Mitä mieltä nimestä: Jessica Amanda Aurora Korhonen?
Tyttäremme laskettu aika on 14.2 ja ollaan mietitty tuollasta nimeä. Mitä mieltä?
Kommentit (68)
Mutta empä jaksa tässä koneella enempää aikaa enää kuluttaa, tältä illalta.
Sen vaan sanon että Jessica ei ole sen kummallisempi nimi kuin moni muukaan nimi ja lasta kyllä voidaan kiusata monesta asiasta. Monesti vaikuttaa myös oma persoona että tuleeko kiusatuksi vai ei, on varmasti olemassa suosittujakin Jessicoita. Mutta niin kun aikuisten ihmisten osalta tollasten pilanimien ja lällättelyjen keksiminen jostain aivan normaalista nimestä on tosi naurettavaa, sanoisinko lapsellista...
Itse näen Jessica Amanda Auroran kauniina nimenä.
En voi sille mitään.
Anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
Meillä kanssa erikoisempi nimi tyttärellä, vaikkakin yleinen muissa pohjoismaissa ja jenkeissä, mutta on myös itellä erikoinen sukunimi. Nyt oon kyllä huomannu miten vaikeeta täällä voikaan nimen kanssa olla jossei oo joku perus anna tai heidi, kun kaikki suomalaiset ei noita nimiä osaa lausua. Tosin itekin siihen tottunu kun omakin nimi on erikoisempi. Mut Jessicasta ainakaan en ite henk koht tykkää, koska pomppaa niin pahasti esille sieltä se sika. Mut mulla oli itekin hurjan vaikeeta nimen kanssa joten ehdotan vaan odottamaan kunnes tytsy maailmassa ja sit taas mietit asiaa uudelleen. Me jo aluks kutsuttiin tyttöä Claraksi, kunnes sitten muuttu ja lopputuloksena Natalie Amanda Alexandra.
[/quote]
Mikä hemmetin SIKA!? hänhän on JESSICA. Ei mikään vitun sika. Aika lapsellista ruveta vääntelemään toisten nimistä tollasia...
Sais Kankkusistakin ynnä muista väännettyä vaikka mitä.
Ja sun Nataliestä esim venäläisen huoran nimen... Jos oikein ilkeiksi ruvetaan.
[/quote]
Paras kaverini oli koko ala-asteen Jessica ja kyllä se sika-nimi tuli aina käyttöön kun riideltiin. Lapset on julmia.
[/quote]
Kertoo muuten sinusta jotain!
;)
[/quote]
Sen että olen joskus nappulana ollut vihainen/loukkaantunut?
[/quote]
Niin tai erittäin ääliö tyyppi. Toisin sanoen.
Mutta uskokaa mua. On varmasti mukaviakin Jessicoita vielä tässä mailmassa olemassa. Suomessakin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:55"]
Meillä kanssa erikoisempi nimi tyttärellä, vaikkakin yleinen muissa pohjoismaissa ja jenkeissä, mutta on myös itellä erikoinen sukunimi. Nyt oon kyllä huomannu miten vaikeeta täällä voikaan nimen kanssa olla jossei oo joku perus anna tai heidi, kun kaikki suomalaiset ei noita nimiä osaa lausua. Tosin itekin siihen tottunu kun omakin nimi on erikoisempi. Mut Jessicasta ainakaan en ite henk koht tykkää, koska pomppaa niin pahasti esille sieltä se sika. Mut mulla oli itekin hurjan vaikeeta nimen kanssa joten ehdotan vaan odottamaan kunnes tytsy maailmassa ja sit taas mietit asiaa uudelleen. Me jo aluks kutsuttiin tyttöä Claraksi, kunnes sitten muuttu ja lopputuloksena Natalie Amanda Alexandra.
[/quote]
Mikä hemmetin SIKA!? hänhän on JESSICA. Ei mikään vitun sika. Aika lapsellista ruveta vääntelemään toisten nimistä tollasia...
Sais Kankkusistakin ynnä muista väännettyä vaikka mitä.
Ja sun Nataliestä esim venäläisen huoran nimen... Jos oikein ilkeiksi ruvetaan.
[/quote]
Paras kaverini oli koko ala-asteen Jessica ja kyllä se sika-nimi tuli aina käyttöön kun riideltiin. Lapset on julmia.
[/quote]
Kertoo muuten sinusta jotain!
;)
[/quote]
Sen että olen joskus nappulana ollut vihainen/loukkaantunut?
[/quote]
Niin tai erittäin ääliö tyyppi. Toisin sanoen.
Mutta uskokaa mua. On varmasti mukaviakin Jessicoita vielä tässä mailmassa olemassa. Suomessakin.
[/quote]
Niin kaikki, jotka ovat joskus sanoneet poikkipuolisen sanan vihaisena toisesta? Eipä kukaan ole mitään lapsen viallisesta persoonallisuudesta sanonutkaan. Suurin osa nyt vaan näyttäisi olevan sitä mieltä että nimi Jessica ei ole kiva.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:25"]Mutta empä jaksa tässä koneella enempää aikaa enää kuluttaa, tältä illalta.
Sen vaan sanon että Jessica ei ole sen kummallisempi nimi kuin moni muukaan nimi ja lasta kyllä voidaan kiusata monesta asiasta. Monesti vaikuttaa myös oma persoona että tuleeko kiusatuksi vai ei, on varmasti olemassa suosittujakin Jessicoita. Mutta niin kun aikuisten ihmisten osalta tollasten pilanimien ja lällättelyjen keksiminen jostain aivan normaalista nimestä on tosi naurettavaa, sanoisinko lapsellista...
Itse näen Jessica Amanda Auroran kauniina nimenä.
En voi sille mitään.
Anteeksi.
[/quote]
Itsehän sä kysyit meiltä mitä ollaan mieltä nimestä. Ja me nyt vaan satuttiin vastaamaan että karsee nimi. Anna toki se lapsellesi jos haluat, mutta jos tulet kysymään mielipiteitä ja niitä sulle annetaan niin hernettä ei saa silloin vetää nenään.
Jessica on yksi kamalimmista nimistä minkä suomalainen voi lapselleen antaa: tylsä, maistuu pahalta suussa, näyttää rumalta kirjoitettuna, siihen on liitetty ikäviä mielikuvia ja siksi sillä on niin huono maine. Neuvon vilpittömästi miettimään nimeä uudelleen, tai ainakin jättämään tuon Jessican ihan viimeisimmäksi nimeksi.
Ja oikeasti; siitä tulee sika ensimmäiseksi mieleen.
Ihan hirveä. Hirveintä siinä on nuo kaksi pitkää A-nimeä peräkkäin, toinenkin riittäis.
Tämä oli huvittavin keskustelu aikoihin :D
Aloittaja kysyy mielipidettämme ja sitten peukuttaa alas kun mielipide ei miellytä. Voihan nenä sentään XD