Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa viehättävyyttänne tällä asteikolla (kuva)

Vierailija
01.02.2014 |

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.

Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan av-mammat vähän liikoja itsestään? Sanoisin olevani numero 6, vaikka ihan nätti olenkin näin 24-vuotiaana.

Vierailija
22/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

78: muistan toki ja kyllä, harmittaa jo yksin kotona istuessa, että vastasin koko roskaan. saati paljastin tuon "salaisuuteni", tästä eteenpäin vien sen mukanani hautaan.

Jos yhtään auttaa niin luonteessani+käyttäytymisessäni, erityisesti noiden nuoruusvuosien ajalta, löytyy paljon paranneltavaa. Ehkä sinä olet siinä suhteessa ollut valovuosia minua edellä ja sinulla on todella hyviä muistoja tässä suhteessa verrattuna minuun :)

t.77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä, että on minullakin toki hyviä muistoja, mutta huhhei mikä pissis taisin olla.

t.77

Vierailija
24/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5–4. Enemmän kuin 3, mutta vaihtelevasti vähemmän tai enemmän kuin 4.

Vierailija
25/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsoessa meikit naamassa luulen näyttäväni päivästä riippuen jotain 6-8 väliltä. Mutta kun näen valokuvia itsestäni, tajuan, että olen oikeasti todella ruma. En käsitä, miksi peilissä näytän mielestäni paremmalta, kuin todellisuudessa olen.

Vierailija
26/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili kertoo totuuden kameraa paremmin. Olen huomannut kaveripiirissäni, että toiset voivat olla kuvissa aina itsensä näköisiä toiset taas ovat melkein tunnistamattoman rumia, kauniitkin ihmiset.

En tiedä mistä johtuu. Ilmeikkyys, piirteet, valotus??

Usko siis ihmeessä ennemmin peiliä.

Vierailija
27/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK mistä tuo kuva on ja evvk joku lassukka Laasanen, whoever. Tämähän on parasta hupia!

Paitsi jos pipo kiristää.

Vierailija
28/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ysin naisisssa on vain kaitakasvoisia, en voi olla ysi, vaikka omasta mielestäni olen kympin nainen.

Vierailija
29/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:53"]

http://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/

[/quote]

Voi elämä tuota testiä. Parasta oli se, että paremmasta älykkyysosamäärästä vähennetään pisteitä. Ihannenainen on siis alipainoinen, d-kupin tisseillä, ampiaisvyötäröllä ja kilometrisäärillä varustettu, ei liian älykäs 17-vuotias, jolla on täydelliset kasvot ja joka tykkää ottaa suihin ja perseeseen.

Vierailija
30/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana 9, nyt 8.

Vierailija
31/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:06"]

8, meikillä 9(?). Olen aina saanut "uusissa piireissä (opiskelu, työpaikat jne.) kuulla olevani kaunis. Omasta mielestäni on kyllä paljon kauniimpaakin tallaajaa tullut vastaan. 

Lukion alkuun asti olin varmaan 6-7, lapsenpyöreys ei sopinut kasvoilleni.

Tuli mieleen kirjoitellessa, että nuoruudessa työpaikan miesten vessassa oli gallup parhaan näköisistä ja parasvartaloisista työpaikan naisista. Olin 1. kauniissa ja 3. vartaloissa. Kuulin asiasta mieheltä joka pesi seinät...imartelevaa tai sitten ei :D En ole koskaan kertonut tätä tarinaa kenellekään, koska se kuulostaa a. kerskumiselta ja b. todella typerältä, mutta ehkäpä näin anonyyminä voin sen tämän kerran paljastaa.

Valokuvissa näytän lähes aina rumalta.

[/quote]

Story of my life. Paitsi että nykyään näytän kuvissa ihan hyvältä, just kun se lapsenpyöreys on kadonnut. Oon kans sijoittunut noilla "listoilla" aika korkealle. :D Toisaalta imartelevaa, tavallaan vähän alentavaakin (siis listailut ylipäätään).

Vierailija
32/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli täyttä roskaa. Noilla typerillä arvioilla olisin varmaan nelonen ollut njorena, korkeintaan vitonen. Oikeasti olen aina ollut aktiivinen, iloinen, fiksu ja omanarvontuntoinen ja itsevarma, aidosti kiinnostunut ihmisistä (en niinkään omasta navastani) ja minuun voi luottaa. Näillä ominaisuuksilla vientiä on aina ollut ja mikä parasta, olen voinut valita niistä parhaista miehistä, ja tuollaisia luokituksia tekevät idiootit ovat pysyneet vähän etäämpänä. 

Ihan siksi vastaan tähän, että jos joku nuori tyttö tätä lukee, niin ymmärtäisi, millä oikeilla parisuhdemarkkinoilla on merkitystä. Minulla on nyt keski-ikää lähestyessä ihana mies ja loistava seksielämä. Meillä on kivat ja taitavat lapset ja paljon ihmisiä. Talous hallinnassa ja saan toteuttaa itseäni enkä elä vain perheelleni. Joten unohtakaa nuo typerät luokitukset ja kehittykää ihmisinä.

Vierailija
33/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen vielä jatkaa, että sain kyllä usein kehuja nuorena, että olen kaunis, mutta minulla on myös paljon oikeita kauneusvirheitä, jotka laskisivat tuota typerää luokitusta. Luulen, että osin kauneus on sitä, että on sinut itsensä kanssa, liikkuu itsevarmasti jne. 

Vierailija
34/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Jos onnistun piilottamaan eräät rumat piirteeni, niin ehkä 8.

Vierailija
35/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6; ehkä nuorempana hyvänä ajankohtana, nätillä meikillä ja kampauksella sekä vaatteilla korkeintaan 8. Mutta siis en ole koskaan panostanut kuin aivan tilapäisesti ulkonäkööni ja missään nimessä en ole täydellinen kasvoiltani tai kropaltani, mutta joidenkin mielestä kylläkin ihan kaunis/nätti ja suhteellisen sopusuhtainenkin.

Vierailija
36/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6; ehkä nuorempana hyvänä ajankohtana, nätillä meikillä ja kampauksella sekä vaatteilla korkeintaan 8. Mutta siis en ole koskaan panostanut kuin aivan tilapäisesti ulkonäkööni ja missään nimessä en ole täydellinen kasvoiltani tai kropaltani, mutta joidenkin mielestä kylläkin ihan kaunis/nätti ja suhteellisen sopusuhtainenkin.

Vierailija
37/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin katsomassa linkin ja on todettava, että kategorioissa 7 ja 9 on tyyppejä, joiden paikkaa vaihtaisin keskenään. Tai ainakin seiska-kategoriassa oli pari tyttöä, jotka olis mielestäni kuuluneet ylemmäs.

Vierailija
38/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi on varmaan aikalailla se minun luokkani.

Vierailija
39/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9

Vierailija
40/111 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:25"]

"4 and below, hygiene is not taken into account, as it is automatically assumed to be apallingly bad. If the female matches the criteria for 1-4, they are automatically that level, regardless of ability to dress, hygiene, etc." Tässä nyt oo taas mitään järkeä. Että jos on arvosanaltaan alle tietyn luvun, on todennäköisesti epähygieeninen? Just joo. :D Tuossa toisessa lauseessa taas on jotain ideaakin ja sitä pitäisi soveltaa noihin muihinkin kohtiin.

[/quote]

Sillä hygienialla luultavasti tarkoitetaan kaljua alapäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi