa vanhainkodissa. Itse en ole sellaiseen menossa, otan itseltäni hengen unilääkkeillä+häkämyrkytys kombolla silloin kun aivot vielä toimii.
M42
antaako se että teurastetaan kuin eläin jonkinlaisen ihmisarvon vai ainoastaan lähipiirille paremman mielen?
Ei se ihmisarvo enää kauheasti mieltä nosta, kun makaat neljättä vuotta vaipoissa täydellisessä yksinäisyydessä. Eloisampina hetkinäsi olet kauhun ja epätietoisuuden vallassa; etsit epätoivoisena taaperoikäistä lastasi, etkä tajua, että hän seisoo harmaantuvana vieressäsi.
Tai sitten pääsi toimii loistavasti, mutta mikään muu sen alapuolella ei. Paitsi tietysti haamukipuja, jotka vaivaa joka päivä ja yö ja, jotka saa kuriin vaan tukevalla lääkepöhnällä. Tässä(kin) vaiheessa on varmasti valmis myymään jo pelkältä mukajalolta periaatteelta kuulostavan ihmisarvonsa, jotta pääsisi ennenaikaiseen hautaan
makaat yksin ja samaan aikaan vieressä seisoo joku? ja hän ei hoida sinun hygieniaa?
olen toiminut saattohoitajana ja kirjoituksesi on tyypillistä hysteerista pelkoa mikä on tullut kun olet menettänyt läheisesi.
Itse olen kuullut monen vanhuksen, jopa äitini sanovan, että pääsisipä jo pois, kun koko ajan joku paikka on kipeä, ystävät kuolleet ja tämä elämä on jo nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole keskimäärin kovinkaan älykkäitä ja viisauskin tulee vasta iän myötä. Tutkimuksissa saadaan toisenlaisia tuloksia mutta totta puhuen yksikään seurusteleva mies ei pidä naisia kovinkaan älykkäänä, päinvastoin. Ikääntyessään naiset oppivat ja tulevat viisaammiksi.
No, ehkä ne älykkäät pohdiskelijanaiset ei ole mitään kauhean suosittua seuraa miesten juttukavereiksi, moni mieshän haluaa itseään heikompiälyisen naisen kumppaniksi
Juu ei me olla suosittua seuraa. Oma kokemus on se, että suurin osa miehistä karttaa. Jotkut alkaa riitelemään heti jos kokevat että olen tasavertainen tai jopa älykkäämpi, toisten mielestä olen pelottava. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet, ja oikeasti älykkäät sitten taas pitävät, mutta sellaisia on yllättävän vähän. Tämäkin on epäsuosittu mielipide tai kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole keskimäärin kovinkaan älykkäitä ja viisauskin tulee vasta iän myötä. Tutkimuksissa saadaan toisenlaisia tuloksia mutta totta puhuen yksikään seurusteleva mies ei pidä naisia kovinkaan älykkäänä, päinvastoin. Ikääntyessään naiset oppivat ja tulevat viisaammiksi.
Miehet usein ajattelevat olevansa loogisia, ja matemaattisissa totuuksissa voivat ollakin, mutta silti moni tällainen mies ei osaa soveltaa logiikkaa orgaanisiin asioihin, kuten tunne-elämäänsä ja persoonallisuuteensa. Tai niihin suhteessa ympäröivään maailmaan.
Naisillakin on tätä ongelmaa, mutta miehet usein ovat sokeutuneita tälle ilmiölle, eivätkä siksi pyri edes kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Itse olen kuullut monen vanhuksen, jopa äitini sanovan, että pääsisipä jo pois, kun koko ajan joku paikka on kipeä, ystävät kuolleet ja tämä elämä on jo nähty
mä olen taas kuulut samaa monilta teineiltä ja aikuisilta.
Vierailija kirjoitti:
En usko muunsukupuolisuuteen enkä muihin moniin sukupuoliin. En tiedä uskonko lopulta transsukupuolisuuteenkaan.
Olen kyllästynyt nykyisen Setan toimintaan, joka keskittyy pääasiassa homojen sekä sukupuolen hävittämiseen ja sukupuolivähemmistön esille nostamiseen.
En voisi sanoa näitä asioita ääneen, koska kuulun itse lesbona seksuaalivähemmistöön. Näissä nykyisissä "sateenkaari"porukoissa kivitetään jos on eri mieltä. Inhoan myös Pride-kulkuetta ja kaikkea siihen liittyvää.
Pakko kompata, myöskin lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet usein ajattelevat olevansa loogisia, ja matemaattisissa totuuksissa voivat ollakin, mutta silti moni tällainen mies ei osaa soveltaa logiikkaa orgaanisiin asioihin, kuten tunne-elämäänsä ja persoonallisuuteensa. Tai niihin suhteessa ympäröivään maailmaan.
Naisillakin on tätä ongelmaa, mutta miehet usein ovat sokeutuneita tälle ilmiölle, eivätkä siksi pyri edes kehittymään.
millä lailla tämä maailma tai tunne elämä voi olla looginen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kompata, myöskin lesbo.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Tämä herätti kiihkoa jo Jodelissa, joten:
Heijastinvaljaat saa käyttäjänsä näyttämään hyvin epäedustavalta. Aikuiset näyttää vanhoilta tantoilta ja sediltä, teinit äitinsä pukemilta lapsukaisilta. Asiallisuus ja järkevyys ei tässä tapauksessa kulje käsi kädessä nuorekkuuden kanssa
No on varmasti epäsuosittu mielipide. Asiallisuus ja järkevyys ei useinkaan kulje käsi kädessä nuorekkuuden kanssa, eikä sen välttämättä aina tarvitsekaan. Minä esimerkiksi en hanki heijastinliivejä muotiin tai ulkonäköön liittyvistä syistä, vaan ihan puhtaasti turvallisuuden takia. Ihan sama miltä näyttää jos sillä pysyy hengissä. Vähän niinkuin turvavyöt, voisihan nekin trendikkaampiä olla, mutta en kyllä jätä käyttämättä siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuoliset, muunsukupuoliset ja muutkin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt saavat aivan kohtuuttoman paljon huomiota julkisessa keskustelussa ja mediassa. Asia on tärkeä, enkä yhtään väheksy heidän oikeuksiaan, mutta haloo, esimerkiksi muunsukupuolisia on muutama promille väestöstä!
Minustakin jatkuva heidän esiintuomisensa päinvastoin lisää joidenkin ihmisten vihaa heitä kohtaan. On järkyttävää, että mm. yksi minulle hyvin läheinen ihminen joutuu elämään pelossa, että hänen lapsensa jonain päivänä vielä pahoinpidellään, ehkä jopa tapetaan, koska hän on vaihtanut sukupuolensa, ja se saattaa ärsyttää joitain. Oletan, että ärsyyntyminen olisi pienempää ellei joka paikassa toitotettaisi Prideä ja tätä agendaa. Varsinkin pienet lapset tulisi jättää tämän aihepiirin ulkopuolelle. Heillä ei vielä ole seksuaalista identiteettiä, ja valtava hehkutus voi sekoittaa sitä. Tämän hehkutuksen sijaan tulisi mediassa ja joka puolella käyttää se aika mieluummin ihmisten opettamiseen, miten tulemme paremmin toimeen toistemme kanssa, on toinen sitten lihava tai laiha tai mitä vain eroja meihin nähden. Ja vihantunteiden viisasta kanavointia ja purkua voi myös harjoitella.
Afrikkalaisia ei voi auttaa kaatamalla sinne rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu kemiaan, fysiikkaan, solubiologiaan, ja sen jälkeen evoluutioon, ihmisaivojen rakenteeseen, neurotieteeseen ja neuropsykologiaan. Historiaan, ja sosiologiaan. Koko tuo syvyys näkyy massojen ajatuksissa ja liikkeissä, historian tapahtumissa ja nykyisyydessä.
Me emme ole atomeista erillisiä olentoja, eivätkä ajatuksemme ja tunteemme muodostu mystisesti tyhjästä, vaan kaikki on suurta, loogista ketjua. Tottakai niin monimutkaista ketjua, että päätelmiä ei voi tehdä millään palikkamenetelmillä. Mutta suuntia voi tutkia ja jopa jonkin verran tiedon pohjalta ennustaa. Tätä varten on olemassa tiede.
Silmälasit näyttävät typeriltä kenen tahansa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu kemiaan, fysiikkaan, solubiologiaan, ja sen jälkeen evoluutioon, ihmisaivojen rakenteeseen, neurotieteeseen ja neuropsykologiaan. Historiaan, ja sosiologiaan. Koko tuo syvyys näkyy massojen ajatuksissa ja liikkeissä, historian tapahtumissa ja nykyisyydessä.
Me emme ole atomeista erillisiä olentoja, eivätkä ajatuksemme ja tunteemme muodostu mystisesti tyhjästä, vaan kaikki on suurta, loogista ketjua. Tottakai niin monimutkaista ketjua, että päätelmiä ei voi tehdä millään palikkamenetelmillä. Mutta suuntia voi tutkia ja jopa jonkin verran tiedon pohjalta ennustaa. Tätä varten on olemassa tiede.
eli haluat tämän peruskoulutukseen jotta kaikki miehet sisäistävät nämä tiedot jotta voisivat tarkastella siten tunteita ja maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Monet työpaikoista ovat suojatyöpaikkoja, jossa ihmiset eivät edes tee kunnolla töitä, mutta palkka juoksee. Samat ihmiset haukkuvat työttömiä.
Muistan minäkin vielä ajan kun menin töihin lepäämään.
Korona ei aiheuttanut kriisiä vaan valtioiden älyttömät toimet koronaa kohtaan aiheuttivat koronakriisin. Jo paljon ennen koronaa koko maailma on mennyt kohti kriisiä ja 2023-2024 maailma tulee näkemään oikean kriisin, joka jatkuu tämän vuosikymmenen loppuun asti.
No, ehkä ne älykkäät pohdiskelijanaiset ei ole mitään kauhean suosittua seuraa miesten juttukavereiksi, moni mieshän haluaa itseään heikompiälyisen naisen kumppaniksi