Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salarakas ja rakkaani vaimo kävi juuri ovellani. Kysyttävää?

Vierailija
01.02.2014 |

Kysykää vaan.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos olisit vaimon tilanteessa, olisit synnyttänyt rakaallesi lapset, ja se pettäisi sinua?

Vierailija
22/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:56"]Mies selvästi välittää sinusta, kun ostelee lahjoja ja vie jopa seksilomalle.

[/quote]

Niin hän ainakin on aina sanonut ja osoittanut välittämistä. Nyt oon vähän epävarma. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voi löytää vaapata kundia, joka ostaisi lahjoja ja veisi matkoille? miksi oman edun tavoittelelminen oli tärkeämpää, kuin se että toisella on perhe ja lapset.

Vierailija
24/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:59"]Vituttaako?

[/quote]

Vituttaa, mut enemmän itkettää. En tajua miksei mies voi vastata mulle! ap

Vierailija
25/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole salarakas etkä reikä. Sä olet huora. Saat maksun seksistä.

Vierailija
26/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko edes hävetä tai tuntea huonoa omaatuntoa?

Vaikka mies tässä onkin se pääasiallinen kusipää,

tulet hyvänä kakkosena, jos olet kerran miehen perheestä tiennyt.

Vierailija
27/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:52"]Mitä se vaimo sano?

[/quote]

En oikein saanut selvää. Huusi aivan raivona. Kaivoi lastensa kuvat taskusta ja iski ne mun nenän eteen. Heitti mun naamalle lunta... Jotain karjui huoraksi. Sanoin, että en antanut maksusta. Vaimo vaan tukahti.

[/quote]

No mitäs ne lahjat ja ulkomaanmatkat on, jos ei maksua? Vaimohan siltä mieheltä löytyy jo...

[/quote]

No, nyt epäilen, mitä ne on... ap

Vierailija
28/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kysyttävää. Oikeastaan vain yksi sana joka tulee mieleen sanoa ap:lle:

*****.

Vierailija
29/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:01"]entä jos olisit vaimon tilanteessa, olisit synnyttänyt rakaallesi lapset, ja se pettäisi sinua?

[/quote]

No kyllähän mä olisin ihan rikki. Mut mies vakuutteli, ettei vaimo sais tietää. ap

Vierailija
30/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit itsekin lapsi, miltä tuntuisi jos joku olisi välittämättä sinusta ja perheestäsi mennyt sänkyyn jommankumman vanhempasi kanssa, miksi et välittänyt perheen lapsista, ne eivät ottaneet sinulta mitään ne oli perhe ennen sinua

Vierailija
31/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:03"]etkö voi löytää vaapata kundia, joka ostaisi lahjoja ja veisi matkoille? miksi oman edun tavoittelelminen oli tärkeämpää, kuin se että toisella on perhe ja lapset.

[/quote]

Oon tosi yksinäinen. Tapasin miehen ja hän täytti mun yksinäisyyden. Olin vuosinaudet sinkkuna. Oli ihanaa, kun joku välitti. En löytänyt ketään vapaata. ap

Vierailija
32/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään järkevä ja normaali aikuinen tekisi tänne aloituksen asiasta, jonka suhteen ei ole millään mittapuulla käyttäytynyt korrektisti.

Ensinnäkin, salarakkaat ovat yleensä itsetunnoltaan heikkoja. Kuka haluaisi lällätellä moisella?

Toiseksi, maailman vanhin syy mieheltä olla eroamatta, on se, että lapset ovat vielä pieniä tms. Vain umpityhmä uskoo tuollaista

Kolmanneksi, salarakas osallistuu pettämiseen ja rakastaa miestä, joka huijaa ja valehteloee, vehkeilee ja asettaa omat tarpeet lastensa ja puolisonsa edelle. Mikään saalis se mies ei siis ole. Olisi noloa joutua kertomaan, että on rakastunut tuollaiseen ja vieläpä että ei saa miestä omakseen, koska mies ei ole miehen mielestä riittävän hyvää vaimomateriaalia.

Kaiken tämän lisäksi miehillä on edelleen iskostunut tämä vanha madonna-huora-asetelma. Vaimo on se virallinen, hyvä puoliso ja lasten äiti, se, jonka kanssa vieteetään juhlat ja joka esitellään työkavereille ja ystäville. Salarakkaan kanssa tehdään niitä irstaampia juttuja salassa, koska salarakashan ei ole mitään puoisoainesta. Kukapa haluaisi lastensa äidiksi naista, joka sekaantuu varattuun mieheen, kykenee jakamaan miehen tietoisesti toisen kanssa ja sietää sen, ettei koskaan ole miehelle ykkönen? Ja joka vieläpä saa palkkansa matkoina ja koruina.

Salarakkaat eivät ole hyvää vaimoainesta. Aina silloin tällöin joku mies kiinnijäätyään joutuu sellaiseen tyytymään, mutta aika nopeasti sellainen on laitettu kiertoon.

Miksi siis kukaan todellinen salarakas tekisi tällaista aloitusta?

Vierailija
33/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:03"]Osaatko edes hävetä tai tuntea huonoa omaatuntoa?

Vaikka mies tässä onkin se pääasiallinen kusipää,

tulet hyvänä kakkosena, jos olet kerran miehen perheestä tiennyt.

[/quote]

Mä vaan siirsin syyllisyyden sivuun. Ajattelin, että mul on oikeus. En ajatellut lapsia. Nyt kaduttaa kyllä. ap

Vierailija
34/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahaaa kuolen nauruun

Vierailija
35/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka kundi laulaa, naisena miksi teit näin toiselle naiselle ja lapsille, kaikki ihmiset tekevät virheitä, voit korjata omasi jättämällä perheen rauhaan

Vierailija
36/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:09"]En usko, että yksikään järkevä ja normaali aikuinen tekisi tänne aloituksen asiasta, jonka suhteen ei ole millään mittapuulla käyttäytynyt korrektisti.

Ensinnäkin, salarakkaat ovat yleensä itsetunnoltaan heikkoja. Kuka haluaisi lällätellä moisella?

Toiseksi, maailman vanhin syy mieheltä olla eroamatta, on se, että lapset ovat vielä pieniä tms. Vain umpityhmä uskoo tuollaista

Kolmanneksi, salarakas osallistuu pettämiseen ja rakastaa miestä, joka huijaa ja valehteloee, vehkeilee ja asettaa omat tarpeet lastensa ja puolisonsa edelle. Mikään saalis se mies ei siis ole. Olisi noloa joutua kertomaan, että on rakastunut tuollaiseen ja vieläpä että ei saa miestä omakseen, koska mies ei ole miehen mielestä riittävän hyvää vaimomateriaalia.

Kaiken tämän lisäksi miehillä on edelleen iskostunut tämä vanha madonna-huora-asetelma. Vaimo on se virallinen, hyvä puoliso ja lasten äiti, se, jonka kanssa vieteetään juhlat ja joka esitellään työkavereille ja ystäville. Salarakkaan kanssa tehdään niitä irstaampia juttuja salassa, koska salarakashan ei ole mitään puoisoainesta. Kukapa haluaisi lastensa äidiksi naista, joka sekaantuu varattuun mieheen, kykenee jakamaan miehen tietoisesti toisen kanssa ja sietää sen, ettei koskaan ole miehelle ykkönen? Ja joka vieläpä saa palkkansa matkoina ja koruina.

Salarakkaat eivät ole hyvää vaimoainesta. Aina silloin tällöin joku mies kiinnijäätyään joutuu sellaiseen tyytymään, mutta aika nopeasti sellainen on laitettu kiertoon.

Miksi siis kukaan todellinen salarakas tekisi tällaista aloitusta?

[/quote]

No, teinpä nyt kumminkin. Pakko kai purkaa Tää jonnekin. ap

Vierailija
37/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:12"]vaikka kuinka kundi laulaa, naisena miksi teit näin toiselle naiselle ja lapsille, kaikki ihmiset tekevät virheitä, voit korjata omasi jättämällä perheen rauhaan

[/quote]

Niin, en tiedä, niin kai pitäisi. Mut kauhee koukku mieheen. ap

Vierailija
38/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mun pitää hakea lapset isältään hoidosta. Palaan myöhemmin, voi laittaa kysymyksiä. ap

Vierailija
39/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:48"]Salarakas? Panopuu tai reikä olis osuvampi nimi

[/quote]

Kyllä mies rakastaa mua oikeasti, mutta ei voi erota lasten takia. Saa nähdä miten nyt käy. En koe olevani pelkkä reikä. Suhteemme on lämmin ja rakastava. Mies ostelee lahjoja, kukkia, vie ulkomaille ym. Seksi on taivaallista. ap

[/quote]

Voi tyttökulta! Olin nuorempana vuosia naimisissa olevan miehen rakastajatar. Vaimo ei tullut ovelle, mutta soitteli "kiitettävän" usein ja huoritteli. Tämäkään mies "ei voinut erota lasten takia". Jos vähän rapsutat tuota argumenttia huomaat sen ohuuden. Kysy vaikka mieheltä miten lasten on parempi elää perheessä jossa puolisot valehtelevat ja pettävät. Ehkä oikea syy sivusuhteen ylläpitämiseen selviää kaikille osapuolille.

Et voi sysätä vastuuta omista teoistasi miehen ja hänen vaimonsa niskaan, tyyliin "suhteeseen ei mahdu kolmatta ellei siinä ole tilaa". Sinä yksin olet vastuussa siitä mitä aiheutat miehen perheelle. Mutta jos kama on tärkeää (lahjat, kukat, matkat) niin mikäs siinä. Kunhan teet mitä teet tietoisesti ja kannat vastuusi. 

Minä sain roolistani ja miehen valheista tarpeekseni ja panin suhteen poikki. Uskoton ihminenhän joutuu valehtelemaan joka suuntaan että saa pidettyä systeemiään yllä.

Loppujen lopuksi ns. toinen nainen häviää aina, usko pois.  

Vierailija
40/75 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes suostuit sellaiseen, se on itsensä vähättelyä että suostuu saamaan vaan sitä aikaa kun pettävä kundi löytää mahdollisuuden livistää kodistaan, ja se nainen ja lapset, lapset kärsii nyt,  ei se on täysin väärin, jos se setä osteli sulle lahjoja niin voit löytää myös vapaan kundin joka antaa kaiken aikansa sinulle, voit löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme