Valon veljelle nimi
Mielipiteitä nimestä Viimo? Onko liian erikoinen? Onko vaikea tietää, onko kyseessä tyttö vai poika?
Kommentit (59)
Viimon otaksuisin pojan nimeksi, Runon taas tytön.
Ei vaan Runo on yhä edelleen poika. Ja sointuvat erinomaisesti yhteen Valo ja Runo?
Viimo kuulostaa minusta vain kummalliselta, ainoa mielleyhtymä on Viina, koska Viimo ei merkitse mitään. Mieluummin joku vastaavalla tavalla merkityksellinen nimi kuin Valokin on. En nyt tähän hätään kuitenkaan ehdota mitään.
Jos toinen on valo niin toiselle sitten nimeksi Pimeä...sopii tytölle sekä pojalle.
Kyllä o loppuisena miehen nimeksi miellän. Tosin mieleen tulee hieho tai joku muu maatilan eläin. Sait aiempaan avaukseen paljon kivoja nimiä. Eikö niistä löytynyt miellyttävää?
Viimo kuulostaa pojalta, mutta on aika erikoinen, varmaan joutuisi aina toistelemaan.
Viimo on vähän erikoinen, mutta lähipiiri kyllä siihen tottuis. :) Ihan kiva, mutta en mä tiedä onko se nyt erityisen sopiva mitenkään yhteen tuon Valon kaa..?
Mutta oisko ennemmin fiksumpaa antaa nimi joka tarkoittaa jotakin? Meillä ainakin ollut veljeskateutta, kun toisen nimi selvemmin tarkoittaa jotain kuin toisen.
Aarre? Toivo? Onni? Mitä näitä nyt on..
Tosin aina se lapsi jotain kateuden aihetta keksii nimistä, meillä esikoinen ihan katkera kun hänen nimessä 4 kirjainta ja minun, isin ja pikkuveljen nimessä 5. :D
Visa! Paras tähän saakka ehdotetuista vaikka itse sanonkin :-)
Kynttilä?