Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi

Vierailija
07.01.2014 |

Ihan mitä mieleen pälkähtää. Esim. miten pukeudut, mitä syöt, perheesi, mitä harrastat, mitä rakastat/vihaat, lempi lomakohteesi, vihaatko anoppiasi, millaisesta seksistä pidät...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ulkosuomalainen ja vihaan talvea. Tämän vuoksi lempilomakohteeni on vaikkapa Karibialla. Olen sinkku, lapseton ja anopiton. Rakastan eläimiä. Rakastan myös matkustelua, muotia ja Ben&Jerry's jätskiä. Harrastan pilatesta, joogaa ja nyt haluaisin aloittaa jonkun extremelajin. Käyn myös näyttely- ja laulutunneilla. Syön suht terveellisesti ja käytän mielelläni luomutuotteita. Olen myös aikamoinen foodie ja rakastan uusien ruokien kokeilemista ja ulkona syömistä. Haluaisin oppia kokkaamaan. Tota kokeilunhalua voi soveltaa myös seksiin ja kaikkiin muihinkin elämän osa-alueisiin. Vihaan tupakointia, töykeitä ihmisiä ja hitaasti lataantuvia nettisivuja (kuten AV tällä hetkellä). 

Vierailija
2/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best in eu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranruokaa? Ok. Röyh ja wuh.

Vierailija
4/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä joka päivä 2-4 kuppia, en tykkää kahvista. Tänä vuonna yritän uudistaa mun vaatevaraston ja muutenkin ostaa uusia vaatteita sekä asusteita.

Vierailija
5/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun klassisen minimalisesti, mutta kirkkaisiin väreihin ja vaihteleviin materiaaleihin. Olen tällä hetkellä köyhä ja onnellinen. Matkustelen mieluiten kotimaassa rahatilanteesta riippumatta. Rakastan kävelemistä niin kaupungissa kuin metsässä. Kuuntelen hittimusiikkia. Luen mielelläni kaunokirjallisuutta ja lääketiedettä. Söisin joka päivä runsaasti roskaruokaa ja tuoreita kasviksia, jos se olisi taloudellisesti mahdollista. Arvostan valtavasti kauneutta luonnossa, ihmisissä ja taiteessa.

Vierailija
6/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuopiskelijanainen. Pukeudun boheemisti ja "söpösti", harrastan joogaa. Rakastan keskustella yhteiskunnallisista asioista ja katsoa komediaelokuvia.

Vierailija
7/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33v. lapseton sinkku. Terveelliset elämäntavat. Syön pääasiassa kasvisruokaa, mutta joskus myös kalaa. Ehkä noin kerran viikossa.

Rakastan sisustamista, taidetta, urheilua. Olen juuri tänään sisustanut asuntoani.

Haluaisin löytää miehen,jonka kanssa perustaa perhe,mutta en ole hyvä parisuhteissa ja olen miettinyt jo vaihtoehtoja mitä teen jos en löydäkään miestä. Toinen vaihtoehto on lähteä pois Suomesta, koska mitä minä täällä tekisin jos ei mikää pidättele. Olisi kiva kiertää maailmaa.

Vierailija
8/14 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 11:11"]

Olen hiukan alle 50 vuotta.

Olen naimisissa itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Minulla on monta lasta ja vielä enemmän lapsenlapsia.

Annoin juuri taloni yhdelle pojistani ja muutin itse vuokralle miehen ja nuorimpien lasteni kanssa.

Opiskelen työn ohella kolmatta korkakoulututkintoani - ihan vain huvin vuoksi.

Rakastan uimista, ratsastusta ja matkailua.

Pidän myös ruoanlaitosta ja sisustamisesta.

Lempijuomani on punaviini ja lempibändini Opeth.

[/quote]

Olet tyypillinen kohde av-mammoille.

Amistaustaiset, sosiaalituella elävät lähiömutsit kirjoittelevat lie useinkin sinulle "Get a life"?

Vierailija
9/14 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19, asun kissan ja poikaystäväni kanssa. Luen usein kirjoja, käyn joskus baarissa. (en juo itseäni tosihumalaan, muutaman drinkin juon) aloittelen syksyllä opintoja taide-alalla.

juuri nyt teen hanttihommia. Pelaan joskus video pelejä..

Vierailija
10/14 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Laasasen blogia ja runkkaan 2-8 tuntia joka päivä. Olin yli 6 vuotta selibaatissa (ikävuodet 24-30), kunnes kävin prostituoidun luona. Se oli mukavaa. Harrastan runoutta ja haaveilen paremmasta elämästä. En ole koskaan äänestänyt Perussuomalaisia. Huomenna ajattelin tehdä riisipuuroa.

Vierailija
11/14 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen. minulla ei ole ystäviä. Vanhempani asuvat samassa kaupungissa mutta näen heitä n. 4 kuukauden välein. Veljiäni en näe koskaan.

Anoppi on minulle läheisempi kuin oma äitini. Ja pidän hänestä kovasti. 

Olen melko hukassa itseni kanssa kaiken tämän yksinäisyyden keskellä. Pitäisi olla aikuinen mutta tuntuu kuin olisi jäänyt teini-ikäisen asteelle.

nautin urheilusta. Erityisen mukavaa on kun on voinut koko talven pyöräillä ilman että tulee kylmä. Kaipaan aurinkoa ja odotan kesää. :)

Vierailija
12/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan alle 50 vuotta.

Olen naimisissa itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Minulla on monta lasta ja vielä enemmän lapsenlapsia.

Annoin juuri taloni yhdelle pojistani ja muutin itse vuokralle miehen ja nuorimpien lasteni kanssa.

Opiskelen työn ohella kolmatta korkakoulututkintoani - ihan vain huvin vuoksi.

Rakastan uimista, ratsastusta ja matkailua.

Pidän myös ruoanlaitosta ja sisustamisesta.

Lempijuomani on punaviini ja lempibändini Opeth.

Vierailija
14/14 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v sairaanhoitaja. Perheeseeni kuuluu 4v lapsi, mies ja 2kissaa. 

Tänään aamulla heräsin ensimmäisenä ja hymyilytti kun kissat, ukko ja lapsi nukkuivat tyytyväisenä samassa sängyssä :)

Rakastan perhettäni ja sukulaisiani. Herään aina ensimmäisenä ja keitän kahvia, se on minun oma hetkeni! 

Harrastan ratsastusta ja luen paljon. Tykkään kutsua sisaruksiani ja ystäviäni meille kahville tai syömään. Lomailen mieluiten mökillä tai kaupunkikohteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme