Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa viehättävyyttänne tällä asteikolla (kuva)

Vierailija
01.02.2014 |

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.

Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ja 10.

Vierailija
82/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo kuvakokoelma. Ysin tytöistä ekalla on ruma nenä ja tod.näk. epäsymmetriset silmät, yksi nelonen on vähintään kutonen/seiska jne. Ja nämä siis tekijän omilla kriteereillä...on myös perin outoa, että lihavat ovat automaattisesti alhaalla asteikossa, mutta anorektisen laihoja ei edes käsitellä?

Olisipa kiva nähdä miehistä vastaava. Tuntuu, että naisen maailma on täynnä järjettömiä vaatimuksia ulkonäön ja kaiken muunkin suhteen, mutta miehen pitää joko olla rikas tai hyvännäköinen ja vaatimukset on sillä ylitetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Hyvänä päivänä 8, tosin kroppa ei oo ehkä tarpeeks hyvä. Nuo kuvat on kyllä ihan miten sattuu. Esim. 6:sen eka on parempi kuin ykskään 7.

Vierailija
84/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:23"]

Siis kai te skaalasitte itsenne tekstien perusteella eikä kuvien??

[/quote]

Minä kyllä katsoin kuviakin. Arvioin, että taulukon laatija sijoittaisi minut riville 5-7. Huonon kuvan vitoseksi ja onnistuneen seiskaksi. En tiedä mitä todellisuus on, ehkä siltä väliltä. Tietysti kuvat ovat vähän kummallisia, mutta noilta riveiltä löysin jotenkin eniten itseni näköisiä kasvoja. Tekstissäkin on kyllä kummallisuuksia, kuten tuo hygienia ja tyyli. Minulla on erinomainen hygienia ja panostan itselleni sopivaan pukeutumiseen, mutta eivät nämä seikat mielestäni nosta "tasoani".

Ap

Vierailija
85/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 8 tai 9, nyt 4 tai 3. Niin voi sairaus viedä ihmisen ulkonäön (ja rahat, ettei ole edes varaa käydä korjauttamassa ulkonäön pahimpia puutteita).

Vierailija
86/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:18"]

Kuvittelen olevani 9, mutta ai kamala, oikeasti varmasti nelonen! :D

[/quote]

Tai sanotaanko näin, että peilistä katsoessani olen 9, mutta valokuvissa se nelonen. Parhaimmissa kuvissa jopa kolmonen. :D

[/quote] Se, ettei "kuvat onnistu" johtuu siitä, että on tottunut näkemään itsensä peilikuvana, siis peilistä. Kokeilkaa kuvankäsittelyssä kääntää kuvanne peilikuvaksi (mirror image) ja verratkaa eroa. Se mikä on peilikuva näyttää lähes jokaisen mielestä paremmalta, koska on tottunut näkemään itsensä sellaisena.

Vierailija
87/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin 6-7:n kieppeillä sen perusteella etten juuri meikkaa enkä välitä muodista pätkääkään. Välillä 6-9 eroja näytti olevan lähinnä siinä, kuinka paljon laittaa pakkelia naamaan tai osaako ottaa edustavan kuvan.

Vierailija
88/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea taulukko ja 1-3 ovat selvästi jotenkin vammautuneita tms. Häpeä!

Vierailija
89/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, huomasin että noiden kuvien perusteella olisin 8 tai 9.. joillekin olen 10 sen olen kuullut monesti ja todella hyvännäköisiltäkin miehiltä.

Jos laittaisin itseäni ja jaksaisin kuntoilla paljon ja valkaista hampaitani useammin olisin 9. Tällä hetkellä varmaan 8

Vierailija
90/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:18"]

Kuvittelen olevani 9, mutta ai kamala, oikeasti varmasti nelonen! :D

[/quote]

Tai sanotaanko näin, että peilistä katsoessani olen 9, mutta valokuvissa se nelonen. Parhaimmissa kuvissa jopa kolmonen. :D

[/quote] Se, ettei "kuvat onnistu" johtuu siitä, että on tottunut näkemään itsensä peilikuvana, siis peilistä. Kokeilkaa kuvankäsittelyssä kääntää kuvanne peilikuvaksi (mirror image) ja verratkaa eroa. Se mikä on peilikuva näyttää lähes jokaisen mielestä paremmalta, koska on tottunut näkemään itsensä sellaisena.

[/quote]

Thanks a lot! Mä olen siis muidenkin mielestä se 3 tai 4, koska näkevät mut aina sellaisena kuin olen kuvissa. Kuinka lohdullista! ;D

Vierailija
91/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Jos treenaisin kropan kuosiin, jopa 8.

Vierailija
92/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:48"]

Thanks a lot! Mä olen siis muidenkin mielestä se 3 tai 4, koska näkevät mut aina sellaisena kuin olen kuvissa. Kuinka lohdullista! ;D

[/quote] Tieto lisää tuskaa ;-)

Vierailija
93/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:20"]

Varmaankin nro 6 olisi lähellä totuutta. Minulla on kyllä siro ja kaunis kroppa, kapea vyötärö, perse treenattu ja pyöreä. Mutta rinnat on pienet ja olen lyhyt. Naamassa sitten enemmän vikoja: nenä on lyhyt ja leveä, sellainen possunenä. Sirommalla nenällä voisin olla jopa kaunis, mutta nenä on vaan niin vääränkokoinen/vääränlainen suhteessa muuhun naamaan että pilaa koko kokonaisuuden. Ja nenää on todella vaikea peittää, siinä se möllöttää keskellä lärviä!

Pitää vaan jostain löytää mies joka tykkää katella kroppaani tai sitten osaa vaan olla välittämättä tuosta nenästä. 

[/quote]

Ja mitäs alapeukutettavaa tässäkin viestissä oli? Onko se muka jollekin yllätys että miehet ovat visuaalisia ja katsovat ulkonäköä? 

Vierailija
94/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alimman rivin punapää on mulle 10

Vierailija
95/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö...olen kuullut tätä "arvosanojen antamista" ihan Suomessa, kadulla. Ja se sattuu helvetisti, kun kohdalle osuu.

Olin tulossa töistä, samana päivänä mieheni oli jäänyt kiinni pettämisestä. Sen lisäksi että olin naama turvonneena ja punaisena itkenyt meikkini pilalle, minulla oli päällä työvaatteet (fyysinen työ) ja muutenkin kurja olla kaikinpuolin. Sitten kuljin nuorisoporukan ohi, jossa porukan "pomo", tuollainen ysin tyttö, totesi niin halveksivasti kuin vain osasi kohdallani: "korkeintaan vitonen" ja pidätteli naurua.

Siinä tilanteessa oli niin paljon väärää, niin kamalia tunteita ja tekoja.

Miksi meidän pitää arvostella toisiamme jatkuvasti?

Vierailija
96/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri, maybe you should try to get laid and stop posting rok-material to a finnish mom's internet site. I know ur pudgy buddy, but just aim to 1-3 abd u should be fine. Be a fucking man and stop this shit!

Vierailija
97/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Vastasin, vaikka ajattelen, että ollaan me naiset hulluja, kun ruvetaan pisteyttämään omaa ulkonäköämme. Jotenkin alentavaa :(

Vierailija
98/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:59"]

Tiedättekö...olen kuullut tätä "arvosanojen antamista" ihan Suomessa, kadulla. Ja se sattuu helvetisti, kun kohdalle osuu.

Olin tulossa töistä, samana päivänä mieheni oli jäänyt kiinni pettämisestä. Sen lisäksi että olin naama turvonneena ja punaisena itkenyt meikkini pilalle, minulla oli päällä työvaatteet (fyysinen työ) ja muutenkin kurja olla kaikinpuolin. Sitten kuljin nuorisoporukan ohi, jossa porukan "pomo", tuollainen ysin tyttö, totesi niin halveksivasti kuin vain osasi kohdallani: "korkeintaan vitonen" ja pidätteli naurua.

Siinä tilanteessa oli niin paljon väärää, niin kamalia tunteita ja tekoja.

Miksi meidän pitää arvostella toisiamme jatkuvasti?

[/quote]

Olet ilmeisesti aikuinen ihminen? Sitten voit ihan hyvällä omallatunnolla näyttää persettä joidenkin teinien mielipiteille. Onko sinulla vahva tarve olla jonkun pikkuritsan mielestä viehättävä, ja mistä tällainen tarve kumpuaa? Linkin taulukkokin on vain jonkun henkilökohtainen näkemys, ja kuten todettua, monilta osin puutteellinen ja epäjohdonmukainen. Voithan itse määritellä itsesi kympiksi jos haluat. Minua kiinnostaa luokitella vain itseni tuolla asteikolla, ja veikkaan että useimmat ovat kaltaisiani: vain oma napa kiinnostaa.

Vierailija
99/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi on täyskymppi.

Vierailija
100/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:49"]

Meitsi on täyskymppi.

[/quote]