Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies maksamaan elarit?

Vierailija
25.10.2020 |

Minulla kävi niin, että tuomari määräsi elatusavuksi 15,5% miehen tuloista.

Ex-miehelläni on paljon rahaa ja tuo summa olisi hänen helppo maksaa, mutta hän muutti pian tuomion jälkeen yrityksensä kirjanpitoa, eikä enää tienaa
suomessa rahaa lainkaan, vaan rahat on jotenkin kierrätetty viron kautta.

Eli siis kun miehellä ei ole tuloja, ei hän maksa elareitakaan. Tiedän, että hän saa rahaa firmansa kautta ja elää edelleen leveästi, mutta elareita hän ei aio maksaa.

Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi menetellä?
Miten saan rahat, jotka minulle kuuluu?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi aina olla valmis saamaan lapsi, jos koskee naiseen sillä lailla.

Mikään ehkäisykeino ei ole 100-varma.

Vierailija
62/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin naisen, abortit pitää kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä elatusmaksukeskustelut alleviivaavat sitä, että tällä palstalla ei normaalit miehet aikaansa vietä. Suurin osa lapsista, joista elatusmaksuja maksetaan, ovat syntyneet harkittuina ja haluttuina vakituisiin suhteisiin, usein avioliittoihin, jotka ovat myöhemmin loppuneet. Suurin osa elatusmaksuja maksavista miehistä (ja naisista!) ymmärtävät, että he ovat elatusvelvollisia lastensa suhteen myös parisuhteen päättymisen jälkeen. En kuule tätä normaalia ääntä näissä keskusteluissa ollenkaan. Näissä ketjuissa puhutaan joistain marginaalisista ilmiöistä.

Vierailija
64/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja tyydy kohtaloosi.

Vierailija
65/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pitää housut jalassa, kohdun tai kivesten poisto.

Vierailija
66/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Pitää housut jalassa, kohdun tai kivesten poisto.

Sterilisaatio on ihan eri asia sitä paitsi voi saada lapsen vaikka olisi kouinka steriili

Vierailija
67/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin naisen, abortit pitää kieltää.

Hah hah, aborttiahan nainen ei juuri halua, jos on miljonäärin tenava vatsassa :D

Vierailija
68/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö avioero juuri ole merkki, että nainen ahluaa miehestä eroon, jos kerta nainen avioeroa haluaa? 

Se pitää mennä niin, että jos haluaa eroon miehestä, niin menee sitten myös eroon miehen rahoista.

Tai sitten jos nainen haluaa erota, naisen pitää tehdä kaksi lasta, ja toinen lapsista menee isälle ja toinen äidille

Vierailija
69/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsikin tehtiin, koska isä on miljonääri. Naisena luonnollisesti haluan hyvät löhtökohdat lapselleni

Trolololooo

Vierailija
70/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristä sitä lapsilla, ei saa nähdä jos kunnon elareita ei rupea kuulumaan. Hommaat uuden miehen niin se tulee kateelliseksi. Jos teillä on yhtään kemiaa jäljellä niin voit kiristää sitä seksillä. Jos tiedät siitä arkaluonteisia asioita, uhkaat levittää ne nettiin ja hänen ystäväpiirilleen. Itse ole käyttänyt noita kaikkia keinoja hyvällä menestyksellä.

Älä kuuntele idiot####n neuvoja voit joudut itse kuseen, kun on aika helppo todistaa jos levittelee toisten asioita nettiin.

Vierailija
71/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni väitti oikeudessa, että olisin huijannut hänet isäksi.

Tuomari sanoi, että koska mies on laittanut peniksensä sisääni, raskaus on aina mahdollinen. Joten tuomarikin on samaa mieltä, että miehen pitää maksaa!

ja se maksaa, 15.5 % täällä saaduista tuloista

tulot 0 ?

elämä on

Vierailija
72/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa nyt hyvät ihmiset, jos mies saa osinkona firmaltaan vaikka 1000000e, silloin elatusmaksu olisi 155000e. Siis 155000e! Ei yksikään lapsi tarvi noin paljon rahaa. Mutta nainen toki tarvii. Siksi nainen teki lapsen.

Joten ei oel reilua miestä kohtaan

Vierailija
73/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa nyt hyvät ihmiset, jos mies saa osinkona firmaltaan vaikka 1000000e, silloin elatusmaksu olisi 155000e. Siis 155000e! Ei yksikään lapsi tarvi noin paljon rahaa. Mutta nainen toki tarvii. Siksi nainen teki lapsen.

155 000 on pieni summa tuosta. Haittaako se ihan oikeasti jotenkin miehen elämää että tuollainen määrä menee naiselle joka on miehen lapsen äiti? Mieshän kuitenkin saa aikamoisen summan itse, ei kukaan tarvitse tuollaisia rahoja yksin.

Ahneus on kyllä yksi suurimmista synneistä. 

Vierailija
74/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

155 000 on pieni summa tuosta. Haittaako se ihan oikeasti jotenkin miehen elämää että tuollainen määrä menee naiselle joka on miehen lapsen äiti? Mieshän kuitenkin saa aikamoisen summan itse, ei kukaan tarvitse tuollaisia rahoja yksin.

Ahneus on kyllä yksi suurimmista synneistä. 

Taidat olla vasemmistolainen. Miksi naisen pitäisi päästä lapsen siivellä ylimpään desiiliin? Mies voisi maksaa vaikkapa 500€ kuussa, sillä jo ostaa ruokaa ja vaatteita lapselle.

Vierailija
75/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt AP tehnyt lapsen miehltä kysymättä?

Koska totta kai mies muuten haluaisi osallistua lapsensa elämään?

Vierailija
76/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huvinsa saanut,

nyt koittaa maksun aika

Vierailija
77/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin apta,jos hän olisi täysin varaton ja todella tarvitsisi elatusmaksun LASTAAN varten,mutta se, että rahan kiilto silmissä pannaan menemään, ei kuulosta siltä, että lapsi tässä on ensisijaisena mielenkiinnonkohteena.

Itse olisin ollut vain onnellinen, jos ei olisi tarvinnut miestä elämässämme mukana roikottaa vuosikausia vain siksi, että on rahan tarve, todellinen sellainen.

Lapsen isä myönsi isyytensä ja lähtökohdat itselläni olivat sellaiset, että olisin jokatapauksesa pitänyt lapsen vaikka mies ei olisi halunnutkaan, mutta hän täysin tietoisesti valehteli minulle kirkkain silmin myös haluavansa lapsen( mikä sittemmin paljastui täydelsi pas..puheeksi) ja myös tästä syystä annoin raskauden edetä eräiden muiden syiden lisäksi. Lopulta hän kuitenkin ymmärsi, mitä menettäisi, jos jättäisi meidät täysin oman onnemme nojaan ja suostui järjestelyyn,jossa hän saa tavata lastaan melkolailla päivittäin/ silloin kun se meille molemmille sopii, mutta huoltajana toimin vain minä. Hän maksaa elatusmaksun alle sen mitä hänelle lain mukaan kuuluisi, mutta auttaa meitä aina tarpeen tullen esim. lääkärikuluissa, laskuissa, ruoka- ja vaatehankinnoissa. En siis pyydä näitä kuluja itselleni vaan nimenomaan jos lapsi tarvitsee jotain. Hän on vapaa siis valitsemaan; joko näin tai sitten makselee Kelan perintäkuluja lapsen täysi- ikäisyyteen saakka. Toistaiseksi on valinnut tämänhetkisen tilanteen, mutta aika näyttää.. Sen hän myös tiedostaa, että mikäli koskaan enää päättäisi minut ja lapsensa pulaan jättää, se olisi viimeinen tapaaminen lapsen kanssa. Taustaksi senverran, että lapsen isä teki minulle aikoinaan todella halpamaisen tempun eli useita sellaisia, petti minua tietäen että olen raskaana ja antoi minun uskoa ties mitä satuja.. Ja jatkoi tätä vielä lapsen syntymän jälkeenkin. Asiahan minulle sitten lopulta selvisi, mutta silloin tietysti oli myöhäistä- miehen teot olivat ehtineet tuottaa jo peruuttamatonta vahinkoa niin minulle kuin lapsellekkin. Niin sitä siis makaa kuin petaa- miehet puhukaa totta naisille,jotka olette saattaneet raskaaksi- se voi pelastaa tuon toisen ihmisen ja vielä syntymättömän lapsen elämän- myös teillä on vastuu. Tavataanpa se vielä kerran: miehet, myös teillä on VAS- TUU!

Vierailija
78/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mitään vastuuta, jos nainen päättää tekaista mukulan.

Kyllä emo pentunsa hoivaa!

Vierailija
79/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan järkevä mies lapsia halua, naiset taas haluaa aina lapsen koska se on kätevä raha-automaatti. Jos elareita ja valtion tukia ei olisi, tilanne olisi se, mikä sen kuuluisikin olla....

Vierailija
80/118 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas näkee viesteistä että lapsi on vain näille naisille kiristyksen väline. Lapsia pitää vaan tehdä, vaikka isille ei ole mitään kerrottu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi