En ymmärrä perunasipulisekoitusten käyttäjiä
Kuinka laiska ihmisen pitää olla, ettei jaksa perunoita siivuttaa ja sipulia pieniä, kun kuitenkin niitä yleensä kaikilla kaapista löytyy?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:17"]
Millainen ihminen ostaa valmiiksi viipaloitua leipää?
[/quote]
Valmiiksi viipaloitu tai muuten paloina oleva leipä on kätevä melko vähän leipää syövälle sinkulle (tai perheensä ainoalle leivänsyöjälle). Voi laittaa pakastimeen suoraan koko paketin tuoreena ja sitten pala kerrallaan sieltä sulattaa leivänpaahtimessa sitä mukaa kun syö, niin saa aina tuoreen makuista leipää eikä sitä vanhene hukkaan.
Noissa palaset ovat kuitenkin jotenkin tiiviimmin yhdessä eivätkä kuivu niin paljoa pakastettaessa kuin itse siivutettu leipä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:45"]
En ole koskaan käyttänyt, en ole vielä keksinyt mihin? Enkä pidä mausta. Muistelen kuitenkin joskus jossain maistaneeni... En siis tuomitse käyttäjiä, itse en vain tykkää pakasteiden mausta.
[/quote]Nehän on niin helvetin kylmiäkin ettei niitä voi kukaan syödä!
Minua taas mietityttää, millainen ihminen pönkittää itsetuntoaan sillä, ettei käytä valmista peruna-sipulisekoitusta. Ei vissiin ole hirveästi saavutuksia muilla elämän osa-alueilla, mutta mikäpä minä olisin tuomitsemaan. Onhan se hyvä että ihminen saa kokea onnistumisen tunteita - minulla ne tulevat muualta kuin perunankuorimistaidoista mutta aapeelle tietty oikein kiva että on löytänyt sen oman juttunsa.