Onko täällä näkijää?
Kommentit (113)
Pärjäänkö opinnoissa, pääsenkö eteenpäin " uralla" ?
Vierailija:
Vierailija:
Miltä syksy ja loppuvuosi näyttää?Kiireistä aikaa näen,aiheutat jollekkin pettymyksen,mutta hän pääsee siitä hyvin yli.
Näkijä
Eli 22 vee vesimies..
Eroavatko vanhempani ja myydäänkö kotitaloni? Vai loppuuko paremmin? Saako tyttäreni pikkusisaruksen? Jos toinen vauva tulee, kuinka pian? Miten rahallinen tilanteemme? Onko mieheni onnellinen?
Vierailija:
Olen 33 v., kala, naimisissa ja yksi 2,5, vuotias tyttö. Elämäni on kokenut suuria muutoksia viimeisten vuosien aikana. Muutto ulkomailta suomeen ja nyt muutto pieneen kylään täällä suomessa. olemme perustaneet oman firman ja tulevaisuus pelottaa. Toinenkin lapsi on haaveissa mutta tuntuu että aikaa ei ole. Avioliittokin voisi mennä paremmin. Mitä näet? Kaunis kiitos sinulle.
Päätöksesi jonkun asian suhteen (suuri asia,raha,työ,olet tehnyt päätöksen ihan vasta?) aiheuttaa keskustelua elämänkumppanisi ja läheistesi kanssa. Joku on pettynyt omaan osuuteensa asiassa?? Ole kärsivällinen häntä kohtaan.
Kieltäänny pyynnöstä jonka joku (naispuolinen,uusi ihminen elämässäsi?) sinulle sanoo,sinun aikasi ei tule riittämään siihen!!
Olet tavallista herkempi,älä ota kaikkea mitä puolisosi sanoo ja tekee niin vakavasti. Anna hänen rauhassa miettiä,hän tulee sitten luoksesi levollisin mielin kun on saanut ajatuksensa järjestykseen,sitten vasta on aika teidän yhteisten päätösten,älä painosta. Nyt ei ole päätösten aika.
Näkijä
Vierailija:
Olen 36-vuotias kahden pojan (4 v ja 6 v) äiti. kokenut avioeron 2,5 vuotta sitten. Saanko vielä lapsia, olisiko jopa tyttö mahdollinen? Miten on terveyteni laita? Onko mies, jonka kanssa olen naimisissa nykyisin se oikea? Entäs uraputkeni, pääsenkö sinne minne tavoittelen?Tuhannet kiitokset!
Näen yhä vahvistuvaa rakkautta ja jonkun asian joka lähentää sinua ja puolisoasi.
Työssäsi sinun tulee alentua niin sinut ylennetään,vaivaudu tekemään se mitä ensin pidät arvollesi vääränä?
Lapsia en ainakaan juuri nyt näe. Terveyteen sinun tulisi kiinnittää huomiota niin itse kuin puolisosi.
Näkijä
Vierailija:
Punapäinen härkäneiti kyselee, että mitäs nyt syksylle ja ensi vuodelle? Toivottavasti pääsen opiskelemaan haluamaani alaa ensi syksyllä (ei tämän vuoden).. Kissanpentua näkisitkö meille tässä kohtapuolin?Entä miehen ongelmat? Miten parisuhde? Olisiko miehen murheeseen apua?
Kiitos ja kumarrus!
Älä odota olevasi huomion keskipisteenä kokoajan niin parisuhteessa näen paranemista. Sinun täytyy antaa tilaa miehen pohtia,älä vie hänelle omia huoliasi.
Näen sinun työtulevaisuutesi hyvänä,alasta en osaa kyllä sanoa mitään :)
Enkä valitettavasti eläimistä :)
Näkijä
Olen 23-vuotias vaaka ja minulla on 2,5 vuotias poika sekä 30-vuotias avopuoliso (oinas). Haluaisin kysyä, oppiiko poikani vielä puhumaan vai sairastaako hän dysfasiaa? Olen myös vähän hakotiellä tulevan ammattini suhteen. Onko oma ajatukseni uravalinnasta tällä hetkellä se oikea? Milloin pääsen opiskelemaan? Onko mieheni ollut rehellinen? Kiitokset!
Vierailija:
Näen onnea siellä missä olet,tulevaisuudessa sinun täytyy kuitenkin luottaa vaistoosi,muutoksia näen kyllä.Näkijä
Kiitos vastauksesta.
Onnea meillä on nyt aika paljon.
Pelottaa tuo muutos, elämässäni on ollut paljon muutosta.
MInkäkaltaisia muutoksia näet?
Älä anna minkään estää niin kaikki sujuu hyvin!
Näkijä
34v. kahden lapsen äiti. Näetkö minut työelämässä vai opiskelemassa? ja kauris on horoskooppimerkki. Kiitos!
Vierailija:
Eli 22 vee vesimies..Eroavatko vanhempani ja myydäänkö kotitaloni? Vai loppuuko paremmin? Saako tyttäreni pikkusisaruksen? Jos toinen vauva tulee, kuinka pian? Miten rahallinen tilanteemme? Onko mieheni onnellinen?
Valitettavasti en näe vanhempiesi tilannetta,enkä kotitalosi.
Vauvan näen kyllä,poikavauvan,sitten kun rahatilanteenne on loistavalla tolalla.
Miehesi onnellisuuden määrität sinä,hän on riippuvainen sinun onnellisuudestasi.
Näkijä
saammeko miehen kanssa asiat sujumaan, onko suhteellamme vielä toivoa? vai annanko asian olla jo, lopetanko yrittämästä? näetkö muuta?
Vierailija:
Olen 23-vuotias vaaka ja minulla on 2,5 vuotias poika sekä 30-vuotias avopuoliso (oinas). Haluaisin kysyä, oppiiko poikani vielä puhumaan vai sairastaako hän dysfasiaa? Olen myös vähän hakotiellä tulevan ammattini suhteen. Onko oma ajatukseni uravalinnasta tällä hetkellä se oikea? Milloin pääsen opiskelemaan? Onko mieheni ollut rehellinen? Kiitokset!
En osaa sanoa sairastaako poikasi dysfasiaa mutta sen näen,että hän puhuu kyllä. Vaikeuksia tulee hieman olemaan,ole kärsivällinen lapsellesi.
Uravalintasi huolet sinun täytyy pistää syrjään joksikin aikaa,vastaus niihin tulee yllättäen ja sitten olet tyytyväinen.
Uskalla kohdata asiaan kuuluvat aggressiiviset vihantunteet itsessäsi ja muissa, sillä ne ovat väistämätön osa paranemista tällaisena aikana.
Näkijä
toivottavasti et ollut tuo " näkijä" , joka pisti huijausviestin.. :)
Niin, ehkä olen tosiaan huomionhaluinen toisinaan. Mutta en kai voi tehdä niinkään, että pidän omat huoleni sisälläni ja olen hänelle " huolikaivo" ..? Erimielisyyttä on ollut hoidon tarpeesta.
Kiitos!
Minä en edes väitä osaavani mitenkään ennustaa,jostain syystä vain saan joistain ihmisistä ja sanoista " kuvia" ... :)
Näkijä
Vierailija:
Kiitos vastauksesta.
Onnea meillä on nyt aika paljon.
Pelottaa tuo muutos, elämässäni on ollut paljon muutosta.MInkäkaltaisia muutoksia näet?
En osaa sanoa muutoksen laadusta,mutta sitten kun se tulee,olet vain onnellinen,samoin läheisesi!!
Näkijä
Vierailija:
saammeko miehen kanssa asiat sujumaan, onko suhteellamme vielä toivoa? vai annanko asian olla jo, lopetanko yrittämästä? näetkö muuta?
Uudet mahdollisuudet ovat avoinna ja tiedätkin sen jo,vai mitä?
innostuksesi ohjaa sinut oikeaan suuntaan!!
Näkijä
Olen ristiverinen, melko vaaleaihoinen.
Älä tosiaankaan rupea miehelle terapeutiksi,tarkoitin lähinnä,että älä myöskään oleta hänen aina olevan saatavilla ajatuksineen ja anna hänelle tilaa,älä painosta... Omat huolesi on viisainta purkaa nyt jollekkulle muulle.
Näkijä
Vierailija:
34v. kahden lapsen äiti. Näetkö minut työelämässä vai opiskelemassa? ja kauris on horoskooppimerkki. Kiitos!
Sinun täytyy nyt rentoutua ja antaa hetken elämän viedä,oikeat asiat tulevat ja loksahtavat paikoilleen juuri niinkuin niiden kuuluukin!
Näkijä
Pahoittelen,mutta tähän en näe mitään.
Näkijä