Onko täällä näkijää?
Kommentit (113)
Miten terveyteni kanssa, näetkö sairautta? Tuleeko meille lapsia enää? Miten tyäasiani järjestyvät?
Paraneeko parisuhteemme mieheni kanssa? Miten asuntoasiat edistyvät?
Kiitos :)
Ikä ja horoskooppi auttaisivat :)
Näkijä
Miten selviää tämän hetkinen elämäntilanne?
Näetkö meille toista lasta? Jos, niin milloin? Pianko? Miltä näyttää vanhempieni tilanne? Miten oma kouluttautumiseni?
T:A
22 vuotta ja horoskooppi vesimies.
T:A
Näetkö milloin lapsemme syntyy? Tyttö vai poika?
Paraneeko parisuhteemme mieheni kanssa? Miten asuntoasiat edistyvät?
Kiitos :)
Kerro opinnoistani ja elämästäni yleensä. Minulla on poika ja avomies
saavutanko minä onnen tämän vaalean miehen kanssa?
Miten terveyteni kanssa, näetkö sairautta? Tuleeko meille lapsia enää? Miten tyäasiani järjestyvät?
Terveyshuolet tai kotihuolet voivat vaikuttaa elinvoimaasi,lasta en näe juuri nyt,mutta se ei tarkoita etteikö sitä voisi joskus kuitenkin tulla,en näe lähitulevaisuudessa kuitenkaan.
Työelämäsi on melko hyvin hallinnassa lähitulevaisuuden kannalta, mutta puurtamaan joudut.
Näkijä
Miten käy koira asian kanssa? Onko onnelinen " loppu" ?
Hmmm...aika nappiin osuit! Ja hyvä että toivoa vauvan suhteen vielä on :)
Miten selviää tämän hetkinen elämäntilanne?
Näkisin sinut risteyskohdassa,jotenkin näen valinnan hyvin vaikeana,mutta en näe kumpaan suuntaan sinun tulisi lähteä,valitettavasti.
Mutta näen sinut kuitenkin hyvin onnellisena,teet minkä valinnan tahansa,näen todella loistavaa onnellisuutta muutamien vuosien kuluttua,seesteisyyttä ja rauhaa elämässä.
Näkijä
Kuinka opiskeluni sujuu? Mitä näet rakkausrintamalla? Kiitos kaunis jos vastaat!
Näen toisen lapsen kyllä,kohtuu pian... talvivauva. Vanhempiesi tilanteessa näen alkoholia?? Olenko oikeassa??
Kouluttautuminen ei ole päälimmäsenä omassa sydämessäsi juuri nyt,selvitä mikä on niin muutkin solmut aukeavat!!
Näkijä
Saanko lisää lapsia? Onko isä sama jos saan? Mikä on mieheni ongelma josta minä en tiedä mitään mutta vaikuttaa kuitenkin minunkin elämään? Saammeko parisuhteen taas toimimaan?
Kiitos!
Ei ihan mahdoton ajatus..
Tarkoititko, että vauva saa alkunsa talvella vai syntyy vasta talvella?
Kyllä,valittettavasti näen sinulla sairauden,en näe kuinka vakavasta on kyse.
Kuolemasi ajankohtaa en näe. Tähän sairauteen et kuitenkaan kuole.
Näkijä (pakko lopetella ja mennä nukkumaan,Hyvää Yötä kaikille!!!)