Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä näkijää?

Vierailija
24.07.2006 |

kuulin että täällä vois olla sellainen =)

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut miettimässä hakemusta,joko juuri nyt tai aivan pian. Tee se :)

Näkijä

Vierailija
42/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjelle ei jää paljoakaan tilaa tulevissa päätöksissäsi :) Älä huolehdi jos vauhti tuntuu kovalta.

Näkijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijä

Vierailija
44/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko mieheni mukaan kuvioon? olen ahdistunut tästä kaikesta mutta sitkeästi yritän jatkaa vaikka toivottomalta välillä tuntuukin!

jotain uutta kaipaan mutta...

lapsemme takia haluan olla tässä saa ainakin sen mitä minä en aikoinaa saanu, miten käy?

kiitos!!

Vierailija
45/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen 36v. tummanpunahiuksinen nainen.

Vierailija
46/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi näen hyvin onnellisena teit minkä päätöksen tahansa. Miettimäsi suunta ja se inspiraatio jota olet pohtinut ohjaavat sinua...

Pahoittelen etten näe tarkemmin!!

Näkijä

Vierailija
47/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa keskenmenosta,valitettavasti. Sen voin sanoa,että olet todella onnellinen jostakin puolen vuoden sisällä,toivottavasti se on tämä raskaus... Pahoittelen,etten näe sinua/sinulle paremmin!!!

Näkijä

Vierailija
48/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kyllä raskaaksi ja näen sinulla heinä-elokuun vauvan,mutta vuodesta en osaa sanoa?

Näkijä

Vierailija
49/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolesi on osittain aiheellinen,lompakon sijainnista en osaa sanoa. Mitään suurta rahan menetystä en kuitenkaan näe.

Näkijä

Vierailija
50/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et nähnyt työtilannettani.. Tällä hetkellä olenkin kotona ja hoidan lasta. Toivoisin kuitenkin muutosta ja työpaikkaa? Onko toivoa? Entäpä parisuhde?

Toivottavast ehdit vielä vastata.

t: härkä 23-v

Vierailija
51/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

99

Vierailija:

Olen 23-vuotias vaaka ja minulla on 2,5 vuotias poika sekä 30-vuotias avopuoliso (oinas). Haluaisin kysyä, oppiiko poikani vielä puhumaan vai sairastaako hän dysfasiaa? Olen myös vähän hakotiellä tulevan ammattini suhteen. Onko oma ajatukseni uravalinnasta tällä hetkellä se oikea? Milloin pääsen opiskelemaan? Onko mieheni ollut rehellinen? Kiitokset!

En osaa sanoa sairastaako poikasi dysfasiaa mutta sen näen,että hän puhuu kyllä. Vaikeuksia tulee hieman olemaan,ole kärsivällinen lapsellesi.

Uravalintasi huolet sinun täytyy pistää syrjään joksikin aikaa,vastaus niihin tulee yllättäen ja sitten olet tyytyväinen.

Uskalla kohdata asiaan kuuluvat aggressiiviset vihantunteet itsessäsi ja muissa, sillä ne ovat väistämätön osa paranemista tällaisena aikana.

Näkijä

Liittyikö tuo viimeinen kommentti siihen, kun olen ollut vähän masentunut viime aikoina? Näetkö, onko mieheni ollut rehellinen? Onko hänellä ollut muita naisia suhteemme aikana?

Vierailija
52/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 22 vee vesimies..

Eroavatko vanhempani ja myydäänkö kotitaloni? Vai loppuuko paremmin? Saako tyttäreni pikkusisaruksen? Jos toinen vauva tulee, kuinka pian? Miten rahallinen tilanteemme? Onko mieheni onnellinen?

Valitettavasti en näe vanhempiesi tilannetta,enkä kotitalosi.

Vauvan näen kyllä,poikavauvan,sitten kun rahatilanteenne on loistavalla tolalla.

Miehesi onnellisuuden määrität sinä,hän on riippuvainen sinun onnellisuudestasi.

Näkijä

Kuvittelin, että rahatilanne on nyt jo hyvä. Paraneeko se siis vielä? Kuluuko vuosia? Vauvaa on yritetty jo jonkin aikaa. Meneekö pitkään ennen kuin raskaus alkaa?

Vierailija
53/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisikaan painostaa, mutta tilanne junnaa paikoillaan vähän. Tietysti toivon raukeavan itsestään hyvään suuntaan, mutta silti on kovin hankala nähdä tuo mies varaamassa itselleen aikaa ammattiauttajalle.. Ei kai pidä " toimivana" ratkaisuna. Minä olenkin jo ehkä hieman kyllästynyt terapeutin rooliini - kuuntelen, mutta en osaa auttaa.. ja kun otan asiat raskaasti.

Kiitos, kun vastailit.

P.S. Näetkö muuten JOSKUS minulle lapsia ja onnellisen elämän.. Hänen kanssaan?! :) Että jos jotain valoa elämään. ;)

Vierailija
54/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli et nähnyt työtilannettani.. Tällä hetkellä olenkin kotona ja hoidan lasta. Toivoisin kuitenkin muutosta ja työpaikkaa? Onko toivoa? Entäpä parisuhde?

Toivottavast ehdit vielä vastata.

t: härkä 23-v

Kun alat ponnistelemaan toiveesi eteen todella,se toteutuu,työrintamalla siis.

Parisuhteessa en näe muutosta juuri nyt.

Näkijä

Vierailija
55/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Liittyikö tuo viimeinen kommentti siihen, kun olen ollut vähän masentunut viime aikoina? Näetkö, onko mieheni ollut rehellinen? Onko hänellä ollut muita naisia suhteemme aikana?

Miehesi uskollisuudesta en valitettavasti näe mitään...

Näen sinulla kamppailua itsesi kanssa ja siihen viimeinen kommentti liittyi.

Vierailija
56/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuvittelin, että rahatilanne on nyt jo hyvä. Paraneeko se siis vielä? Kuluuko vuosia? Vauvaa on yritetty jo jonkin aikaa. Meneekö pitkään ennen kuin raskaus alkaa?

Rahatilanteenne tulee paranemaan entisestään,loistavaksi.

Raskauden alkamisaikaa en näe.

Näkijä

Vierailija
57/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut kyllä hyvin onnellisena ihan lähitulevaisuudessa,kunhan olet kärsivällinen,se palkitaan...

Muuta en juuri nyt näe :)

Näkijä

Vierailija
58/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vielä tunnin verran satunnaisesti koneella,joten sen aikaa voi vielä kysellä,jonkin aikaa voi mennä vastaamiseen!

Näkijä - toivottaa mukavaa jatkoa,palaillaan!

Vierailija
59/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että terveyteni pitäisi tutkia tarkemmin, mutta kun en uskalla? Labra-arvoissa on siis häikkää. Itse aavistan kuolevani 52-vuotiaani, tottako? Saanko koskaan lisää lapsia? terv. 36 v kala-äiti

Tuhannet kiitokset

Vierailija
60/113 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittää vastauksista! Toivon todella Sinun olevan oikeassa.