Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen ja omistava työkaveri (homo ja "toy boys")

Vierailija
21.01.2014 |

Anteeksi raflaava otsikko. Mutta minulla on tällainen erikoinen tilanne töissä. Koitan selittää mahd. selvästi. Meitä on työpaikalla mm. neljä määräaikaista nuorta eli kolme miestä ja mä, siis päälle parikymppisiä ollaan ja yksi vakkarina oleva kolmikymppinen homomies. Tää kolmikymppinen on työpaikallamme sellanen viihdyttäjätyyppi, joka saa ihmiset nauramaan kaikilla kertomuksilla toilailuistaan ym. Minulla ei ole samanlainen huumorintaju, mutta mulla on kohteliaat välit häneen, eli hymyillään kun moikataan jne. Tää homomies on jotenkin viehtynyt näihin meidän työpaikan nuoriin miehiin. Aattelen, että pitää heitä jonain toy boys -tyylisinä. :D Joo läppä oli. Hän esim. on kutsunut heitä oluelle töiden jälkeen poikaporukalla muutaman kerran sinä aikana kun mä olen ollut tuossa työpaikassa. Meille 90-luvulla syntyneiden enemmistölle, näin luulen, homous ei ole mikään big deal, ja se onkin kiva että nää miehet tulee tosi luontevasti toimeen tän homon kanssa. Ja se ei oo ongelma minulle, vaikkei tää homomies mm. mua kutsu vaan toinen juttu.

Nyt olen ihastunut yhteen näistä miehistä ja se on selvästi molemminpuolista ihastumista. Hän on sinkku, nää kaksi muuta miestä on varattuja. Muutkin on huomanneet meidän ihastumisen. Tää kolmikymppinen on jollain tavalla mustis. Esim. kun me mennään kahvihuoneeseen taukoa pitämään yhtäaikaa ihastukseni kanssa, niin jo pari minuutin päästä tää kolmikymppinen tulee perässä. Eikä tää ole sattumaa, koska tapahtunut tosi useaan kertaan ja lisäksi jos olen muiden kanssa tauolla, niin hän ei tule. Kun olen muutaman kerran pyytänyt neuvoa ihastukseltani ja hän tulee työpisteelleni, niin kolmikymppinen tulee huoneen toisesta päästä heti selkäni taakse myös jakelemaan neuvoja. Mä kyllä huomaan mikä on jutun nimi, mutta mun ihastus ei kyllä ole näyttänyt vielä ymmärtävän, että tää homomies on hänestä mustasukkainen. Mun ihastus on vähän sellainen ujo tyyppi ja tiedän, ettei hän tältä pohjalta tule minua pyytämään mihinkään töiden ulkopuolella. Siksi minun pitäis toimia, mutta ylipäänsä tosi vaikeeta yrittää tutustua tauoilla enemmän, kun yksi on heti vahtaamassa ja liittymässä keskusteluun ja kertoilemassa omista hauskoista jutuistaan... Haluisin tietää ihastuksestani enemmän ennen kuin itse teen mitään. En tiedä, jotenkin pelottavaa, että joku noin omistaa toista, vaikka ois vaan työkaveri. Tää kolmikymppinen on hallitsevassa roolissa työpaikallamme, kun on aina äänessä ja viihdyttäjä eli moni tykkää, siksi ei kannattaisikaan laittaa hänen kanssaan suhteita solmuun, ei tiedä mitä siitä seuraisi. Pitäiskö kuollettaa tää alkuvaiheen pieni ihastus ja antaa olla? Ihastun kuitenkin useasti eikä tosi moni ole johtanut mihinkään juurikin, jos ollaan huomattu olevamme liian erilaisia tai joissain tapauksissa en ole edes osoittanut tunteitani syystä tai toisesta. Eli olen tottunut, että ihastumisia tulee ja menee...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis homoja kaikki? Mikä työpaikka se sellainen on?

Vierailija
2/10 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:33"]

Niin siis homoja kaikki? Mikä työpaikka se sellainen on?

[/quote]

Eivät ole, kai oisin maininnut. Vaikka tuskin edes luit muutenkaan. Ne kaksi varattua seurustelee naisten kanssa eikä minun ihastus ole mikään homo, jos ihastunut muhun. :D t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ujo nössö. Piirittäkööt homppeli sitä.

Vierailija
4/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville töiden jälkeen ennenkuin homomies huomaa että olette kahden. Kahvilla sitten ehditte keskustella rauhassa.

Vierailija
5/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset homomiehet ovat niitä pahimpia draaman aiheuttajia. Mikäli haluat, ettei sinua hiillosteta ulos työyhteisöstä, niin ei kannata sekaantua. Uroseläimet virtsaavat reviirinsä rajat ja olet astumassa hänen kuvittelemalleen reviirille.

Vierailija
6/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereista kannattaa pysytellä erossa, ei saa syödä kuormasta! Varsinkin jos ihastut helposti, voi olla kurja sitten tehdä töitä yhdessä, jos homma ei toimikaan.

Vierailija
7/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei ole sinulle "big deal" (fancy that, in English!), nakyy olevan kun on jutun juoni.

Ja viela ihan toy boys, jospa lukisit vahan sanakirjaa ennenkuin siteeraat vierasta kielta , se on boy toys, vahan eri asia.

Vierailija
8/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan bb-nino mieleen :D

en varmaan uskaltaisi yrittää mitään, koska tuollaiset työyhteisöä hallitsemaan pyrkivät ihmiset ovat niin vaikeita, varsinkin jos syynä on jotain niin henkilökohtaista kuin mustasukkaisuus.

Vierailija
9/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut tylsimykset aina kommentoivat, ettei saa syödä kuormasta. Olen kokenut työpaikkaromanssin. Se päättyi aikanaan, mutta erosimme ystävinä, joten työnteko yhdessä onnistui mainiosti!

Vierailija
10/10 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille ujolle ees pillua niin ettei ihan homoksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä