Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salarakas ja rakkaani vaimo kävi juuri ovellani. Kysyttävää?

Vierailija
01.02.2014 |

Kysykää vaan.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että et kuule miehestä enää. Se tuli katumapäälle ja lopettaa suhteen. Se siitä rakastamisesta. Sä taisit olla sille pelkkä huvitutti. Sä saisit kyllä hävetä. 

Vierailija
62/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika helvetin välinpitämätön sen miehenkin vaimoa kohtaan kun tekee tuollaista paskaa ja sanoo vaan ettei vaimo saa tietää. Ei hirveesti omatunto kolkuttele. Toivottavasti otti nainen eron, varmasti paskana kun oma rakas panee jotain lutkaa. Ei minkäänlaista kunnioitusta pettäjiä tai salarakkaita kohtaan, säälittävää kun ei ole munaa sanoa asioita suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa sinuun yhteyttä jos vaimo heittää pihalle. Muuten saat odottaa yhteydenottoa.

Vierailija
64/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, ettet koe olevasi kokonaisen rakkauden arvoinen? Kokonaisen ihmisen arvoinen? Miksi sinulle kelpaa vaan rippeet miehestä?

Vierailija
65/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette ihan kauheita, vihan täyttämiä ihmisiä! Huh huh...

Vierailija
66/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin salarakas on ja off 7 vuotta. Lopulta sain mieheni vaimoltaan. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja olemme aivan silmittömän onnellisia. Mies oli vaimonsa kanssa ihan väärä pari. Miehen lapset muuttivat meille heti kun saivat valita kummalla asuvat. En voisi olla onnellisempi!!

Vierailija
67/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 05:51"]

Minä olin salarakas on ja off 7 vuotta. Lopulta sain mieheni vaimoltaan. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja olemme aivan silmittömän onnellisia. Mies oli vaimonsa kanssa ihan väärä pari. Miehen lapset muuttivat meille heti kun saivat valita kummalla asuvat. En voisi olla onnellisempi!!

[/quote]aha....

Vierailija
68/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä vahingonilon määrää :D

Vierailija
69/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:09"]

En usko, että yksikään järkevä ja normaali aikuinen tekisi tänne aloituksen asiasta, jonka suhteen ei ole millään mittapuulla käyttäytynyt korrektisti.

Ensinnäkin, salarakkaat ovat yleensä itsetunnoltaan heikkoja. Kuka haluaisi lällätellä moisella?

Toiseksi, maailman vanhin syy mieheltä olla eroamatta, on se, että lapset ovat vielä pieniä tms. Vain umpityhmä uskoo tuollaista

Kolmanneksi, salarakas osallistuu pettämiseen ja rakastaa miestä, joka huijaa ja valehteloee, vehkeilee ja asettaa omat tarpeet lastensa ja puolisonsa edelle. Mikään saalis se mies ei siis ole. Olisi noloa joutua kertomaan, että on rakastunut tuollaiseen ja vieläpä että ei saa miestä omakseen, koska mies ei ole miehen mielestä riittävän hyvää vaimomateriaalia.

Kaiken tämän lisäksi miehillä on edelleen iskostunut tämä vanha madonna-huora-asetelma. Vaimo on se virallinen, hyvä puoliso ja lasten äiti, se, jonka kanssa vieteetään juhlat ja joka esitellään työkavereille ja ystäville. Salarakkaan kanssa tehdään niitä irstaampia juttuja salassa, koska salarakashan ei ole mitään puoisoainesta. Kukapa haluaisi lastensa äidiksi naista, joka sekaantuu varattuun mieheen, kykenee jakamaan miehen tietoisesti toisen kanssa ja sietää sen, ettei koskaan ole miehelle ykkönen? Ja joka vieläpä saa palkkansa matkoina ja koruina.

Salarakkaat eivät ole hyvää vaimoainesta. Aina silloin tällöin joku mies kiinnijäätyään joutuu sellaiseen tyytymään, mutta aika nopeasti sellainen on laitettu kiertoon.

Miksi siis kukaan todellinen salarakas tekisi tällaista aloitusta?

[/quote]

Ikävä palauttaa sinut maanpinnalle. Olin hyvä äiti ja vaimo 20 vuotta, mutta minut jätettiin salarakkaan vuoksi. Samoin kävi kahdelle ystävälleni.

[/quote]

Ikävä palauttaa sinut maanpinnalle, mutta et tainnut miehen mielestä kuitenkaan ihan niin hyvä olla, miksi muuten hän olisi sinut jättänyt?

Vierailija
70/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap Porista?

Vierailija
71/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekassa suhteessani tietämättäni salarakas. Mies tunnusti pari kk päästä että hällä vaimo. Välimatkaa oli meillä 100km joten tapasimme aina mun luona, enkä osannut epäillä mitään kun en koskaan siellä käynyt eikä se ollut vakavaa. Mies vuokrasi sitten kuulema uuden asunnon ja sitten alettiin olemaan siellä, tosin mies hävisi aina selittämättömiksi ajoiksi ja saattoi olla yönkin poissa. Sitten kerran ilmoitti että hällä on vaimo, ja he palaavat yhteen. Olin aika paskana, mutta erottiin sitten. Viikko siitä niin alko ukon jallittelu ja vonkasi takaisin, ero tulossa yms. ja koko tän ajan vaimo eli siis siinä uskossa että miehellä on menossa kriisi, ja siksi vaimo antoi miehelle siimaa että avioliitto pelastuisi. Aivan uskomaton kusipää oli se äijä, mutta osasi esittää rakastunutta ja palvovaa miestä. Vieläkin ihmettelen miten se onnistui vedättämään MEITÄ MOLEMPIA, siten että mä ihmettelin sen hullua exää joka soitteli sille ja tekstasi ja uhosi nistiä mut, ja se oli ihmetelly että kuka vitun mielisairas akka siellä majailee hänen miehensä kämpillä eikä suostu lähtemään. Meitä vedettiin kuusnolla ja tänä päivänä ajattelen että olisinpa ymmärtänyt kohdata naisen kasvotusten, enkä olisi uskonut sen miehen juttuja. Ihan hulluhan se oli, mutta rakastunut nainen on tyhmä nainen.

Jos ap tiedät että miehelläsi on vaimo, niin miten helvetissä alennat itsesi tollaiseen?? Arvosta itseäs enemmän, se mies on helvetin itsekäs kun toimii noin ja te naiset sitten keskitytte toistenne arvosteluun. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei sekaannu varattuihin miehiin, se on ihan selviö. Jotain on pielessä jos nauttii rakkaudesta jossa toinen osapuoli on vielä sidoksissa toiseen kumppaniin. ja huolimatta siitä mitä se ap sulle sanoo, se ON sidoksissa siihen vaimoon vaikka se muuta väittää. Jos ei olisi, se olisi sinkku.

Vierailija
72/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! Miehen kaksoiselämässä vaurioituu usein paljon ihmisiä, eikä tuo pettäjämies useinkaan välitä heistä oikeasti yhtään mitään, ei kakkosesta muuta kuin reikänä ja liehiteltävänä, että saisi sitä, ei vaimostaan muuta kuin lastensa toisena huoltajana ja kodinhoitajana, ei lapsistaan yhtään mitään rikkoessaan heilta kodin ja perheen, eikä lopulta itsestäänkään, kun antautuu valeheisiin ja salasuhteisiin, joilla rikkoo koko elämänsä luullen vain hetken nautiskelevansa salasuhteesta. 

Mies on näissä salasuhteissa useimmiten se suurin rikollinen, useimmiten aviorikollinen, rikkoohan hän itse oman avioliittonsa toisen, usein alkuun täysin miehen perheestä ja jo olemassa olevasta suhteesta tietämättömän kumppanin kanssa. Miehen tulisi saada rangaistus sekä ykköseltä että kakkoselta, ja naisten tulisi tällaisissa tilanteissa oppia jo pitämään yhtä, kuten pettäjämiehetkin pitävät yhtä, eivätkä käräyttele mieskavereidensa pettämisiä, vaikka tietävät, pä'invastoin: hyvä veli -systeemillä suojaavat pettäjiä!!! Näin työporukoissa ja kaveripiireissä.

Kakkoseksi joutunut nainen, asetu mielikuvissasi vaimon asemaan ja ajattele tilanne omalle kohdallesi: miltä tuntuisi, jos sinun miehesi pettäisi sinua salaa? Miltä tuntuisi olla vaimo, jonka mies pettää? Miltä tuntuisi miettiä, mitä pitää lasten kanssa tehdä, lähteä vai jäädä pettäjän kanssa elämään petettynä? Mitlä tuntuisi, kun mieheesi et voisi luottaa pätkän vertaa, etkä kokisi aitoa oikeaa aviopuolisoiden välille tarkoitettua rakkautta, vaan pettäjämiehen salakavalaa liehakointia (mitä kakkonenkin kokee)?  Miltä tuntuu jakaa sama mies toisen naisen kanssa, miltä se tuntuu sinusta, pettäjäkaveri, nyt? MIltä tuntuisi vaimon tilanteessa miettiä, tuleeko miehen mukana sukupuolitauteja, lkun häneen ei todellakaan voi luottaa, onko se kakkonen ainoa, jonka kanssa pettää? Ettei ole ihan maksullisiakin, joista ei edes kakkoselle kerro, saati vaimolle? 

Näitä kun miettii, niin harva nainen haluaa pettää varatun miehen kanssa tämän vaimoa salasuhteessa, jossa mies yleensä vain käyttää naista hyväkseen ja siten osoittaa itselleen miehistä valtaansa vaimoaan ja tuota kakkosta, eli naisia, kohtaan! Sellainen mies ei todellakaan ansaitse perhettä, ei lapsia eikä varsinkaan uskollista vaimoa!!! Joutaa jäädä maksullisten ja tilapäishorojen saalistajaksi!

Vierailija
73/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kiistämätön fakta että "toinen nainen" ei arvosta itseään. Mä olen itse ollut sellainen, ja itsetunto oli kyllä aika pitkälle toisten varassa. Määrittelin itseni sen perusteella viehättyykö minusta joku mies, ja "päihitänkö" sen miehen vaimon. Olin säälittävä, eksynyt tyttö joka kuvitteli että siinä pelissä voittaa joku. Tänä päivänä (+30) ymmärrän miten typerä olin. Jos voisin, ravistelisin sitä naikkosta joka olin hartioista, ja takoisin päähän järkeä. "Sä olet arvokas, arvokkaampi kun tuo äijä joka on valheellinen ja petollinen". Mä välitän itsestäni tänä päivänä ihan liikaa, että suostuisin jakamaan kumppaniani. Ja naiset, jos teidän miehet oikeasti jää kiinni vehtaamisesta toisten naisten kanssa, arvostakaa itseänne. Elämä on liian lyhyt siihen että seuraavat viis vuotta ravaatte terapiassa ja EHKÄ saatte palaset kasattua. On olemassa paljon ihmisiä jotka eivät petä, ja niin kauan kun näille pettäjille jatkuvasti annetaan anteeksi "koska asuntolaina ja lapset", niin kauan ne jatkaa sitä. Pettäjät tietävät että pelissä on raha ja omaisuus, ja sen varaan ne laskevat. "Ei se nainen luovu tästä kivitalosta ja helposta elämästä, mä voin pettää koska mulla on rahaa". Lähtekää oikeasti heti, vuoden mittainen salasuhde on eriasia kun yhden illan kännipano. Ihminen tekee erehdyksiä, mutta salaSUHDE ei ole erehdys, eikä humalasta johtuva keski-iän kriisin puhkeaminen josta voi selvitä terapialla. Mutta systemaattiseen kusettajaurpoon ei terapia auta. Siihen auttaa vaan se että jättää sen sinne kivitaloon haeskelemaan uutta uhria. :)

Vierailija
74/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:59"]Vituttaako?

[/quote]

Vituttaa, mut enemmän itkettää. En tajua miksei mies voi vastata mulle! ap

[/quote]

jos sinulla kurja olo,mietipä pienillä aivoillasi miltä vaimosta mahtaa tuntua? Hänellä pitkään ollut yhteinen elämä miehen kanssa, synnyttänyt ja hoitanut lapset. Varmasti sokeasti luottanut mieheensä, yhtäkkiä koko elämä vedetään jalkojen alta.

Vierailija
75/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa tää olikin provo..no onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän