Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaamon tietomurron uhrit: lupaan että en lue tietojanne

Vierailija
25.10.2020 |

Todella ikävä juttu, ja te olette siihen täysin syyttömiä.

Jos yhtään helpottaa, niin lupaan että en tule koskaan lukemaan yhtään vuotanutta asiakaskertomusta enkä silmäilemään, onko joukossa tuttuja. Ei kuulu minulle. Raportoin poliisille heti, jos näen tietoja jossain reposteltavan.

Toimitaanko kaikki näin?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan myös toimia samoin kuin aloittaja!

Vierailija
2/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm in.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana.

Luin eilen tämän Twitterissä heitetyn haasteen, hyvä veto alhaisia kiristäjiä vastan.

Vierailija
4/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikirjaesimerkki hyvesignaloinnista. Tuskin missään näet niitä tietoja mutta nyt haluat gloriaa tästä hienosta päätöksestäsi. Kukaan normaali ihminen ei niitä lue muutenkaan.

Vierailija
5/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes kiinnosta muiden ihmisten asiat, ei, vaikka ne pälähtäisivät tähän padilleni.

Puhuimmejuuri tästä miehen kanssa. Ketä kiinnostaa? Siis kamalaa uhreille, mutta meille ulkopuolisille uhrien jutut on evvk.

Vierailija
6/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mukana!

Lisäksi muistuttaisin, että salaisten tietojen lukeminen on rikos, vaikka ne olisikin vuodettu nettiin. Ne ovat edelleen yhtä salaisia kuin ennen tietomurtoakin. Siis jokainen joka niitä lukee ja/tai levittää, syyllistyy rikokseen.

Vierailija
7/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei myöskään kiinnosta toisten intiimit asiat. Työssäni kuulen niitä ihan kylliksi. Ja jos joku media alkaa hyödyntää niitä, se media heti porukalla boikottiin!

Vierailija
8/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta :)

Vierailija
9/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kahdeksan jo sitoutunut! Minä en ole mukana, joten vesitän heti vassarisuunnitelmanne.

Vierailija
10/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppikirjaesimerkki hyvesignaloinnista. Tuskin missään näet niitä tietoja mutta nyt haluat gloriaa tästä hienosta päätöksestäsi. Kukaan normaali ihminen ei niitä lue muutenkaan.

Vaikutat katkeralta ja empatiakyvyttömältä.

Aloituksen idea lienee osoittaa uhreille, että on paljon ihmisiä joita ei nuo tiedot kiinnosta. Kaikki ns. hyveellinen toiminta ei ole mitään signalointia, vaan todella moni ihminen haluaa ihan aidosti auttaa ja tukea muita. Mietipä hetkinen sitä.

Vierailija
11/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhahhaa, mikä päivän sädekehämetsästys!

Vierailija
12/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte nyt ihan ensiksi edes tsekanneet, millainen firma tämä Mehiläisen kokoiselta isolta mielenterveysalan instituutilta kuulostava lafka on. XD. Tässä linkki, jota näette, millainen firma elämänne oli ottanut ohjatakseen. https://www.talouselama.fi/uutiset/psykoterapeutti-aiti-ja-ohjelmistoke…

Melko uskottavan näköinen "instituutio" XD

Vierailija
13/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen ainoastaan tuttujen asiakaskertomukset. Lupaan olla lukematta tuntemattomien, ellei sitten jotain tosi kiinnostavaa osu silmiin.

Vierailija
14/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä koko perhe lupaa myös.

Vannon, etten lue.

Vierailija
15/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat katkeralta ja empatiakyvyttömältä.

Aloituksen idea lienee osoittaa uhreille, että on paljon ihmisiä joita ei nuo tiedot kiinnosta. Kaikki ns. hyveellinen toiminta ei ole mitään signalointia, vaan todella moni ihminen haluaa ihan aidosti auttaa ja tukea muita. Mietipä hetkinen sitä.

Ja tässä toinen sädekehäpyhimys. Halatkaa ja pussatkaa toisianne. Pollyannojen kokoontumisajot!

Vierailija
16/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en lue, ei kiinnosta paskan vertaa. :) ja jokaisen yksityisyys on jokasen oma asia ja pitää turvata.

Vierailija
17/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lue. Harvoin toivon pahaa ihmisille mutta nyt toivon tämän tekijälle.

Vierailija
18/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa. En lue.

Vierailija
19/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten terapiavuodatukset. Ei kyllä tuttujenkaan sen puoleen.

Saatte olla rauhassa.

Vierailija
20/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luen jos vastaan tulee,, ihan uteliaisuuttani.

Tuskin on tuttuja, ei ainakaan jokapäiväsessä elämässä vastaan tulevia tuttuja... Ystäväthän käyttää mua muutenkin terapeuttina, eli niiden asiat mä jo tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän