Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, olen raskaana. Mies haluaa lapsen, minä en!

Vierailija
01.02.2014 |

Otsikossa asia tulikin jo esille. Olen raskaana, ehkäisystä huolimatta. Meillä on nyt 7kk ikäinen poika, enkä halua toista lasta. Mies haluaa ja ei hyväksyisi aborttia/adoptiota. Miten toimia? Itse en halua ollenkaan enempää lapsia. En nyt enkä myöskään tulevaisuudessa. Mies haluaa.

Antakaa ratkaisuja! Olen miettinyt pääni puhki ja alan kaipaamaan uusia näkökulmia asian suhteen.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille paras, osa ei saa edes ensimmäistä lasta,valitan en jaksa tuntea sääliä

Vierailija
142/143 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:35"]Tuota, eiköhän lapsen kannalta abortti ole vähän huonompi juttu kuin se, ettei äiti "ehkä" rakasta häntä (niin paljon kuin esikoista). Jos kuitenkin isä rakastaa varmasti.

Kahden pikkulapsen kanssa on ihan törkeän vaikeaa mutta en tiedä _ketään_ joka olisi pysynyt alkuperäisessä päätöksessä hankkia vain yksi lapsi. Kun lapsi alkaa kaivata seuraa, vanhempi alkaa kaivata sisarusta hänelle.

[/quote]

En hankkisi toista lasta vaan esikoisen seuraksi! Esikoinen on toivottu. Ollaan valmistauduttu pitämään itse lapsellemme seuraa ja kyläilemään paikoissa missä lapselle on leikkikaveri.

Minä tiedän yhden lapsen perheitä. He eivät ole myöskään hankkineet sisarusta esikoisen seuraksi.

ap

[/quote]

Minä olen sieltä yhden lapsen perheestä. Näin aikuisena antaisin mitä vaan, että mulla olisi sisarus. En mä mitään seuraa kaivannut, kavereita mulla kyllä on, mutta kaipaan sisaruutta, ja kateellisena katselen vierestä niitä, joilla on sisarus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille hyvä ratkaisu on teille hyvä. Ei siihen ole kellään mitään sanomista.

Minä olin vastaavassa tilanteessa ensimmäisen lapsen kanssa. Sovimme että isä hoitaa lapsen ja teen mitä teen. Halusin yrittää elää perheenä lapsenkin kanssa. Se onnistuu kun mies huolehtii lapsesta enemmän kuin minä. En jaksaisi olla kotona tai vaihdella vaippoja mutta olen mukana lapsen elämässä ja hoidan häntä. Se on oikeastaan mukavaakin useimmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän