Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies maksamaan elarit?

Vierailija
25.10.2020 |

Minulla kävi niin, että tuomari määräsi elatusavuksi 15,5% miehen tuloista.

Ex-miehelläni on paljon rahaa ja tuo summa olisi hänen helppo maksaa, mutta hän muutti pian tuomion jälkeen yrityksensä kirjanpitoa, eikä enää tienaa
suomessa rahaa lainkaan, vaan rahat on jotenkin kierrätetty viron kautta.

Eli siis kun miehellä ei ole tuloja, ei hän maksa elareitakaan. Tiedän, että hän saa rahaa firmansa kautta ja elää edelleen leveästi, mutta elareita hän ei aio maksaa.

Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi menetellä?
Miten saan rahat, jotka minulle kuuluu?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottomies hoitaa.

Vierailija
2/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä sitä lapsilla, ei saa nähdä jos kunnon elareita ei rupea kuulumaan. Hommaat uuden miehen niin se tulee kateelliseksi. Jos teillä on yhtään kemiaa jäljellä niin voit kiristää sitä seksillä. Jos tiedät siitä arkaluonteisia asioita, uhkaat levittää ne nettiin ja hänen ystäväpiirilleen. Itse ole käyttänyt noita kaikkia keinoja hyvällä menestyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uhannut levittää parin miehen arkaluonteisia tietoja heidän työnantajilleen, nykyään tienaan elareilla ihan hyvin.

Vierailija
4/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristä sitä lapsilla, ei saa nähdä jos kunnon elareita ei rupea kuulumaan. Hommaat uuden miehen niin se tulee kateelliseksi. Jos teillä on yhtään kemiaa jäljellä niin voit kiristää sitä seksillä. Jos tiedät siitä arkaluonteisia asioita, uhkaat levittää ne nettiin ja hänen ystäväpiirilleen. Itse ole käyttänyt noita kaikkia keinoja hyvällä menestyksellä.

No yök!

Vierailija
5/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen uhannut levittää parin miehen arkaluonteisia tietoja heidän työnantajilleen, nykyään tienaan elareilla ihan hyvin.

Hyi, Ei ole ihme ettei isiä kiinnosta.

Vierailija
6/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet mammat taas liekeissä!

Vierailija
7/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa sulle ja perii ne sitten myöhemmin mieheltä.  Näin oli ainakin vielä parikymmentä vuotta sitten.

Ja Kelan maksu oli vaan se joku perusminimi.

Surullista, että monet miehet tekee tällä tavalla.  Eivät ajattele lainkaan lasta, joka on heidän omansa.  Ajattelevat vain sitä lapsen äitiä, jota haluavat tällä tavoin vahingoittaa.  Tiedän niin monen monta tapausta, jotka on keplotelleet itsensä tavalla tai toisella irti omasta lapsestaan ja tämän elättämisestä.  

No ei sen puoleen, omakin lapsuuden aikainen elämiseni perustui tasan tarkkaan vain siihen, että äiti kävi töissä ja hoiti asiat.  Vaikka minä en ole avioerolapsi enkä avioton.

Isä enimmäkseen juopotteli.  Äiti meillä kaiken maksoi.  Leveästi ei eletty.   Enemmänkin köyhästi, mutta hengissä pysyttiin.

Kuinkahan paljon tällaista tässä maassa onkaan, on ollut ennen ja on nytkin.  Kaikilla miehillä ei vastuuntunto herää ikinä.  

Kun hoidan isäni hautaa, joskus sitä nousee mieleen, että mitähän varten minä täällä käyn.  Ethän se sinäkään minun eteeni ikinä mitään tehnyt.  Mutta sitten näen sen sotaveteraanimerkin siinä kivessä, ja ajattelen, että menihän sulta se neljä vuotta nuoruutta kuitenkin siihen, joten tehdään nyt tämä.

Vierailija
8/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Miehen toimet, vaikkakin kyseenalaisia, ovat todennäköisesti täysin laillisia.

Vierailija
9/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan kautta. Eli Kela maksaa sinulle ja perii mieheltä takaisin. Elarit ei ole vapaavalintainen asia.

Vierailija
10/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottomies hoitaa.

Soitin ulos-ottomiehelle. Ei voi tehdä mitään, kun ei ole suomessa tuloja

Vierailija
12/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten vielä Tuo Kelan potti on ihan säälittävän pieni. 

Ex-mieheni tulot on jotain miljoonaluokkaa, siksi otin prosentit.

Mutta nyt hänellä ei ole tuloja suomessa! kyllä harmittaa :(

Vierailija
13/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin tehtiin, koska isä on miljonääri. Naisena luonnollisesti haluan hyvät löhtökohdat lapselleni

Vierailija
14/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu prosentit ja suomessa tulot 0€ niin ihan oikein tuo menee

Vierailija
15/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela maksaa sulle ja perii ne sitten myöhemmin mieheltä.  Näin oli ainakin vielä parikymmentä vuotta sitten.

Surullista, että monet miehet tekee tällä tavalla.  Eivät ajattele lainkaan lasta, joka on heidän omansa.  Ajattelevat vain sitä lapsen äitiä, jota haluavat tällä tavoin vahingoittaa.  Tiedän niin monen monta tapausta, jotka on keplotelleet itsensä tavalla tai toisella irti omasta lapsestaan ja tämän elättämisestä.  

No ei sen puoleen, omakin lapsuuden aikainen elämiseni perustui tasan tarkkaan vain siihen, että äiti kävi töissä ja hoiti asiat.  Vaikka minä en ole avioerolapsi enkä avioton.

Isä enimmäkseen juopotteli.  Äiti meillä kaiken maksoi.  Leveästi ei eletty.   Enemmänkin köyhästi, mutta hengissä pysyttiin.

Kuinkahan paljon tällaista tässä maassa onkaan, on ollut ennen ja on nytkin.  Kaikilla miehillä ei vastuuntunto herää ikinä.  

Kun hoidan isäni hautaa, joskus sitä nousee mieleen, että mitähän varten minä täällä käyn.  Ethän se sinäkään minun eteeni ikinä mitään tehnyt.  Mutta sitten näen sen sotaveteraanimerkin siinä kivessä, ja ajattelen, että menihän sulta se neljä vuotta nuoruutta kuitenkin siihen, joten tehdään nyt tämä.

Hyvin tutunkuuloinen tarina, oma lapsuuteni oli samanlainen. Äiti teki pitkää työpäivää ja isä joi oman palkkansa. Pärjättiin kuitenkin rahallisesti hyvin, kiitos äidin. Isä ei mikään sotaveteraani ollut, alkoholisti vain. Minä en ole käynyt haudalla kohta 10 vuoteen. Ei ansaitse sitä. Hyvin harva suomalainen mies omaa selkärangan ja rehellisen mielen, tai edes tuntee rakkautta omia lapsiaan kohtaan. Noissa erotilanteissa sen näkee, katkeruus ja kosto menee jopa oman lapsen edun edelle. Säälittäviä itserakkaita ihmisiä isät.

Vierailija
16/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Elarit kuuluu lapselle.

Vierailija
17/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli päivänä 1 tienaa 10 000€ ja sä saat siitä 15,5%

Päivänä 301 se tienaa 1500€ ja sä saat siitä 15,5%

Mitä sä valitat, mies maksaa just sopimuksen mukaan.

Vierailija
18/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W  leviää ja voi hyvin - myös Suomessa =)

Vierailija
19/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on minunkin rahoja, näin tuomarikin sanoi. Tottakai lapseen menee rahaa.

Pointti onkin se, että exällä on ihan valtava omaisuus ja tulot. Kyllä hänellä on rahaa maksaa. Mutta ei maksa! Voiko tuomarilta hakea uuden päätöksen? Jossa mies pakotetaan maksamaan?

Miehen pitää kantaa vastuu, kun on isäksi ruvennut!

Vierailija
20/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kysymys olla siitä, ettei näiltä miehiltä ole naiset koskaan kysyneet, haluaako mies lasta?

Joka kerta, kun puhutaa, yllätysraskaudesta, se on yllätys miehelle mutta ei naiselle. Naine kyllä tietää, milloin on kuukautiset ja milloin ovuloi.

Siten vahinkoraskaus ei yksinkertaisesti ole naisen kannalta mahdollinen.

Tiedän satoja tapauksia, joissa nainen väittä tulleensa vahiongossa raskaaksi, vaikka syövät pillereitä. Se ei yksinkertaisesti ole tilastollisesti edes mahdollista, etteikö nainen tietäisi

Mutta näin on huijattu miehiä niin kauan kuin ihmisiä on ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän