Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä perunasipulisekoitusten käyttäjiä

Vierailija
01.02.2014 |

Kuinka laiska ihmisen pitää olla, ettei jaksa perunoita siivuttaa ja sipulia pieniä, kun kuitenkin niitä yleensä kaikilla kaapista löytyy?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:37"]Ihan samaa ihmettelen! Samoin ihmettelen jauhelihan käyttäjiä. Onko mikään iso vaivaa jauhaa itse se liha lihamyllyssä? Ei ole! Tietää mitä saa.

Myöskin valmiin leivän ostajat on kyllä aika uusavuttomia... Leivän pyöräyttää niin nopsasti, ettei siinä kauan kestä. 

Entäs sitten leikkeleet ja juustot...? Nekin on niin kätevä itse tehdä!

Mutta kun ei viitsitä nähdä mitään vaivaa!

[/quote]

Unohdit pastan.. :)

Vierailija
62/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEITTOJUUREKSET.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän viipaloitua leipää. Jokainen perheenjäsen tahtoo erilaista, joten kaikki paketit ovat pakastimessa josta sitten kukin ottaa haluamaansa ja sulattaa paahtimessa. Ellei laitettaisi pakasteeseen, niin roskiin menisi isot määrät homeista leipää joka viikko. 

Vierailija
64/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ymmärtämättä. Sä tuskin meidän pöydässä syöt, eli mitä se sua ylipäänsä liikuttaa.

Vierailija
65/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavathan nuo pakastesekoitukset elämää, mutta kyllä tuoreista aineista tehty on parempaa. Kukin tyylillään.

Vierailija
66/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun janssoninkiusaukseen tulee rainbown janssonfileitä, jotka on tehty kyllä sillistä. Kerran myytiin lidlissä oikeaa anjovista tähän tarkoitukseen, se vasta olikin hyvää! Seuraksi vielä punajuuria ja suolakurkkua, oi että on herkkua!

Vierailija
67/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka jaksaa edelleen tehdä kuten 50-luvulla, kantaa vedet kaivosta ja laittaa leivät itse taikinajuuresta jne. kuvittelee edelleen, että näillä asioilla voi päteä tänäkin päivänä. Harmi, että aika menee ruuanlaittoon ja nysväämiseen, ei ehdi elää ja nähdä, mitä kaikkia mahdollisuuksia nykymaailmassa on käyttää aikaansa paremmin

Vierailija
68/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä ihmettelen tätä hyökkäystä ap:ta vastaan sikäli, kun tällä palstalla järjestään tuomitaan kaikki eineksiin viittaavatkin elintarvikkeet tai pakasteet. Eihän niitä koskaan tunnusta kukaan ostavansa...

Itsekään en noita pusseja käytä. En kovin usein kokkaa ruokia, joissa perunoita pitää viipaloida ja kun teen niin eipä ole iso juttu.

Vierailija
69/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, miten muut laittavat ruokansa?

Vierailija
70/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:30"]

Minä en käytä sipulia lainkaan, en missään ruuassa. Siksi en osta perunasipulisekoitustakaan. Syön toki sipulia muiden tekemässä ruuassa.

[/quote]

Perunasuikaleitakin saa, niitä meilläkin käytetään. Ilman sipulia siis.

Vierailija
71/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonin fileet on kilohailia ja kyllä niitä on ihan joka kaupassa myytävänä.

Vierailija
72/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä touhuun mieluummin lasten kanssa jotain kivaa ku kuorin perunoita. Jokainen tavallaan.

Vierailija
73/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:21"]

30min ja ruoka on valmis kun käyttää sitä valmiiksi pilkottua, joskus vaan on kiire.

[/quote]

Eikö riisi, nuudelit tai pasta ole paljon nopeammin valmis? Miksi ei käytä sellaisia aineksia, joihin tuollainen kiire sopii? 

Jos perunoita käyttää, se on hyvää, kun sen valmistaa hyvin. 

Vierailija
74/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku- ja broilerkiusaus ovat niin ihanaa pikaruokaa meillä, joten ei ole tullut mieleenkään että alkaisin pilkkoa perunat ja sipulit itse. Tai uunissa ne toki ovat tunnin verran, mutta tekemiseen ei kauan aikaa mene. Jää aikaa muuhun paljon kivempaan.

Vierailija
75/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:17"]

Millainen ihminen ostaa valmiiksi viipaloitua leipää?

[/quote]

Se raivostuttaakin lähikaupassa, kun ei enää saa kunnon leipää. Vain niitä valmiita siivuja. On pitänyt siirtyä leipomaan itse, jos ei ole ehtinyt käydä konditoriossa.

Vierailija
76/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:42"]

Mä touhuun mieluummin lasten kanssa jotain kivaa ku kuorin perunoita. Jokainen tavallaan.

[/quote]

Minäkin touhuan mielelläni lasten kanssa. He nauttivat, kun laitamme ruokaa yhdessä. Yksi on maustamassa, toinen pesee vihanneksia ja vanhin saattaa pilkkoakin ja olla paistamassa. 

Vierailija
77/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Minäkin touhuan mielelläni lasten kanssa. He nauttivat, kun laitamme ruokaa yhdessä. Yksi on maustamassa, toinen pesee vihanneksia ja vanhin saattaa pilkkoakin ja olla paistamassa. 

[/quote]

Meillä lapset on tehneet jo ruuan valmiiksi kun tullaan töistä. Harrastuksia 4 krt viikossa, niin ei siinä ole aikaa yhdessä tehdä ruokaa, ei valitettavasti aina syödäkään yhdessä. Onneksi on nuo valmiit, niin saa lapset ne jo nopeasti tehtyä. Sitten taas mennään tukka putkella tai jos on vapaata, lähdetään yleensä yhdessä kylpylään.

Vierailija
78/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettua sipulia ja perunaa. Miksi en ostaisi valmiiksi siivutettuna, eihän tossa ole mitään ylimääräistä. Mun mielestä maku on ihan yhtä hyvä oli perunat ite siivutettu tai ei. Joku kinkkukiusaus ei nyt niin gourmet ruoka ole. Kinkun tosin ostan isona palana, en osta mitään pizzasuikaleita sentäs.

Vierailija
79/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan mahtava pikaruokavinkki:

jauhelihakeitto perunasipulisekoituksesta. Sekaan vielä pussillinen keittojuureksia. On muuten hyvää!

Vierailija
80/83 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:47"]

Hei, ihan mahtava pikaruokavinkki:

jauhelihakeitto perunasipulisekoituksesta. Sekaan vielä pussillinen keittojuureksia. On muuten hyvää!

[/quote]

Kaiken saat valmiista keittoperunakasvispussista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi