Onko Lauri Markkanen enää armeijassa, ei ole moneen tuntiin tullut uutisia
Onko housut sopivan kokoiset ja montako munkkia aikoo syödä?
Kommentit (50)
Niin, ja puhetteliko sitä alokasta, joka oli laittanut reppunsa hänelle varatulle erikoispitkälle sängylle?
Olen huolestunut mitä Laurille kuulluu. Entä Teemu Selänteelle ja hänen vaimolleen. Olisi kiva kuulla miten siellä pärjätään.
Miksi tämän päivän tapahtumista vaietaan? Huomenna voi olla hernekeittoa, kai tulee joku selostus tykkäsikö Lauri.
Ei oo, se ei selvinnyt Cooperin testistä ja sai potkut.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, se ei selvinnyt Cooperin testistä ja sai potkut.
Otan osaa jos ei pärjännyt.
Amerikassa myös ovat varmasti kiinnostuneita Markkasen armeijaurasta. Siellä tällainen on tosi erikoista ja ehkä hilpeyttäkin aiheuttavaa. Sinänsä hienoa, että Markkanen ei yrittänytkään vältellä armeijaan menoa.
Sannakaan ei ole enää jatkuvasti etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän päivän tapahtumista vaietaan? Huomenna voi olla hernekeittoa, kai tulee joku selostus tykkäsikö Lauri.
Huomenna on hernekeittoa, ja pannaria mansikkahillolla jälkiruoaksi
Onko Laurille tuotu jo munkkia, ei varmaan itse vielä pääse sotilaskotiin.
Tänä aamuna ei ole ollut yhtään uutista. Mikähän on syy.
Miten mahtaa peräti 213 senttinen jyväskyläläislähtöinen koripallotähti mahtua metsäleirillä puolijoukkuetelttaan?
Onko bull mentulan veljen kommentti asiaan saatu jo?
Milloin Lauri Markkanen -live alkaa näkymään?
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa myös ovat varmasti kiinnostuneita Markkasen armeijaurasta. Siellä tällainen on tosi erikoista ja ehkä hilpeyttäkin aiheuttavaa. Sinänsä hienoa, että Markkanen ei yrittänytkään vältellä armeijaan menoa.
USA:Ssa on viimeksi ollut (osittainen) asevelvollisuus 70-luvulla. Iso osa ei ole sitä siellä kokenut ja siksi asia on heille niin ihmeellinen.
50-60 luvuillahan asevelvollisuus oli siellä edelleen voimissaan ja mm. Elviksen asepalvelus sai suurta huomiota. Oli sijoitettuna Saksaan.
Onko Lauri "Bull" Markkanen saanut tänään hernekeittoa?
Taisi päästä jo harjoitusvapaille :D
Miten hernekeitto vaikutti Lauri Markkaseen, uutista odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolestunut mitä Laurille kuulluu. Entä Teemu Selänteelle ja hänen vaimolleen. Olisi kiva kuulla miten siellä pärjätään.
Ovatko Teemu ja Sirpakin armeijassa? :o
Sai viikon häkkiä. Sitten uutisointi taas jatkuu.