Arvaa syömisieni perusteella painoni!
Aamupala: skyr rahka, vanilja
lounas: nakkikeittoa lautasellinen, pieni ruisleipä+margariini ja juusto, lasi maitoa
välipala: banaani
päivällinen: n 1,5dl jauhelihakeittoa, 70g raejuustoa
iltapala: ruisleipä+margariini ja juusto, mandariini
juomana vesi paitsi lounaalla.
arvauksia painostani? Tai kommentteja syömisestäni ?
Kommentit (15)
Olet 165 cm pitkä ja painat n. 100 kiloa. Olet 38-vuotias. Otat mallia jutan dieetistä tmv. mutta itse väärin muunnellen. Olet aloittanut dieetin muutama päivä sitten. Et harrasta liikuntaa.
En ymmärrä näitä arvaa mun paino ruoan perusteella. Ette varmasti arvaisi minunkaan painoa jos tietäisitte, että olen syönyt tänään kaksi aamiaista (ensimmäisellä jogurtin ja kananmunan, toisella kaurapuuroa hillolla, toisen kananmunan ja sämpylän), lounaaksi puolikkaan levyn suklaata, välipalaksi pari konvehtia ja päivällinen nautittiin paikallisessa burgeriravintolassa, ja voin kertoa etten ollut salaattilinjalla. Tässä juuri kaivelen jäätelöpakettia pakkasesta, sillä aikaa kun jätski sulaa ajattelin vetäistä vielä pari kinkkuleipää.
Ja olen 169cm ja painan 55kg. Olen vaan niin läpipasko.
Painan 76kg, olen 170 cm pitkä.
1,5dl jauhelihakeittoa; enempää ei ollut, en siis huijaa itseäni vaikka joku niin luuli.
Ainoa lapseni on 1v, raskaudesta ei kiloja jäänyt (Ylimääräistä ollut aina).
syön rahkaa ja raejuustoa koska se on hyvää :D
en ota mallia mistään superdieetistä, ei kiinnosta puputtaa joka päivä samaa ruokaa.
Ja liikunnastani; käyn lenkillä 2krt viikossa ja bodypumpissa kerran viikossa.
Ap
Missäs kaikki tuoreet hedelmät ja vihannekset on? Jos laihiksella oot (niinkuin ruokalistastasi voisi päätellä) niin suosittelisin lisäämään niitä. Mulla ei ainakaan tommoset ruokamäärät pitäisi nälkää, vähäkaloriset vihannekset auttais :)
Sä oot laihiksella ja painat 80 kg.
Hoopo kysymys. Olennaistahan on, onko tuo sinun normaali ruokavaliosi ja kuinka pitkään olet noin jatkanut. Jos viikkoja, voit olla hemmetin lihava ihminen laihiksella. Jos taas vuosia, olet todennäköisesti hoikka.
PS: saat liian vähän kuituja tuosta, samoin kaloreita - jos aiot pysyä tuollaisella ruokavaliolla pitkään, lisää hiukan. Muuten sorrut aika herkästi jossain vaiheessa.
Voit olla minkä painoinen tahansa. Vaikka olisit syönyt noin jo useamman kuukaudenkin, voisit silti olla lihava, koska olisit säästöliekillä. Tai voisit olla ihan laiha. Tai mitä tahansa siltä väliltä.
Aika onneton määrä tuo 1,5 dl jauhelihakeittoa, vaikka mukana raejuustoa onkin.
Huijaat itseäsi.
Pitäisi tietää myös pituus, liikuntatottumukset, pidemmän ajan ruokavalio jne.
89kg, joista 30kg raskauskiloja, joita olet tiputellut tässä jo jonkun aikaa aina maanantaisin. Kuopus on 4v.
Makeutusainetta ja margariinia, yök!