Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käykö vuoden 2007 postimerkit vielä???

Vierailija
01.02.2014 |

Minulla olisi vuoden 2007 1. Luokan merkkejä. Käyvätkö ne yhä normikirjeen lähetykseen? Jos laitan vaikka kaksi yhden sijaan, niin arvo olisi kohdillaan. Meneekö kirje perille siten???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kunhan tosiaan arvo on oikea :)

Vierailija
2/7 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä arvo? Ykkösluokan merkki on ykkösluokan merkki aina vaikka olis minä vuonna ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, ei kai tässä nyt missään kivikaudella enään eletä.

Vierailija
4/7 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jis on tosiaan ykkösluokan ns. ikimerkki myseessä, se käy minä vuonna vaan eikä menetä arvoaan :) eli jos merkissä ei lue rahallista arvoa, voit huoletta käyttää ja ne vastaa arvoltaan ihan uusia merkkejä.

Vierailija
5/7 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos merkissä on 1 lk, ne käyvät aina samanarvoisena kuin uudetkin vaikka ne olisivat ostohetkellä maksaneetkin vähemmän kuin nyt ostetut. Et siis tarvitse kuin sen yhden merkin ja perille menee!

Vierailija
6/7 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö joku tosiaan tiennyt tätä?!:D

Vierailija
7/7 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos on ikimerkki eikä arvoa merkitty, niin sitten käy. Jos on arvo merkitty, joudut ostamaan erotuksen verran lisämerkkejä.

Eikä tämä vielä mitään, yksi työkaveri löysi viime syksynä jostain jemmastaan markkamerkkejä ja meni Postiin kysymään, että voiko niitä käyttää vielä. En tiedä, mitä vastasivat. (En nyt muista, oliko niissäkin joku 10v. rajoitus vai kelpaavatko vielä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi