Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti minua eilen

Vierailija
18.05.2024 |

Olen aivan veetun raivoissani!!! Ukko oli flirttaillu jonkun akan kanssa. Myönnän kyllä että parin viime viikon aikana olen huutanut ukolle paljon mutta siihen on ihan henkilökohtainen syy jota en ukolle ole kertonu enkä kerro. Ei se kuitenkaan oikeuta pettämiseen. Ite lähden kohta varmaan exän luokse ja tuskin tulen takaisin. En ole virallisesti edes kirjoilla tässä asunnossa. Veetun sika jätkä!!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jos pani. Ei kannata hiiltyä pikkujutuista.

Vierailija
2/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä miehen pitäisi ajatella että huudat hänelle jostain mistä hän ei edes tiedä miksi kun et kerro? Ei se tietenkään oikeuta pettämään mutta katse peiliin voi joskus auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan minun exäni? Hän oli aivan samanlainen tuuliviiri kuin sinäkin ja tiedän, että nyt 10 vuotta myöhemmin meidän lopullisen eron jälkeen, hän on edelleen samanlainen. Ikää hänellä on kuitenkin jo yli 30 vuotta.

Vierailija
4/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä miehen pitäisi ajatella että huudat hänelle jostain mistä hän ei edes tiedä miksi kun et kerro? Ei se tietenkään oikeuta pettämään mutta katse peiliin voi joskus auttaa.

Miksi kertoisin ukolle mitään? Syy mun vihaan ei liity ukkoon mitenkään.

Vierailija
5/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelee kumppanin kanssa paljon niin todennäköisesti toinen pettää tai molemmat pettää. Syy on siis myös sinussa koska huudat ja haastat riitaa.

Vierailija
6/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ihme touhua.

Vierailija
7/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi AP p*mpsaa pihdannut ja ajanut miehen toisen luokse?

Vierailija
8/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytti kumia niin ei ole pettämistä.

Vierailija
9/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitten huudat sille??

Vierailija
10/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitat viikon henkistä väkivaltaa häntä kohtaan ja koet ettet ole missään velvollisuudessa edes selittää käytöstäsi?

Vierailija
11/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla kouluampumisen legitimoi koulukiusaaminen jos väittää, että pihtaaminen oikeuttaa pettämiseen. Hulluja ootte.

Vierailija
12/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi omalle miehelle koska käytti kumia. Hän vielä demostroi kuinka saattaa yhdynnän jälkeen vielä runkatakin ja päivän aikana kykenisi panemaan seitsemänkin kertaa ongelmitta.

Ei ole minulta pois.

Vierailija
13/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jos pani. Ei kannata hiiltyä pikkujutuista.

Niinpä, homostellessakin toisesta kerrasta nollautuu samoin kuin vähän panemalla vierasta akka, sekin nollautuu eikä mitään pettämistä näin ollen ole tapahtunutkaan.

Vierailija
14/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käytähä ny vähän järkeä, purkaat huutamalla 2vko mieheesi ja kaikenlisäksi hänen asunnossaan. Nyt ukkosi petti, mikä ei ole oikein, mutta onko huutamisesi oikein? Ihme, että ei heittänyt sinua menemään vaikka vanhemmillesi sen seuraavan viikon tai ihan ulos kokonaan.

Miltä susta tuntuisi, jos roolit olisi toisinpäin? Mitä tekisit?

Olen samaa mieltä kuin edellinen: Katse siis peiliin.

Vierailija
15/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnneks petti. Syistä joita ei sinulle kerro

Vierailija
16/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen ja käyttikö ne pettäessä kumia?

Vierailija
17/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan minun exäni? Hän oli aivan samanlainen tuuliviiri kuin sinäkin ja tiedän, että nyt 10 vuotta myöhemmin meidän lopullisen eron jälkeen, hän on edelleen samanlainen. Ikää hänellä on kuitenkin jo yli 30 vuotta.

No ottaisitko takaisin? Aikoo näemmä jäädä sinne. :D

Vierailija
18/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve meininki.

Vierailija
19/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti jalkapallojoukkueen saunaillassa. Erohan siitä tuli, mutta väleissä ollaan edelleen.

Vierailija
20/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ihme touhua.

Siellä pera pitää miesten puolta. Ku aina ne akat vaa nalkuttaa. Katsokaa äijät peiliin mikä teissä voi vtuttaa niin paljon.