Arvioikaa viehättävyyttänne tällä asteikolla (kuva)
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg
Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.
Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.
Kommentit (111)
Ehkä seiska, koska mulla ei ole mitään upeita valkaistuja hampaita ja yksi alahammas on vähän vino.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:53"]
http://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
[/quote]
Voi elämä tuota testiä. Parasta oli se, että paremmasta älykkyysosamäärästä vähennetään pisteitä. Ihannenainen on siis alipainoinen, d-kupin tisseillä, ampiaisvyötäröllä ja kilometrisäärillä varustettu, ei liian älykäs 17-vuotias, jolla on täydelliset kasvot ja joka tykkää ottaa suihin ja perseeseen.
[/quote]
Tavallaan ymmärrän, että jotkut miehet haluavat juuri tuollaisen naisen. Ei ole mitenkään uhkaava, vaan täysin objekti. Jos on huono itsetunto, on vaikea olla naisen kanssa, jolla on edes jonkinlainen omanarvontunto.
Arvioin ensin että kutonen, mutta tekstin mukaan olisin seiska.
Ihan typerä lista. Tuossa tavikset on hotteja ja ysin tytöt max kaseja. Todelliset suuren luokan kaunottaret loistavat poissaolollaan. Ei ole oikeaa kymppiä... Ja kissan vitut, tietty on.
nuorena 9 tai 10. nykyään 8 tai 7 :(
Sanoisin että olen nyt nelikymppisenä 8. Nuorempana ehkä 9. Huomasi kyllä noista kuvista, että kauneus on katsojan silmässä. :)
Sanoisin että olen nyt nelikymppisenä 8. Nuorempana ehkä 9. Huomasi kyllä noista kuvista, että kauneus on katsojan silmässä. :)
En kyllä tiedä, ei näkyny mun kuvaa tuossa.
Tuolla oli pari neitiä väärissä kohdissa.
Nähtävästi olen nelonen lihavuuteni takia, itse sanoisin että kutonen.
Minua haukuttiin rumaksi ja läskiksi jo nuorena, mutta kun katson sen ajan valokuvia, olin ihan normaalinäköinen + painoinen naisenalku.
Onko vika nyt silmissäni vaiko nykypäivän kauneuskäsityksissä?
Mitä sen ajan lihavuuteeni tulee, olin bmi 25 ja käytin kokoa 40. Ylimääräiset kilot menivät rintoihin ja takapuoleen. Minusta olin ihan hauskan näköinen kropaltani, mutta olin yksin mielipiteeni kanssa...
Olen sanallisten kuvausten perusteella selkeä 7. Hoikempana voisin hipoa kasiakin. Nuo valokuvat eivät vain ole mistään kotoisin.
Ehkä 8. Hampaat ja ylipurenta -> pieni leuka on mun kasvojen ainoa ongelma :( harmittaa mutta näinkin saan paljon huomiota kauneudellani joten pitäisi kai olla tyytyväinen.
10, mutta vasta heränneenä varmasti alempana. Paras tapa olisi verrata ilman meikkiä, niinhän se kauneus näkyy.
Normaalisti 7, mutta tällä palstalla roikkuminen tiputtaa sen kolmoseen.
Saanko peukut ylös jos sanon 4? =D
T. 3
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:09"]10, mutta vasta heränneenä varmasti alempana. Paras tapa olisi verrata ilman meikkiä, niinhän se kauneus näkyy.
[/quote]
Luitkohan tekstiä ollenkaan? Siinähän ei kymppiä määritelty, koska se riippuu jokaisen omista mieltymyksistä.
9. Näytän siltä mustahiuksilta tytöltä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:53"]
http://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
Noin. Huomatkaa, että toi Lassukan kopioima ideologia haluaisi mm. edistää lakia, että alle 18-vuotiaita saisi bängiä jenkeissä, mieluiten alle 15. Tätä perustellaa usein biologialla, ja sillä että miehillä on tarpeita päästä panemaan mahdollisimman nuorta. Myös naimisiinmenon pitäisi olla mahdollista jo 13-16 vuotiaille tytöille, siis ei pojille, ei todellakaan pojille. Voitte varmaan arvata, kuinka monta kertaa noissa artikkeleissa on mietitty sen tytön henkistä kasvua ja hyvinvointia. Joo, ei yhtään.
Se mistä Lassukka kopioi ideologiansa on jenkkien ns. red pill, blue pill keksintö. Red pill-mies on "alpha" niinkuin he kutsuvat itseään, joka panee mahdollisimman monia naisia, ei seurustele eikä mene naimisiin, ei maksa ensimmäisillä treffeillä, halveksii naisia eikä hänellä ole niitä ystävinä tai anna muuta arvoa kuin panemiselle, jos menee joskus naimisiin tytön pitää olla alle 20-vuotias neitsyt, ja ehdottoman submissive. Ja he eivät siis koe, että mitään tarvitsee antaa takaisin. Länsimaat, kuten jenkit, kanada, ruotsi jne. on mustattu mustiksi alueiksi, ja ainoastaan ulkomalaaisia (lue, köyhien maiden naisia) voi ottaa vaimoksi, koska heihin ei ole vielä iskenyt "western cancern" missä naisella on omia tarpeita, eikä hänen elämänsä keskity aviomieheen. Esim. huorittelu, tatuoitujen naisten, ERITYISESTI lihavien naisten haukkuminen on oikeastaan tuon ideologian ydin.
Blue pill-mies on siis "beta", oksettava miesraunio, joka pitää huolta tyttöystävästään, tai on hänelle ystävällinen. Yleisesti ottaen kuka tahansa mies, joka suostuu kommunikoimaan naisten kanssa muullakin tavalla kuin seksuaalisesti.
[/quote]
saisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäsaisi bängiäv
Onnittelut hienosta seksielämästäsi.