Mitä mieltä nimestä: Jessica Amanda Aurora Korhonen?
Tyttäremme laskettu aika on 14.2 ja ollaan mietitty tuollasta nimeä. Mitä mieltä?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:33"]
Ei Jessicaa, oikeesti.. Yleensä käyn tällä palstalla vaan lukemassa enkä jaksa vastata mihinkään ketjuun, mutta nyt oli pakko kirjoittaa. Ei Jessicaa. Mielummin sit vaiks Jessika. Sekin on kyllä järkky.
[/quote]
No mä en tykkää taas koolla... vaikka suomalaiseen tyyliin se paremmin sopisikin. Miksi ei c:eellä? Kun siksi ajattelin että sopisi Amandankin kanssa yhteen.
Olisi kannattanut vaan kuunnella miestäsi. Nimestä tulee vain mieleen se, mitä itsekin kirjoitit: "tykkään jessica albasta/bielistä/jessica parkkerista/jne, nimeämpä ihan tavallisen supisuomalaisen muksuni sen mukaan"
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:33"]
Ei Jessicaa, oikeesti.. Yleensä käyn tällä palstalla vaan lukemassa enkä jaksa vastata mihinkään ketjuun, mutta nyt oli pakko kirjoittaa. Ei Jessicaa. Mielummin sit vaiks Jessika. Sekin on kyllä järkky.
[/quote]
No mä en tykkää taas koolla... vaikka suomalaiseen tyyliin se paremmin sopisikin. Miksi ei c:eellä? Kun siksi ajattelin että sopisi Amandankin kanssa yhteen.
[/quote]
Molemmat on oikeesti ihan järkyt nimet. Jessica ceellä, ja vielä Korhonen, on niin karsee yhdistelmä. En tienny että 90-luku on back...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:34"]
Onko järkeä kysyä mielipidettä, jos jokaista sinua miellyttämätöntä vastausta pitää alkaa puolustelemaan? Nimeä muksusi miksi haluat, mutta minusta Jessica on yksi tökeröimmistä ns ulkomaalaisista nimistä minkä lapselleen voi antaa. Vaikka Jessica Alba on minustakin jumalainen.
[/quote]
No saan kai minäkin vastata niihin mielipiteisiin jotain? :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:34"]
Onko järkeä kysyä mielipidettä, jos jokaista sinua miellyttämätöntä vastausta pitää alkaa puolustelemaan? Nimeä muksusi miksi haluat, mutta minusta Jessica on yksi tökeröimmistä ns ulkomaalaisista nimistä minkä lapselleen voi antaa. Vaikka Jessica Alba on minustakin jumalainen.
[/quote]
[/quote]
-Hei mitä mieltä ootte että teen asian x?
"Ei kannata, seuraa vaan huonoa."
-no eikä seuraa, mä saan tehdä mitä haluan ja oon aina halunnu tehdä näin!!?!
Järkevä keskustelu?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:36"]
Jennifer-Jessica Korhonen eli J-Ko
[/quote]
Jessica-Aurora Korhonen on paljon parempi, eli JA-Ko.
[/quote]
En ymmärrä teitä ihmisiä...!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:19"]
Amanda Aurora on kaunis, mutta Jessica on yksi hirveimmistä lähiönimistä ikinä.
[/quote]
No tuskimpa kaikki lähiössäkään asuvat on Jessicoita...
[/quote]
Missä niin väitin?
[/quote]
No vähän siltä kuulosti kun rupesit yhdistämään sen sinne. Mutta en nyt rupea tästä asiasta sun kanssa väittelemään, meidän Jessicasta tulee varmasti ihana tai minkä nimen hän ikinä sitten saakaan.
[/quote] Niimpä, parempi kun muista lapsista tietenkin! Tulee varmaan pissisjengin pomoksi ja teiniäidiksi 15-vuotiaana. Ja koulussa huonosti menestyvä, lellitty kakara :)
[/quote]
Oletpa hirveä ihminen... jostain syystä.
Tarkotin että meidän Jessicasta tulee yhtä tykätty toivon mukaan kun kaikista muistakin tavallisista lapsista, että hän saisi sellaisen persoonan että tulee helposti ihmisten kanssa toimeen. :) vaikka mun nimi on Mari, en silti tullut...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:29"]
Ellette ole suomenruotsalaisia, niin laita siihen ihan suomalainen k: Jessika. Tai jätä ensimmäinen nimi kokonaan pois.
[/quote]
Miksi? on musta vähän tönkön näköinen noin. Kirjotusasuna Jessica on paljon kauniimpi ja sitä paitsi kukaan ystävistäni ei ole ollut Jessikoita vaan Jessicoita ja tykätään tuosta nimestä kuitenkin enemmän c:eellä.
Ja Amanda sopii siihen sitten hyvin kun molemmissa nimissä vierasperäinen kirjain esimerkiksi.
Ja ei, emme ole suomenruotsalaisia.
[/quote] Niin, kun kukaan kavereista ei ole Jessikoit vaan ceellä, niin eihän oman kultamussukankaan nimeksi voi antaa Jessikaa koolla! Koska ystäviäsihän yrität nimellä miellyttää, ette itseänne :)
[/quote]
Kyllä se nimi on ihan noin kanssa omaan mieleen...
Miksi hyökkäätte noin kovalla voimalla mun kimppuun?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
Meillä kanssa erikoisempi nimi tyttärellä, vaikkakin yleinen muissa pohjoismaissa ja jenkeissä, mutta on myös itellä erikoinen sukunimi. Nyt oon kyllä huomannu miten vaikeeta täällä voikaan nimen kanssa olla jossei oo joku perus anna tai heidi, kun kaikki suomalaiset ei noita nimiä osaa lausua. Tosin itekin siihen tottunu kun omakin nimi on erikoisempi. Mut Jessicasta ainakaan en ite henk koht tykkää, koska pomppaa niin pahasti esille sieltä se sika. Mut mulla oli itekin hurjan vaikeeta nimen kanssa joten ehdotan vaan odottamaan kunnes tytsy maailmassa ja sit taas mietit asiaa uudelleen. Me jo aluks kutsuttiin tyttöä Claraksi, kunnes sitten muuttu ja lopputuloksena Natalie Amanda Alexandra.
[/quote]
Mikä hemmetin SIKA!? hänhän on JESSICA. Ei mikään vitun sika. Aika lapsellista ruveta vääntelemään toisten nimistä tollasia...
Sais Kankkusistakin ynnä muista väännettyä vaikka mitä.
Ja sun Nataliestä esim venäläisen huoran nimen... Jos oikein ilkeiksi ruvetaan.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
Meillä kanssa erikoisempi nimi tyttärellä, vaikkakin yleinen muissa pohjoismaissa ja jenkeissä, mutta on myös itellä erikoinen sukunimi. Nyt oon kyllä huomannu miten vaikeeta täällä voikaan nimen kanssa olla jossei oo joku perus anna tai heidi, kun kaikki suomalaiset ei noita nimiä osaa lausua. Tosin itekin siihen tottunu kun omakin nimi on erikoisempi. Mut Jessicasta ainakaan en ite henk koht tykkää, koska pomppaa niin pahasti esille sieltä se sika. Mut mulla oli itekin hurjan vaikeeta nimen kanssa joten ehdotan vaan odottamaan kunnes tytsy maailmassa ja sit taas mietit asiaa uudelleen. Me jo aluks kutsuttiin tyttöä Claraksi, kunnes sitten muuttu ja lopputuloksena Natalie Amanda Alexandra.
[/quote]
Mikä hemmetin SIKA!? hänhän on JESSICA. Ei mikään vitun sika. Aika lapsellista ruveta vääntelemään toisten nimistä tollasia...
[/quote]
Paras kaverini oli koko ala-asteen Jessica ja kyllä se sika-nimi tuli aina käyttöön kun riideltiin. Lapset on julmia.
Mustakin Amanda Aurora on kaunis, Jessica on aika ällö. Jessika sitten mielummin, jos tuo nimi on pakko laittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
Aika pitkä nimi, mahtuuko varmasti kaikkiin lomakkeisiin yms. Yhden nimen jättäisin pois tuosta litaniasta.
[/quote]
No haluttiin käyttää kaikki mahdolliset hyväksi ja kun 3 nimeä saa antaa, niin päätettiin keksiä myös 3. Mutta tuossa olet ehkä ihan oikeassa. :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"]
[/quote]
Saahan niistä, mutta se ei lohduta yläasteikäistä lasta, kun kouluun tullessa pojat huutaa YES! - Sika.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
Järkevä keskustelu?
[/quote]
No kun en ensinnäkään tajua että mitä huonoa pitäisi välttämättä seurata? :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:02"]
[/quote]
[/quote]
Järkevä keskustelu?
[/quote]
No kun en ensinnäkään tajua että mitä huonoa pitäisi välttämättä seurata? :)
[/quote]
Kai tajusit että tuo oli esimerkki....?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
Paras kaverini oli koko ala-asteen Jessica ja kyllä se sika-nimi tuli aina käyttöön kun riideltiin. Lapset on julmia.
[/quote]
Kertoo muuten sinusta jotain!
;)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"]
[/quote]
Saahan niistä, mutta se ei lohduta yläasteikäistä lasta, kun kouluun tullessa pojat huutaa YES! - Sika.
[/quote]
No lapsellisepspa menee... mitäs sinun lapsesta voisi huutaa? mistä sinun lasta voitaisiin kiusata? jos tälle linjalle nyt lähdetään..
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kertoo muuten sinusta jotain!
;)
[/quote]
Sen että olen joskus nappulana ollut vihainen/loukkaantunut?
Aika pitkä nimi, mahtuuko varmasti kaikkiin lomakkeisiin yms. Yhden nimen jättäisin pois tuosta litaniasta.