Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat on kamalia

Vierailija
22.01.2014 |

Miks hankitte lapsia? Tosi hirveitä. Vauvoissa ei oo mitään hyvää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ap. En osannut sitä etukäteen odottaa, mutta omat lapseni olivat melkoisen kamalia vauvoina varsin ison osan ajasta. Allergia- ja refluksilapsina huonoja nukkumaan ja itkivät tuntikausia putkeen.

Onneksi tuo kaikki on nyt takana päin ja minulla on kaksi ihanaa lasta. Kannatti lusia tuo vauva-aika, vaikka välillä meinasi usko loppua.

Vierailija
2/33 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla itsekin vain iso vauva,ei ole aikuisen tekstiä nuo yökkimiskommentit.

Eivät vauvat yleisellä tasolla herätä minussakaan mitään hellyyskohtausta,mutta en silti ihmettele suureen ääneen miksi joku haluaa vauvan.Jo lajinsäilymisen kannalta hyvä että muut lisääntyvät,vaikka se ei itseä innostaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat söpömpiä, mutta lapsi on luojan luoma

Vierailija
4/33 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekava ap :D, äidit vanhainkodeissa, miehet synnyttämässä ja vauvoja tunkemassa sieramista ja korvakäytävistä. Söpö esimerkki siitä kuinka teinien on vaikea ilmaista itseään selkeästi silloin kun tunteet raivoaa myrskynä. 

Vierailija
5/33 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat ihania, varsinkin nukkuessaan.

Vierailija
6/33 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi, hän tietää parhaiten miksi on hankkinut jotain niin kamalaa. 

Vierailija
7/33 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä vauvoista. Kurttuisia ja karvattomia apinoita, ihmisiksi todella keskeneräisen näköisiä. Minkäänlaisia hellyyden tai ihastuksen tunteita ne eivät saa minussa aikaan. Korkeintaan tunnen lievää inhoa, enimmäkseen kuitenkin välinpitämättömyyttä. Eläimistö liskot antavat samankaltaisen vaikutelman, kun taas koirat ja kaikki söpöt karvapallerot ovat todella hellyyttäviä.

Vierailija
8/33 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ap kaikki ole kyllä kunnossa.

Vierailija
9/33 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:36"]

En itsekään pidä vauvoista. Kurttuisia ja karvattomia apinoita, ihmisiksi todella keskeneräisen näköisiä. Minkäänlaisia hellyyden tai ihastuksen tunteita ne eivät saa minussa aikaan. Korkeintaan tunnen lievää inhoa, enimmäkseen kuitenkin välinpitämättömyyttä. Eläimistö liskot antavat samankaltaisen vaikutelman, kun taas koirat ja kaikki söpöt karvapallerot ovat todella hellyyttäviä.

[/quote]

Samaa mieltä! Kyllä vauvoja voi inhota siinä missä joitain elukoitakin. Yöks.

Vierailija
10/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:12"]Mitä vikaa vauvoissa on?

[/quote]

Ne haisee ihan paskalta. Ap

[/quote]

Minäkin haisen paskalta vaikka olen jo aikuinen?!

Vierailija
11/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihan söpöjä, en vain itse valitettavasti oikein osaa olla ja leperrellä vauvojen kanssa. Helpompaa sitten kun ovat kasvaneet sen verran, että osaavat jo jotain puhuakin.

Vierailija
12/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kans joskus noin. Säälitti kaikki, jotka joutui jäämään himaan hoitamaan lasta tai jotain muuta yhtä tylsältä kuulostavaa.

Nyt mulla on oma vauva. Ihanin asia maailmassa. Ei tätä voi tajuta ennen kuin itse kokee. Suosittelen :) Vauvat ja lapset ovat parasta elämässä. 

Vierailija
13/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:12"]Mitä vikaa vauvoissa on?

[/quote]

Ne haisee ihan paskalta. Ap

[/quote]

Minäkin haisen paskalta vaikka olen jo aikuinen?!

[/quote]

Onneksi tämä the internet on vain kuva/ääni palvelu, täälläkin sen verta haisevaa porukkaa, että silmiä kirvelisi jos tulisi mukana myös haju.

Vierailija
14/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan ole pitänyt vauvoista noin yleensä. Perisuomalainen kalju valkoinen pullakka pää punaisena karjuva vauva vain on kaikkea muuta kuin söpö! Tummempien kansojen vauvat ovat vähän söpömpiä. Mutta kaikista söpöin on tietysti se oma vauva, myös meillä jotka emme pidä vauvoja noin yleensä maailman ihanimpina asioina! :)

Vierailija
15/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat helppoja ja hyviä. Uhmikset ja teinit hankalampia.

Vierailija
16/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on tehnyt sterilisaation ja muistaa myös käyttää vielä kortsuakin varalta.

Vierailija
17/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, miten on ok sanoa noin. Mutta jos vauvan tilalla olisi vaikkapa tummaihoiset tai ruotsinkieliset, niin johan nousisi mölö. Vauvoilla ei ikävä kyllä ole tässä yhteiskunnassa edes ihmisarvoa, minkä todistavat jo vauvan surmaajien saamat tuomiot.

Vierailija
18/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa vauvoissa on?

Vierailija
19/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olet ollut joskus vauva. Harmi kun vanhempasi eivät ajatelleet noin, niin olisi täälläkin yksi ruikuttaja vähemmän.

Vierailija
20/33 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että niitä kakaroita ei tarvitse puskea joka reiästä jatkuvasti, adoptoikaa ensin niitä jo valmiiksi orpoja yksilöitä Indokiinasta, kun maailmassa on jo tarpeeksi näitä "ruikuttajia" jo tarpeeksi! Roskapinot täyttyy niiden vaipoista ja keskittykää itse vanhustenhoitoon, oma vanha äitinne on varmaan jo vanhainkodissa kun uusi asukas (vauva) on tullut. Ja eläimetkin hylätään, helppohan se on koira pihalle heittää kun VAUVA valtaa talon. Pistäkää ne miehet välillä töihin synnyttämään!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan