Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa viehättävyyttänne tällä asteikolla (kuva)

Vierailija
01.02.2014 |

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.

Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:07"]

Olen sanallisten kuvausten perusteella selkeä 7. Hoikempana voisin hipoa kasiakin. Nuo valokuvat eivät vain ole mistään kotoisin.

[/quote]

sama, väittäisin olevani 8, ja parin kilon päästä 9. Nuo kuvat ei tosiaan oikein...

Vierailija
62/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 22 ja uskaltaisin sanoa että olen 8 tai 9..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutely Hideous.

Vierailija
64/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa täällä hyvännäköisiä naisia. Hämmästyttävää sikäli, että joskus saattaa mennä päiväkin ihan ihmisten ilmoilla niin, ettei näe yhtäkään ysiä...

Vierailija
65/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen olevani 9, mutta ai kamala, oikeasti varmasti nelonen! :D

Vierailija
66/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:17"]Oho, onpa täällä hyvännäköisiä naisia. Hämmästyttävää sikäli, että joskus saattaa mennä päiväkin ihan ihmisten ilmoilla niin, ettei näe yhtäkään ysiä...

[/quote]

Koska ne on avlla

Vierailija
67/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kauniita ihmisiä. Itse olen nuorempana kolmonen (ylipainoa reilusti, jonka vuoksi naama järkyttävä muodoton pallo). Sittemmin laihdutin ja olin vitonen (ei mitkään erityisen kauniit kasvonpiirteet, ylisuuri nenä ja hyvin vaaleat piirteet). Meikin kanssa voisin sanoa olevani kuitenkin jopa kutonen.

Yllätyin, että aika kaunis täytyy olla ollakseen kutosen arvoinen! Tosin mielestäni osa kuvista oli kyllä aivan väärissä paikoissa. Ilman kyseistä taulukkoa olisin antanut itselleni arvosanaksi seiskan, mutta alemmaksi menee tuon mukaan. Tuossa taulukossa kyllä kutosen ja seiskan tytöt näyttävät aika lailla yhtä kauniilta. Myös kasit ja ysit ovat samalla kauneusasteella. Tuo on kyllä totta, että kymppiä ei voi määritellä, koska se on niin henkilökohtaista, mistä kukin tykkää.

Vierailija
68/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin nro 6 olisi lähellä totuutta. Minulla on kyllä siro ja kaunis kroppa, kapea vyötärö, perse treenattu ja pyöreä. Mutta rinnat on pienet ja olen lyhyt. Naamassa sitten enemmän vikoja: nenä on lyhyt ja leveä, sellainen possunenä. Sirommalla nenällä voisin olla jopa kaunis, mutta nenä on vaan niin vääränkokoinen/vääränlainen suhteessa muuhun naamaan että pilaa koko kokonaisuuden. Ja nenää on todella vaikea peittää, siinä se möllöttää keskellä lärviä!

Pitää vaan jostain löytää mies joka tykkää katella kroppaani tai sitten osaa vaan olla välittämättä tuosta nenästä. 

Vierailija
69/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin ehkä 6, max. 7, mutta nyt 40 vuotiaana en enää itseäni ala vertailemaan alle 20 vuotiaiden tyttöjen kuviin. Tässä iässä muut jutut puhuvat puolestaan enemmän. :)

Vierailija
70/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:18"]

Kuvittelen olevani 9, mutta ai kamala, oikeasti varmasti nelonen! :D

[/quote]

Tai sanotaanko näin, että peilistä katsoessani olen 9, mutta valokuvissa se nelonen. Parhaimmissa kuvissa jopa kolmonen. :D

Vierailija
71/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten 8 ehkä jopa 9. Nyt äitinä 33-v joka ei enää jaksa niin itseensä panostaa 5 tai 6.

Vierailija
72/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai te skaalasitte itsenne tekstien perusteella eikä kuvien??

Vierailija
73/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska. :) Muuten täydellinen, mutta hampaat huonot.

Vierailija
74/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:25"]

Seiska. :) Muuten täydellinen, mutta hampaat huonot.

[/quote]

Ja junnumpana 17-18v olin ysi.

Vierailija
75/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin skeidaa. Joidenkin olemus nostaa ne heti eri sfääreihin ja vastaavasti joidenkin todella symmetristen ja klassisesti kauniiden kuori on todella vain ohut kuori, ei kiinnosta. 

Vierailija
76/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Meikattuna 9.

Vierailija
77/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 sanoisin olevani oman arvioini ja muilta kuulemieni arvioiden mukaan. Olen voittanut monta asiaa geenilotossa, mm. pitkät sääret, isot rinnat, sirot hartiat, suuret siniset silmät, pitkät ripset ja kauniinmalliset kulmakarvat. Lisäksi olen luonnostani tiimalasinmallinen ja pysyn helposti hoikkana.

Vierailija
78/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuvista ei ole paljoa hyötyä. Itse olisin tiputtanut pari ysiä nelosiksi ja toisaalta nostanut pari kasia ja seiskaa yseiksi.

Vierailija
79/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavia eroja tietyn numeron saaneiden välillä.

Vierailija
80/111 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan koko ikäni ollut about 7-8. Parhaimpina päivinä n kolmikymppisenä ehkä 9. Njääh, vaikee sanoo, sitäpaitsi kymppirivin tokavika ei sinne kuulu, ei vaikka olisi täydellinen kroppa. Katsojan silmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi