Millaista ohjelmaan 50v-juhliin? Juhlijat eivät tunne kaikki toisiaan ennestään
Haluaisin siis rennot, hauskat kekkerit, hyvän ruon ja juoman ja musan parissa. Ideoita?
Kommentit (23)
Letkajenkka, tuttu juttu peli, piilosta ja sekasauna
Parinvaihtoa ja ryhmäseksiä. BDSM-huone jossa voi piiskata ja olla piiskattavana.
Kuulostavat painajaismaisilta bileiltä. Onneksi minua ei ole kutsuttu.
Tuhtia boolia, paljon kylmiä juomavaihtoehtoja, drinkkibaari jossa voi kaadella omat drinkit. Loppu ohjelma syntyy itsestään. Sekasauna ehdoton. Poliisi käy jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä tekee painajaismaiset?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sua ei kutsuta mihinkään kekkereihin
Eikö se tarpeellinen ohjelma ollut jo tuossa aloituksessa? Ei ainakaan mitään mukahauskoja ja nolaavia pelejä ja leikkejä. Hyvä ruoka, juoma ja mukava musiikki, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tarpeellinen ohjelma ollut jo tuossa aloituksessa? Ei ainakaan mitään mukahauskoja ja nolaavia pelejä ja leikkejä. Hyvä ruoka, juoma ja mukava musiikki, siinä se.
Joo en siis halua sinne mitään ns. leikkejä, inhoan itsekin sellaisia. Mutta mietin olisiko jotain muuta, mitä voisi miettiä
t.ap
Hauskoja tutustumisleikkejä joissa määrätään ensin parit ja sitten parit esittävät improvisaatioteatteria ja kyselevät toisiltaan intiimejä kysymyksiä
Ei ainakaan mitään semmoista, että Nyt jokainen kertoo vuorollaan jonkun kivan muiston päivänsankarista tai siitä missä olette tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään semmoista, että Nyt jokainen kertoo vuorollaan jonkun kivan muiston päivänsankarista tai siitä missä olette tavanneet.
Kuokkavieraan painajainen 😬
Olen ollut 50-vuotisjuhlissa, joissa sankari pyysi lahjaksi esityksiä. Eli joku luki runon, toisilla oli bändi, jotkut esittivät lyhyen sketsin jne. Pakko ei tietenkään ollut, mutta lähes kaikki olivat mukana jossain esityksessä. Esitykset olivat vasta ruokailun ja kahvien jälkeen eli vähän juomiakin oli jo nautittu. Esitysten jälkeen oli sitten karaoke ja myöhemmin disco. Oli kivat juhlat.
Parinvaihtoa? Siinä tulee muut tutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli sellainen, että sankari itse esitteli kaikki vieraat vuorollaan ja kertoi missä tutustunut jne. Me ollaan tunnettu ihan lapsesta asti ja oltu parhaat kaverit läpi vuosien. Minun esittelyn kohdalla ei osannut sanoa mitään, vain nimen. Ilmeisesti olen niin itsestään selvä hänelle. Noloa sekin.
Ei mitään ohjelmaa juomisen ja syömisen lisäksi. Paljon juomaa. Musiikkia. Ehkä mölkky ja muita pihapelejä vapaasti pelailtavaksi.