Mitä mieltä nimestä: Jessica Amanda Aurora Korhonen?
Tyttäremme laskettu aika on 14.2 ja ollaan mietitty tuollasta nimeä. Mitä mieltä?
Kommentit (68)
Whaat? J. Korhonenko siellä kirjoittelee
Jokaisella on oikeus kauniiseen etunimeen, myös Korhosilla.
Amanda Aurora on kaunis, mutta Jessica on yksi hirveimmistä lähiönimistä ikinä.
Tulee ihan mieleen jossain räkäsessä lähiössä asuva sosiaalipummiperhe jotka ovat halunneet lapselleen "vähän erikoisemman" nimen. ...pahoittelut, mutta en pidä...
Jätä Jessica pois, niin on hyvä nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:19"]
Jokaisella on oikeus kauniiseen etunimeen, myös Korhosilla.
[/quote]
No Jessica Amanda Aurora on minusta kaunis nimi ja sukunimen uskalsin laittaa tuohon myös koska se on niin yleinen. :)
Ihan ok, mutta vähän pitkiä nuo kaikki nimet.
[/quote]
No tuskimpa kaikki lähiössäkään asuvat on Jessicoita...
Tulee ihan mieleen jossain räkäsessä lähiössä asuva sosiaalipummiperhe jotka ovat halunneet lapselleen "vähän erikoisemman" nimen. ...pahoittelut, mutta en pidä...
[/quote]
No empä tajua mitä erikoista tossa nimessä on? mun mielestä ihan tavallinen, siinä missä muutkin ja jos joku haluaakin lapselleen erikoisemman nimen, onko siinä jotain pahaa? kai jokainen saa itse sen päättää ottaako erikoisemman nimen vai ei? Ei tarvitse pyytää anteeksi ja emme myöskään ole sosiaalipummi perhe. Mies on yrittäjä/toimitusohjaaja ja minä työskentelen liikuntaan liittyvällä alalla.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:19"]
[/quote]
No tuskimpa kaikki lähiössäkään asuvat on Jessicoita...
[/quote]
Missä niin väitin?
Ellette ole suomenruotsalaisia, niin laita siihen ihan suomalainen k: Jessika. Tai jätä ensimmäinen nimi kokonaan pois.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:20"]
Jätä Jessica pois, niin on hyvä nimi.
[/quote]
Juu no en taida jättää. Musta itsessään Aurora Amanda Korhonen on vähän tökerön oloinen nimi... ja sitä paitsi lapsuudessani oli yksi hyvä ruotsalainen ystävä mulla joka oli Jessica, sitten yhden toisen myös erittäin kauniin ystäväni nimi on Jessica ja pidän myös sinkkuelämää sarjassa näyttelevästä Sarah Jessica Parkerista, Jessica Alba on myös hyvä näyttelijä... ja ennen kaikkea pidän siitä nimestä itse! ja mieheni myös. Taitaa Henna Peltosen lapsen nimi olla myös Jessica.
Komps, amanda aurora olis hyvä nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:21"]
c-nimet on aina vähän...ällöjä
[/quote]
No se on sinun mielipiteesi, musta ei. :) esim Camillakin on hyvä.
Hyi, hyi, hyi. Ihan järkyttävän massa nimi! Ihku daa, täs on meidän Dshessika Ämända!
Törkeän ruma nimi