Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
1061/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lukeaa blogia : Havantoja uudesta maailmanjärjestyksestä!

Vierailija
1062/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolia on vain mies ja nainen.

Tuolla joku aikaisemmin kertoi kuinka on v assari ja ei kannata mitään holtitonta  m a ah   an muu ttoa.

Minä voin puolestani kertoa, että äänestän pe rsuja, mutta minua inhottaa nämä juntit jotka ovat tässä muutaman viimeviikon aikana pommittaneet tämän palstan täyteen tuota; sukupuolia on vain kaksi, transfobista p***aansa.

Eli siis, ihminen voi olla pe rsu, mutta se ei tarkoita että, henkilö olisi täysin ahdasmielinen ja yksinkertainen juntti. Persu voi olla myös ateisti ja inhota ihan kaikkia uskontoja.

Pe rsu voi myös olla mu s li mikin tai tum maihoinen. H   o m    o tai korkeastikoulutettu voi olla myös.

Onkin hauskaa, kun itseään ei-rasi stisina ja ennakkoluulottomina pitävät ihmiset puhuvat pe rsui sta yleistäen heidät kaikki johonkin stereotypiaansa. Se on niin koomista.

Jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi, kuinka monta niitä on ja minkä nimisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa muutamalle työkaverilleni, kuinka naurettavia nöyristelijöitä he ovat mielistellessään lääkäreille (olemme sairaanhoitajia). Kahvihuoneessa kyllä panetellaan ko. lääkäreitä mutta naamakkain ollaan mielin kielin. En tarkoita että ihmisiä tulisi panetella naamakkain, en suinkaan, vaan kaksinaamaisuus ja tekopyhyys inhottavat minua.

Toinen asia joka kummastuttaa on iänikuinen napina ja nurina siitä kuinka sairaanhoitajille maksetaan liian vähän. Minulle palkkakuitissa seisova summa ei ole mikään yllätys, sillä tiesin palkkatason jo alalle hakeutuessani.

Vierailija
1064/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaa ei ole olemassa.

olen seurakunnan työntekijä.

Mielipiteesi luultavasti kuuluu ja näkyy selvemmin kuin tiedätkään. Oletko ev.lut. pappi vai kenties suntio? Mulle on ihan sama, kaivaako hautoja ateisti vai uskis, papissa sen sijaan tympii jos se ei kunnioita työnantajansa ideologiaa ja kuulijoidensa vakaumusta

Vierailija
1065/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmasti palstan tuleva alapeukutetuin fakta:

Suurin osa kommenteista ja mielipiteistä oikein huokuu elämäm koulua töi ukkoa, white trashia.

Ihan hyvä,että pidätte namaanne kiinni kahvipöydässä, juntit.

Vierailija
1066/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kummilapsi jota inhoan. Hänen persoonallisuutensa jokainen piirre tökkii kaikkea sitä vastaan, mitä ihmisissä arvostan. Valitettavasti vanhempansa ovat kovin aktiivisia järjestämään kaikenlaisia yhteisiä aktiviteetteja, joten tapaamme kohtalaisen usein. Korona on ollut todellinen siunaus!

Vierailija
1067/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suomessa ei muka esiinny rasismia...

Vierailija
1068/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku aikaisemmin kertoi kuinka on v assari ja ei kannata mitään holtitonta  m a ah   an muu ttoa.

Minä voin puolestani kertoa, että äänestän pe rsuja, mutta minua inhottaa nämä juntit jotka ovat tässä muutaman viimeviikon aikana pommittaneet tämän palstan täyteen tuota; sukupuolia on vain kaksi, transfobista p***aansa.

Eli siis, ihminen voi olla pe rsu, mutta se ei tarkoita että, henkilö olisi täysin ahdasmielinen ja yksinkertainen juntti. Persu voi olla myös ateisti ja inhota ihan kaikkia uskontoja.

Pe rsu voi myös olla mu s li mikin tai tum maihoinen. H   o m    o tai korkeastikoulutettu voi olla myös.

Onkin hauskaa, kun itseään ei-rasi stisina ja ennakkoluulottomina pitävät ihmiset puhuvat pe rsui sta yleistäen heidät kaikki johonkin stereotypiaansa. Se on niin koomista.

Ikinä hermafrodiiteistä kuullut? Otapa ihan itse tuo Google auki ja sivistä itseäsi, kun tämä ketju ei riitä sinun opettamiseen ja kasvattamiseen.

Vierailija
1069/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronakriisi ei ole tehnyt ihmiselle hyvää. Ihan typerää luulla niin siksi, että nyt on kaikkien ollut pakko rämpiä metsikössä harrastuksena viime kuut. Raha puhuu tästä eteenpäinkin aina ja kun kriisi poistuu, niin sama meno jatkuu. Ne, jotka on ennenkin ymmärtäneet asioista ymmärtää vastakin ja toisinpäin. Lisäksi on kauheaa sivuuttaa viruksen aiheuttama laaja inhimillinen kärsimys, mistä suurin osa on vielä edessä, ja suuri kollektiivinen trauma jonka se aiheuttaa.

En ole huomannut, että ihmiset vaikuttaisivat jotenkin rauhallisilta ja hyvinvoivilta nyt.

Onko tämä asia, jota et halua sanoa ääneen, kuten aloitus oli? Vai onko tämä vain vasta-argumentti aloittajalla, eikä edes kuuluisi tähän ketjuun?

Vierailija
1070/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afrikan n e ek erit ovat älykkyysosamäärältään välillä 68-85,  tästä on ihan maailmanlaajuinen karttakin olemassa.

Suomen luku on 99

Kiina sekä Japani 106

Ajattelen siis että afrikan nee ker it ovat alempaa rotua, eikä niitä olisi ikinä pitänyt tuoda tänne yhtäkään suomalaista yhteiskuntaa heikentämään.

korjaus:

Kiina sekä Japani 105*

Vierailija
1071/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afrikan n e ek erit ovat älykkyysosamäärältään välillä 68-85,  tästä on ihan maailmanlaajuinen karttakin olemassa.

Suomen luku on 99

Kiina sekä Japani 106

Ajattelen siis että afrikan nee ker it ovat alempaa rotua, eikä niitä olisi ikinä pitänyt tuoda tänne yhtäkään suomalaista yhteiskuntaa heikentämään.

Uskon kyllä nuo luvut.

Nyt onkin jännä kuulla mikä sinun oma älykkyysosamääräsi on?

Vierailija
1072/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ursa.fi/tahtikartta-classic.html

Ottivat kesken jutustelun P O I S tuon. Miksi?

Vierailija
1073/2751 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä hermafrodiiteistä kuullut? Otapa ihan itse tuo Google auki ja sivistä itseäsi, kun tämä ketju ei riitä sinun opettamiseen ja kasvattamiseen.

Biologisia sukupuolia on silti vain kaksi, hermafrodiitilla vain on ne molemmat. Oletko koskaan kuullut perustavanlaatuisesta jaosta suvulliseen ja suvuttomaan lisääntymiseen?

Vierailija
1074/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pe rsu voi myös oll tummaihoinen.

Mulla tällainen kaveri, afr.taustainen Suomessa kyllä syntynyt, en tajua että kannattaa puoluetta jossa suurin osa muista kannattajista ei pidä häntä edes varsinaisesti ihmisenä. Vielä kummallisempaa kuin se että kukaan nainen äänestää perssuja.

Vierailija
1075/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa eläinrakkaiksi itseään väittävistä ei ole eläinrakkaita, vaan ajattelevat vain itseään ja lemmikkien pitäminen on pelkkää itsekkyyttä. Luontoon päästetyt minkit ovat tuhonneet alkuperäiseläimistöä. Eikä mikään eläin kuulu mihinkään häkkiin, eikä sen enempää kerrostaloasuntoon vangiksi. Eläinkaupat ovat eläinrääkkäystä pahimmasta päästä. 

Tätä ei voi sanoa ääneen eläinsuojelutyössä, missä olen mukana itsekin. Koetan edes vähän auttaa, mutta en missään tapauksessa ala hölmöillä, sitä ei kannata pelätä. Asenteita pitää vain pikkuhiljaa muuttaa siihen suuntaan, että eläinten pitäisi antaa olla rauhassa luonnossa ja vieraslajit pitäisi saada vähennettyä hallitusti. 

Vierailija
1076/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että huumeveikot voisi lopettaa lopullisesti. Tukipisteestä vaan yliannostusta jakoon.... Ovat aloittaessaan tienneet vaarat, mutta silti piti tukea rikollisuutta omilla valinnoillaan.

Aluksi mietin että hyh toivottu sinun lapsesi sairastuu addiktioon.

Sitten mietin asiaa tarkemmin.... Itse olen sitä mieltä hoitajana, että 2tyypin diabeetikot pitäisi eliminoida. Itseaiheutettua laiskuutta ja läskeyttä. Insuliiniöverit vain, etenkin rasvaisille odottaville. Ei ole reilua syntyä ympäristöön joka on niin myrkyllinen että keho lopettaa normaalit toimintansa kun äidin on vaan pakko saada pizzaa.

Meistä tulisi varmaan hyvät ystävät :) Saman henkisiä!

Vierailija
1077/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityislasten vanhemmat ovat harvinaisen sikiävää sorttia. En ymmärrä miksi? Nepsy -ongelmat ovat tutkitusti ja tunnetusti vahvasti periytyviä. Sitten valittavat maha taas pystyssä kuinka yhteiskunnan palvelut ei toimi, terapiaa ei saa, ei hlökohtaista avustajaa, koulukyytejä ne, vaikka Jessicalla on sitä, Nicolla tätä ja Pecca se vasta vaikea tapaus onkin. Ja on helvetin raskasta, mitä kyllä en epäile.

Olen ihmetellyt samaa kunnes tajusin, että ne kaikki haluaa edes sen yhden normaalin lapsen. Yrittävät, kunnes saavat sen tai kertakaikkiaan väsyvät elämäänsä ja yrittämiseen.

Vierailija
1078/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tällainen kaveri, afr.taustainen Suomessa kyllä syntynyt, en tajua että kannattaa puoluetta jossa suurin osa muista kannattajista ei pidä häntä edes varsinaisesti ihmisenä. Vielä kummallisempaa kuin se että kukaan nainen äänestää perssuja.

Älä viitsi valehdella. Me persut pidämme kaikkia ihmisinä, mutta emme halua tänne haitallista porukkaa vrt. Nizzan tapaukset. Työperäinen m-muutto on ok.

Vierailija
1079/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maailman väestönkasvussa edessä mullistus: Afrikan väkiluku kolminkertaistuu tällä vuosisadalla ja muuttoliike voimistuu – ulkoministeri Haavisto peräänkuuluttaa toimia: "Huolestuttavaa""

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-vaestonkasvussa-edessa-mul…

huoh.. tervetuloa loistava tulevaisuus

Asia ratkenee sillä ettei päästetä ketään Eurooppaan. Pysyköön Afrikassa ja hoitakoon itse liikasyntyvyysongelmat.

Vierailija
1080/2751 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitä massaa, niitä lampaita, jotka voivat kahvipöydässä ilmaista mielipiteensä. Olet siis väärässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme