Arvioikaa viehättävyyttänne tällä asteikolla (kuva)
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg
Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.
Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.
Kommentit (111)
Mä olen aina ollut fyysisesti 7. Mutta nyt 4-kymppisenä naimisissaolevana äitinä viehättävyyteni on yllättäen näemmä muuttunut lähemmäs 9, ehkä siksi että olen relannut, saanut itsetuntoa roimasti lisää, oppinut pitämään ainoastaan vaatteita jotka sopivat juuri minulle, ja olen ikäisekseni (ja nuoremmaksikin) erinomaisessa fyysisessä kunnossa. Tämän olen päätellyt siitä, että saan aivan yrittämättä ihan käsittämättömästi huomiota miehiltä 30-50 v esim työhoni kuuluvissa kokouksissa jne. Eli mielestäni valokuvista ei näe ihan kaikkea. ;-)
"4 and below, hygiene is not taken into account, as it is automatically assumed to be apallingly bad. If the female matches the criteria for 1-4, they are automatically that level, regardless of ability to dress, hygiene, etc." Tässä nyt oo taas mitään järkeä. Että jos on arvosanaltaan alle tietyn luvun, on todennäköisesti epähygieeninen? Just joo. :D Tuossa toisessa lauseessa taas on jotain ideaakin ja sitä pitäisi soveltaa noihin muihinkin kohtiin.
Itse olen ilmeisesti 8-10, riippuen katsojan mieltymyksistä. Naamassa piirteet on hyvässä suhteessa keskenään ja kasvot on symmetriset, mutta en ole varma, oonko "hot" monen vai suurimman osan mielestä. Oon kyllä jollain yleisellä asteikoilla kuulemma ysi, joten ehkä kallistun sit siihen.
Mun mielestä tällainen kuvakavalkaadi on jokseenkin vastenmielinen. Miltähän esimerkkikuvien naisista tuntuu nähdä itsensä sijoitettuna ykköseksi? Tai kakkoseksi, kolmoseksi? Että jes saatana olen kyllä aina tiennyt olevani ruma, nyt se on sitten julkista.
Mulla on huono itsetunto mutta koen olevani kauniimpi kuin yksikään noista kauneimmista naisista, kroppa ei ole älyhyvä mutta naamasta kaunis, painoindeksi 25 mut esim. vyötärö mulla on 70 cm.
Aivan karsea kuvataulukko, josta vammaiset olisi voinut ensiksi jättää pois ja toiseksi melkein jokainen noista muista voisi olla missä kategoriassa tahansa. Jostakin huonolaatuinen kuva, jossa sattuu näyttämään kamalalta ja jostakin toisesta vähän laadukkaamman kuvaajan otos juuri kammattuna. Vaikka ap kielsikin hernenenästämästä, vastustan jyrkästi!
Onpa amerikkalaisia nuo kuvat. Edes ysissä en näe mitään omaa mielenkiintoa herättävää.
Vastenmielinen taulukko ja olis kiva tietää missä lokerossa sen tekijä on. Veikkaan että se on mies ja sijoittuisi heti sinne vammaisten ja tosi epäviehättävien välille.
8, meikillä 9(?). Olen aina saanut "uusissa piireissä (opiskelu, työpaikat jne.) kuulla olevani kaunis. Omasta mielestäni on kyllä paljon kauniimpaakin tallaajaa tullut vastaan.
Lukion alkuun asti olin varmaan 6-7, lapsenpyöreys ei sopinut kasvoilleni.
Tuli mieleen kirjoitellessa, että nuoruudessa työpaikan miesten vessassa oli gallup parhaan näköisistä ja parasvartaloisista työpaikan naisista. Olin 1. kauniissa ja 3. vartaloissa. Kuulin asiasta mieheltä joka pesi seinät...imartelevaa tai sitten ei :D En ole koskaan kertonut tätä tarinaa kenellekään, koska se kuulostaa a. kerskumiselta ja b. todella typerältä, mutta ehkäpä näin anonyyminä voin sen tämän kerran paljastaa.
Valokuvissa näytän lähes aina rumalta.
77, minä taas olin noissa äänestyksissä aina viimeinen.
Että joo, siitä vaan leuhkimaan. Muista kuitenkin, että kukaan ei valitse kasvonpiirteitään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:17"]Oho, onpa täällä hyvännäköisiä naisia. Hämmästyttävää sikäli, että joskus saattaa mennä päiväkin ihan ihmisten ilmoilla niin, ettei näe yhtäkään ysiä...
[/quote]
Menee yliopistolle tai yökerhoihin katsomaan niin takuulla alkaa löytyä. Suuri osa ystävistäni lukeutuu ysiin, varmaan kolmannes. Itse ehkä kuulun 8-9.
Pari huomiota: tekstien kirjoittajalla näyttää ensinnäkin olevan lukihäiriö.
Toisekseen: ensimmäinen mielleyhtymä kokoelmasta oli muuan jo 80-luvulla tehty tutkimuksentapainen love shy -miehistä, jotka hämmästyttävällä tavalla muistuttavat niitä henkilöitä, joita nykyään lassukoina tunnemme. Eli miehiä joille pariutuminen on vaikeaa ja syyttävät tästä naisia. Yksi opuksessa kuvattu love shy miesten alaryhmä oli sellainen, joka oli totaalisen pakkomielteinen naisen kauniiden kasvojen suhteen, ihanteena juuri sellainen eteerinen, keijukaismainen hieman lapsenomainen kasvo, joita tuossa nuo korkeimmat edustavat. Nämä miehet ovat tyytymättömiä maailmaan, joka ei tarjoa heille tällaisia naisia, ja joku jopa teoksessa ehdotti kloonaamista ratkaisuksi, jolla kaikki miehille saataisiin riittävän hyvännäköinen nainen. Nykypäivän näkemyksen mukaan (tämä jostain netistä poimittua) love shy miehistä populaation keskiarvoa suurempi osa on Aspergerin syndroomasta kärsiviä. Mainittakoon sivuhuomautuksena, että kirja oli kyllä näitä miehiä empatisoiva.
Tuo return of kings -nettisivusto on laasaslaisten teksteissä usein suositeltuna, itse asiassa monet jutut jopa kopioitu sieltä. Osa artikkeleista on hauskoja jos ne ottaa hieman kieliposkessa kirjoitetuiksi, osa törkeän naisvihamielisiä ("Viisi syytä miksi ei kannata raiskata naista" syy yksi: se sattuu penikseen, "miksi syömishäiriöiset ovat parhaita tyttöystäviä" ja kerrotaan miten he ovat mukavan epävarmoja itsestään.
edelliseen vielä: lukihäiriö tai ei ainakaan osaa kirjoittaa (truely, nuetral)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:57"]
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg
Esimerkit ovat aika nuoria, mutta ajatelkaa vaikka itseänne tuossa iässä kuin nuo kuvien tytöt/naiset. Toki voi arvioida myös, miten ikääntyminen on vaikuttanut arvosanaan, jos siihen kykenee. Tai miten sijoittuisi pelkästään omanikäisten naisten asteikolla. Älkää myöskään vetäkö hernettä nenään. Tämän on tarkoitus olla ihan leikkimielistä. En jaottele muita ihmisiä mihinkään kauneusluokkiin, mutta on esimerkiksi kiinnostavaa pohtia, näkeeköhän itsensä samalla tavalla kuin muut.
Minä arvioin olevani 5 tai 6 vähän katsojan mausta riippuen. Ehkä jopa 7 jollekin. Kasi on ehdottomasti yläpuolellani.
[/quote]
Onko Henkka L eksynyt taas vauvapalstalle trollaamaan?
Muut katsokaa tuon webbisaitin aiheita:
Miten naiset pilaavat tukkansa leikkaamalla sen lyhyeksi, Miten naiset opettavat miehet raiskaamaan yms. peetä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:27"]
Pari huomiota: tekstien kirjoittajalla näyttää ensinnäkin olevan lukihäiriö.
Toisekseen: ensimmäinen mielleyhtymä kokoelmasta oli muuan jo 80-luvulla tehty tutkimuksentapainen love shy -miehistä, jotka hämmästyttävällä tavalla muistuttavat niitä henkilöitä, joita nykyään lassukoina tunnemme. Eli miehiä joille pariutuminen on vaikeaa ja syyttävät tästä naisia. Yksi opuksessa kuvattu love shy miesten alaryhmä oli sellainen, joka oli totaalisen pakkomielteinen naisen kauniiden kasvojen suhteen, ihanteena juuri sellainen eteerinen, keijukaismainen hieman lapsenomainen kasvo, joita tuossa nuo korkeimmat edustavat. Nämä miehet ovat tyytymättömiä maailmaan, joka ei tarjoa heille tällaisia naisia, ja joku jopa teoksessa ehdotti kloonaamista ratkaisuksi, jolla kaikki miehille saataisiin riittävän hyvännäköinen nainen. Nykypäivän näkemyksen mukaan (tämä jostain netistä poimittua) love shy miehistä populaation keskiarvoa suurempi osa on Aspergerin syndroomasta kärsiviä. Mainittakoon sivuhuomautuksena, että kirja oli kyllä näitä miehiä empatisoiva.
Tuo return of kings -nettisivusto on laasaslaisten teksteissä usein suositeltuna, itse asiassa monet jutut jopa kopioitu sieltä. Osa artikkeleista on hauskoja jos ne ottaa hieman kieliposkessa kirjoitetuiksi, osa törkeän naisvihamielisiä ("Viisi syytä miksi ei kannata raiskata naista" syy yksi: se sattuu penikseen, "miksi syömishäiriöiset ovat parhaita tyttöystäviä" ja kerrotaan miten he ovat mukavan epävarmoja itsestään.
[/quote] ah, tääl on joku toinenkin joka on bongannut tän kuvan alunperin kuuluneen return of the kingsien (kiva nimi:'D) postaukseen, ja naiset tyytyväisenä arvostelee ittdään jonkun amerikkalaisen nörtin, jonka mielestä naisia ei saisi kouluttaa, asteikolla. Ei se mikään lukihäiriöinen ole, vaan perus jenkki. Ja tässä mullistava uutinen: MIKÄÄN mitä Laasanen julistaa, ei ole hänen itsekeksimänsä ongelma. Sana sanasta kopioita jenkkisivustoilta. Myöskään toi,markkina-arvo (lol) ei ole mikään lassukan oma teoria.
5, 6 tai 7 mutta miksi 4 vika kuva on 4 näyttää mielestäni kauniilta, tosin hieman ylipainoiselta
4 tai 5. Paitsi että hygieniani on kunnossa, en ole jäätävä läski ja seuraan muotia. Naama vaan on aika... kamala.
http://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
Noin. Huomatkaa, että toi Lassukan kopioima ideologia haluaisi mm. edistää lakia, että alle 18-vuotiaita saisi bängiä jenkeissä, mieluiten alle 15. Tätä perustellaa usein biologialla, ja sillä että miehillä on tarpeita päästä panemaan mahdollisimman nuorta. Myös naimisiinmenon pitäisi olla mahdollista jo 13-16 vuotiaille tytöille, siis ei pojille, ei todellakaan pojille. Voitte varmaan arvata, kuinka monta kertaa noissa artikkeleissa on mietitty sen tytön henkistä kasvua ja hyvinvointia. Joo, ei yhtään.
Se mistä Lassukka kopioi ideologiansa on jenkkien ns. red pill, blue pill keksintö. Red pill-mies on "alpha" niinkuin he kutsuvat itseään, joka panee mahdollisimman monia naisia, ei seurustele eikä mene naimisiin, ei maksa ensimmäisillä treffeillä, halveksii naisia eikä hänellä ole niitä ystävinä tai anna muuta arvoa kuin panemiselle, jos menee joskus naimisiin tytön pitää olla alle 20-vuotias neitsyt, ja ehdottoman submissive. Ja he eivät siis koe, että mitään tarvitsee antaa takaisin. Länsimaat, kuten jenkit, kanada, ruotsi jne. on mustattu mustiksi alueiksi, ja ainoastaan ulkomalaaisia (lue, köyhien maiden naisia) voi ottaa vaimoksi, koska heihin ei ole vielä iskenyt "western cancern" missä naisella on omia tarpeita, eikä hänen elämänsä keskity aviomieheen. Esim. huorittelu, tatuoitujen naisten, ERITYISESTI lihavien naisten haukkuminen on oikeastaan tuon ideologian ydin.
Blue pill-mies on siis "beta", oksettava miesraunio, joka pitää huolta tyttöystävästään, tai on hänelle ystävällinen. Yleisesti ottaen kuka tahansa mies, joka suostuu kommunikoimaan naisten kanssa muullakin tavalla kuin seksuaalisesti.
8. Jä näin arvioivat myös neljä eri miestä (kavereita) jotka eivät ole tätä asteikkoa nähneet. :)