Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olet syönyt tänään? Moneltako heräsit?

Vierailija
02.02.2014 |

Ev

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 10, enkä ole syönyt mitään. Join kyllä lasin mehua. Ruoka on uunissa (lohikiusaus).

Vierailija
2/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken eilen tehtyä kinkku-kasvispiirakkaa aika ison palan. Sen lisäksi join tosi ison maitokahvin, yli 3 dl kupillisen.

Heräsin puolilta päivin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 8.30. Oon syönyt pari ruisleipää ja juonu kaks mukillista kahvia aamupalaks. Ja vähän aikaa sitten söin kolme kauhallista pastaa sekä kanakasvislisäkettä sen kanssa. Join myös lasin rasvatonta maitoa.

Kohta aattelin keittää vähän kahvia ja syödä pari leipää.

Vierailija
4/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin klo 7, olen juonut 3 kuppia kahvia,kaksi nutrilett pirtelöä ja 2litraa vettä.

Vierailija
5/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 8.30. Olen syönyt kaksi juustonäkkileipää ja kaksi kupillista kahvia.

Nyt tajusin, että tässähän on jo nälkä.

Vierailija
6/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7, kun kuopus heräsi. Aamiainen klo 8.30, kaksi ruisleipää, päällä keitetty kananmuna ja floraa. Kaksi kuppia kahvia ja lasi tuoremehua. Lounaaksi n. Klo 12.30 salaatti, jossa salaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia, avocadoa, paprikaa ja vähän fetaa. 

Vierailija
7/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kl 8.30 ja olen syönyt kaksi Nutrilett-pirtelöä.

Vierailija
8/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.45, keitin kahvit ja söin ison bagelin juustolla. Puolilta päivin lämmitin makkrakeiton lopun ja söin sen kanssa kolme viipaletta ruisleipää. Jälkiruuaksi pari pientä klementiiniä. Ja vähän aikaa sitten join taas kahvia ja söin Runebergin tortun (HYI, HYI). Hedelmiä uppoaa varmaan tässä iltapäivän ja illan kuluessa lisääkin. Iltapalaksi kreikkalaista jugurttia ja kuppu kahvia.

Vierailija
9/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Klo 12 soi herätyskello, tuli palstailtua aamuneljään. Nyt oon siitä asti maannut sängyssä palstailemassa. Pakko nousta kohta ennenkuin tulee pissat housuun.

Onneksi huomenna aamulla töihin,niin tulee joku roti taas. Ei kovin hyväksi raskaana tällainen. Oon addiktiossani pahempi kuin narkkariäidit, jäi menemättä jumppaankin, jota olin odottanut koko viikon :'(

Hävettää.

Vierailija
10/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen 11, oon kerennyt syömään jo ihan hyvin:

-4 karjalanpiirakkaa voilla ja kinkulla

-pekonia

-Paulig vanillalatte-juoma

-150gr Fazerin sinistä

-mustikkajogurttia

Vierailija
11/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:22"]Heräsin kl 8.30 ja olen syönyt kaksi Nutrilett-pirtelöä.

[/quote]

Muista juoda vettäki vähintään sen 2litraa/vrk :)

Vierailija
12/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin joskus 8 jälkeen.

Aamupala:

kaurareissumiestä 2palaa, jonka päällä emmentalia, kinkkua, kurkkua ja paprikaa, smoothie (rahkaa, maitoa, mansikoita ja mustikoita), kuppi kahvia, n.1dl appelsiinimehua.

Lounas:

Kanasalaatti (salaattia, vuonankaalia, tomaattia, kesäkurpitsaa, oliiveja, fetaa, kanaa, krutonekeja) ja jälkkäriksi ananasjugurtti

Välipala:

Smoothie (paljon maitoa, vähän rahkaa, mansikoita, mustaherukoita)

Vierailija
13/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 20 min sitten. En vielä ole ehtinyt nousta sängystä syömään mut meen vetään kohta tortillaa darraan.

Vierailija
14/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kymmenen maissa, olen syönyt mustikkapannarin kermavaahdolla ja mansikkahillolla, kourallisen sipsejä ja juonut kolme lasillista appelsiinimehua.

Vierailija
15/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto kun tulee nälkä näitä lukiessa. Pakko kai lähteä kauppaan.

Vierailija
16/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneltä. Kahden munan provola munakas, 2 tomaattia, vihreää teetä,1/4 snickers,kaksi riviä tummaasuklaata, 30g murosuklaa patuKka. Arvaatkaa olenko sanonut miehelle että älä osta herkkuja raskaana olevalle naiselle :(

Vierailija
17/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7.30. Aamupalaksi iso lautasellinen kaurapuuroa + muutama mansikka sekoitettuna puuroon. Iso kuppi teetä ja iso lasi vettä. 

Lounas paistettua kuhaa, pinaattiperunamuusia+rucola-tomaatti-vuohenjuusto salaattia. Tässä välissä juonut myös 2 kuppia teetä, joista toinen vihreää teetä. Kohta ajattelin syödä välipalaksi verigreipin ja illalla ehkä pari palaa tummaa reissumiestä ja pari siivua juustoa.

Vierailija
18/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kasilta ja olen syönyt pekoni-kebab-kaali-sipuli-lautasen, 5 voideltua näkkäriä, 5 dl maitoa puolukalla ja protskujauheella, 6 tölkkiä kaljaa.

Vierailija
19/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeltätoista. Syötynä on yksi vanhentunut jogurtti, bratwurst-pikanuudeli-ateria ja kuppi vanhaa kahvia. Sunnuntaina iskee usein tällainen laiskuus.

Vierailija
20/85 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9.30 ja oon syöny runebergin tortun ja juonu teetä. Pitäis vissiin jotain ruokaakin alkaa tekee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi