Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olet syönyt tänään? Moneltako heräsit?

Vierailija
02.02.2014 |

Ev

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:03"]Ev

[/quote]

Lammasta lohkoperunoilla ja keitetyillä kasviksilla ja janojuomaksi colaa. Jälkiruuaksi söin itsetehtyä pashaa.

[/quote]

Niin ja heräsin noin 8 pintaan kun muksu herätti.

Vierailija
62/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 5.50. Olen syönyt 2 fit-jauheesta tehtyä pirtelöä, salaattia (parsakaali, kurkku, tomaatti), oliiveja, lanttua iso lohko. Lisäksi vettä, kahvia ja karpalotiivisteestä tehtyä mehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n klo 6.10. Kahvia aamupalaksi. Klo 13 lohta, kermaperunoita ja salaattia, jäätelöä ja hedelmäsalaattia. N. puoli tuntia sitten Picniciltä 15 cm teriyakikanapatongin ja kokista. 

Vierailija
64/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin seitsemältä, olen huono syömään aamuisin joten join vain kupin kahvia kevytmaidolla.

klo 10 söinkin sitten sokeritonta mysliä , myöhemmin otin proteiinipatukan kahvin kanssa.

n. klo 16 oli päivällinen,   tummaa riisiä & kirjolohikastiketta

nyt iltapalaksi rahka/mustikka/hampunsimen-smoothie

Vierailija
65/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä. Olen syönyt viilin ja perunaa sekä nakkikastiketta.

Vierailija
66/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysin maissa. Aamiaisella söin: munakokkelia, pari nakkia, patonkia, juustoja, viinirypäleitä, viikunahilloa ja kahvia.

Myöhäisenä lounaana syötiin automatkan varrella huoltoaseman seisovasta pöydästä paljon erilaisia salaatteja, smetanakuhaa ja possunpaistia sienikastikkeessa. Jälkkäriksi pieni pala marjakakkua ja kahvia.

Ei ole nälkä päässyt tulemaan, nyt siis kello on 18.20.

Vierailija
67/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla yks lasi tuoremehua ja sämpylä, päivällä pari haarukallista pekonipastaa, hetki sitten ruisleipä ja tuoremehua ja nyt olen syönyt vähän sipsiä, tuc keksejä, viinirypäleitä ja jäätelöä. Voi taivas.. Noh, sunnuntai eikä ole tarvetta laihduttaa:)

Vierailija
68/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 11.00, aamupuuro marjoilla ja 3  kuppia kahvia. Päiväruoaksi perunaa ja makkarakastiketta.

Vierailija
69/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 11, heti aamupalan tekoon, söin kaurapuuroa, raejuustoa ja mustikoita ja vattuja. Sitten puoli kolmen maissa itse tehtyä italiansalaattia. Äsken kävin Makuunista karkkia ja kaupasta maitoa, iltapalaksi tehdään mokkapaloja. Ennen sitä vielä jotain pulled porkin jämistä.

Vierailija
70/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyä n klo 11 muki kahveeta ja kuohukermaa.

about 11.45 eka ateria avokado, yksi eilinen broilerin rintaleike sellainen luullinen, paprikaa, tomaattia, kesäkurpitsaa, pestokermaviilikastiketta. Jälkkäriksi turkkilaista jogurttia 200 g  ja n. 50 g mangoa, hiukan mangoappelsiinimehua, aitoa vaniljaa, vettä ja blenderissä sekaisin.

Toka ateria paraikaa alkamassa: härän paistia, ja paistoliemessä ja kuohokermassa haudutettuja pitkiä vihreitä papuja, avokado, kurkkua.  Jälkkäriksi ehkä kermarahka mehukeitolla ja pekaanipähkinöillä mutta en varmaan jaksa.

Vihanneksia noin 800 g yhteensä. Saattaa olla että jätän kermarahkan illemmalle kun ei tuo kello olekaan tuon enempää.

Vierailija
71/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 12:30, söin grillattuja jättikatkarapuja, uuniperunaa ja nyt olen kolmesta eteenpäin syönyt niin paljon suklaamunia että taidan kohta lervata :D kohta vielä kaljaa päälle!

Vierailija
72/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala klo.7.00 kuppi vihreää teetä, i tl hunajaa.

Yksi paistettu kananmuna, kolme leikkelettä, kurkkua

C-vitamiinipore

Lounas: Smoothie,(vadelma,mustikka,mustaherukka, tuore ananas, papaya ja luonnonjogurtti)

Päivällinen: Tonnikalasalaatti,(yms. kananmunaa, kurkkua, fetaa,herne-maissi-paprika, salaatti, hunajameloni) 

jälkkäriksi, mustikkakeittoa, kahvia kermalla ja vaniljajäätelöä suklaakastikkeella.

Iltapalaa en vielä tiedä, olisko smoothie taas, tykkään smoothiesta jäisenä, kun laittaa pakastemarjoja ja ei anna niiden sulaa kokonaan...

Yritän olla jonkinsortin hyväkarppi, mutta meni hieman pilalle kun vanhemmillani kyläillessä heillä tarjottiin jäätelöä..en osaa kieltäytyä tuommoisesta :D

Vierailija
73/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kymmeneltä. Aamupäivällä söin rahkan ja join kupin kahvia, klo 15-17 grillattiin ja söin nuudelia, salaattia, sianlihaa, kurkkua, rypäleitä ja appelsiinin. Nyt ollaan matkalla kotiin, ja aion syödä puolikkaan pakastepitsaa.

Vierailija
74/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 8lta.

Aamulla syönyt 3 paahtoleipää juustolla ja kinkulla, 2 kuppia kahvia maidolla.

Päivällä 5 itsetehtyä pientä sämpylää juustolla tai meetwurstilla, maitoa.

1,5 kuppia kahvia maidolla.

Illalliseksi 5 lihapullaa, yhden perunan ja kastiketta, salaattia, maitoa.

Vierailija
75/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 5.10

Söin banaanin ja hörppäsin pari kulausta Freeway colaa, töissä kupillinen kahvia.

Kaksi mukillista maitokahvia, kaksi ruispalaa voilla ja Polar täyteläisellä, pari paprikarengasta.

Porkkanaraastetta, viinirypäleitä, mozzarellaa. Mämmiä sokerilla ja kuohukermalla. Kahvia mukillinen.

Muusia ja kanaa, mustaherukkahilloa, porkkanaraastetta.

Vettä olen juonut jotain 1,5 litraa.

Vierailija
76/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.30 

10.00 puuro

12.00 1 1/2 banaania

15.00 curry-kanakeittoa ja jäätelö

17.00 toinen jäätelö

19.30 puuro

iltapalaksi omena ja ehkä hapankorppua juustolla 

Vierailija
77/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin hieman ennen klo 12. Baarissa meni aika pitkään niin nukkukin pitkään.
Aamupalaksi koirien aamulenkityksen jälkeen kaksi viilistä. "Lounaana" gluteeniton pakaste hampurilainen jossa siis välissä pelkkä pihvi. Lasi maitoa.
Päivän mittaan napostelin puol pussia susu-suklaapaloja, ison tölkin batteryä ja puoli litraa simaa.
Illalla vetäsin kaksi lenkkimakkaraa.
Ei vaa aina jaksa laittaa kunnon ruokaa :D

Vierailija
78/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 16.30 (oon flunssassa ja kuumeessa) Oon syönyt vain vitamiineja ja muutaman lasin mehua.

Vierailija
79/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta, seitsemäksi töihin. Aamupalaksi rahka jonka joukossa mehukeittoa, chiasiemeniä, pellavansiemenrouhetta ja mysliä. Plus iso kuppi kahvia. Töissä aamupäivällä kuppikeitto. Kotona mausteista kanawokkia, fetasalaattia ja viikonlopulta jäänyttä lammasta mausteisessa tomaattisessa kastikkeessa (kyllä vain, kaikkia näitä samalta lautaselta :D). Päivällä vielä toinen iso kupillinen kahvia ja suklaajätskiä pari palloa. Niin ja jokaisella aterialla vettä iso lasillinen.

Vierailija
80/85 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:09"]

Heräsin klo 16.30 (oon flunssassa ja kuumeessa) Oon syönyt vain vitamiineja ja muutaman lasin mehua.

[/quote]

Hei, kannattaa pilkkoa valkosipulia ja pistää poskeen ihan raakana veden kanssa.

Myös teetä kannattaa juoda, lisäten siihen hieman suolaa ja hunajaa. Vettä kannattaa juoda niin paljon että käyt kokoajan pissalla, näin saat bakteerinaiheuttajat ulos kehostasi.

Ja tottakai kannattaa syödä ainakin jotain pientä.. Paranet nopeammin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi