G: Mitä olet syönyt tänään? Moneltako heräsit?
Kommentit (85)
Minäkin haluaisin voileipäkakkua... :)
Heräsin 9.30, kun lapsi tuli sanomaan että haluaa aamupalaa, söin pari viipaletta mustapippuripaahtista juustolla, savukalkkunalla ja rehuilla, join 2 lasia tuoremehua ja kupin kardemummakahvia. Ruokana kana-fetasalaattia (salaattimix, pinaatinlehtiä, kirsikkatomaatteja, kurkkua, fetaa, punasipulia, kanaa ja kastikkeena tilkka fetan öljyä, pippuria myllystä ja ripaus suolaa) ja pari palaa itseleivottua leipää.
Heräsin joskus kymmenen maissa. Söin aamupalaksi kaksi keitettyä kananmunaa ja pari kuppia kahvia. Sen jälkeen on mennyt nachoja ja salsaa, 1 appelsiini, 1 itse leivottu pikkuleipä, kolme riviä suklaata.. Kohta syödään kanasalaattia.
Mitäs olette tänään jo syöneet näin pääsiäisen alla?
Olen syönyt tänään yhden leipäpalan. Päällä rasvaa, broilerileikettä ja juustoa ja juonut 2 lasillistä mustikkakeittoa (onko se ruokaa)?
heräsin 8.30
Nousin klo 7.30 (en nukkunut yöllä kuin pieniä torkahduksia)
Olen syönyt 3 leipää ja palan omenapiirakkaa, kahvin ja litran vettä
Illalla sitten mureketta ja perunoita&vihanneksia
6:30 herätys. Aamupala lapselle ja oma ysin jälkeen - lettuja. Yritin tehdä semmosia pieniä, paksuja, amerikkalaisia pannukakkuja mutta ei kohonnut ihan niin paksuiksi mitä olisin halunnut. Hyviä kyllä. Tuli neljä syötyä että saan mahd paljon eri päällysteitä. Yksi sitruunalla ja sokerilla, toinen hillolla, kolmas vaahterasiirapilla ja neljäs taas sitruunalla ja sokerilla (oma testi voittaja)
Lounas oli papupata. Sipuli, selleri, porkkana, papuja, paprikaa, tomaattimurskaa, kuivattua puolalaista (maustettua) makkaraa ja keitettyjä makarooneja sekaan. Kuulostaa häiriintyneeltä mutta hyvää siitä tuli
Heräsun 8:30,aamupalaksi söin 2 ruisleipää kinkun,juuston ja kasvisten kera,kupillisen teetä ja lasin appelsiinimehua.
Lounaaksi vedin mcdonaldsin quater pounter-aterian,mikä oli pskaa.
+ pullaa,karkkia,omenan ja 2 keksiä. Yyh..
Heräsin 13.15.
Aamupalaksi lasi vettä, puuroa maitorahkalla ja mehukeitolla, kaksi kuppia maitokahvia, ruisleipä tuorejuustolla ja salamilla.
Äsken söin pienehkön annoksen salaattia (jääsalaatti, kurkku, kirsikkatomaatti, oliivi, feta).
Vielä on päivän pääruoka mietinnässä. Kaapista ei oikein mitään löydy, joten se on kauppareissu tai lähipizzeriaan meno edessä.
Heräsin seitsemän tienoissa. Keitin kahvit ja tein pari juustovoileipää (ruis-). Puolen päivän jälkeen olin sukulounaalla ja siellä herkuttelimme mm. lohen perhospihveillä, ranskalaisella kanapadalla, kukkakaalilla+babyporkkanoilla sekä sekasalaatilla ym. tykötarpeilla. Jälkiruuaksi kahvit ynnä rahkapiirakkaa näin pääsiäsisen kunniaksi.Tuli tuossa kyllä sitten välipalaksi napsittua muutama irtokarkkikin.
Aamupalaksi juusto-tomaattimunakkaan ja teetä.
Lounaaksi levyn Fazerin sinistä ja kookos-smoothie.
Illalliseksi kreppi kanatäytteellä ja vielä vähän suklaata ja pääsiäiskarkkeja..
Heräsin 7.30. Aamupalaksi lasi vettä, maitokahvi, rahkaa ja pähkinöitä. Brunssi klo 12.30 joka sisälsi aika perusaamupalan ja lisänä salaatteja ja kaloja. Kahvi ja macaron-leivos. Illalla vielä ravintolaan syömään, en tiedä minkä tyyppinen paikka kyseessä.
Heräsin kymmeneltä. kolme kupillista kahvia, lautasellinen puuroa, kakkupala, puolikas pienestä suklaalevystä, puoli pussillista juustonaksuja, parisenkymmentä turkinpippuria, nyt uunissa kanaa jonka lisukkeeksi riisiä ja paistettuja perunoita, pala kurkkua ja lasillinen tai kaksi omenamehua.
Heräsin klo 7:00, vettä ja kahvia. Lenkin jälkeen puuroa ja raejuustoa. Ruokana lampaanpaistia, uunikasviksia, salaattia ja tsatsikia. Kahvia, rahkapiirakkaa ja 2 tuplakonvehtia.
Heräsn klo 16 (yövuoron jälkeen) olen syönyt purkin ananasmurskaa ja puoli purkkia raejuustoa, neljä suklaakonvehtia ja viisi tuc-suolakeksiä ja kaksi purukumia
heräsin klo 12
syönyt olen
klo 03 hesen hamppariateria ja vettä
klo 12 puoli litraa vettä pahimpaan päänsärkyyn
klo 13 yksi grillimakkara ja kolme paistettua munaa, kaksi mukillista maitokahvia
klo 14-17 eiliseltä ylijääneitä sipsejä ja keksejä, pepsi maxia
Ja joo, tää sinkkuäiti oli eilen viihteellä, ekaa kertaa tänä vuonna.
Tytär tulee kohta isältään, niin pitää kai keksiä jotain oikeeta ruokaa vielä tälle päivälle.
Heräsin vaille 11 (joo, tiedän). Tänään on syöty "aamu"puuro ja kahvia, eiliseltä jääneet juustonaksupussin+karkkipussin pohjat, ja juuri söin toisen satsin puuroa ja kahvia. Ja vettä olen juonut sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:03"]Ev
[/quote]
Lammasta lohkoperunoilla ja keitetyillä kasviksilla ja janojuomaksi colaa. Jälkiruuaksi söin itsetehtyä pashaa.
Heräsin 9.30
vettä ja kahvia maidolla
lautasellinen maitoon tehtyä kaurapuuroa banaanin ja marjojen kanssa
kohta pastaa tomaattisella linssikastikkeella
Heräsin 8:25. Kaurapuuroa, voisilmä. Parapähkinöitä. Luumukirsikkatomaatteja. Puoli purkkia raejuustoa.
Toffee-kinuskijäätelöä. Olisin tehnyt lettuja, mutta vehnäjauho on loppu. Olen täynnä kuin punkki.
Vettä vähintään 1,5 litraa.
Illalla appelsiini ja porkkanasosekeittoa.