Valon veljelle nimi
Mielipiteitä nimestä Viimo? Onko liian erikoinen? Onko vaikea tietää, onko kyseessä tyttö vai poika?
Kommentit (59)
Voi tsiisus: Viimo??? Meinaatko että jääs itten viimoseksi? :) En kestä.. päivän naurut tuli, kiitos.
Valokin on ihan hirveä, just sellainen wt-/new age -nimi. Kerran Korkeasaaressa oli hauska seurata, kun tropiikkitalossa epätoivoinen äiti yritti saada hirviö-aseperger-penskaansa tottelemaan, ja nimi oli juurikin Valo.
Avoid, avoid, avoid!!!
Mun mielestä ennemmin Viima, kuin Viimo.
Venne tai Volte?
Lucifer eli Valonkantaja vois toimia kivasti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:31"]
Venne tai Volte?
[/quote]
Mitä mä just luin?
Onko se Valo ihminen? Tyttö vai poika? Tiedän yhden Valo- nimisen kanin, sukupuolta en muista. On niin ruma nimi ettei mitään väliä veljen nimellä, pistäkään vaikka Pilkku tai Töpöhäntä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:20"]
Mielipiteitä nimestä Viimo? Onko liian erikoinen? Onko vaikea tietää, onko kyseessä tyttö vai poika?
[/quote]
Mikä sukunimi? Esimerkiksi Viimo Henkonen ois aika kiva. No, leikki leikkinä Johan itse sen kirjoitit: Veli.
Valo ja Veli siis.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:31"]
Venne tai Volte?
[/quote]
Mitä mä just luin?
[/quote]
No en mä tiedä, jos se liittyi tohon yllä olevaan, niin luit pari nimen tapaista ehdotusta, mutta saatoit sä jotain muutakin lukea.
Toi Veli ei ollut ollenkaan pahempi ehdotus! :D
Viimokin on musta ihan kiva, tai Viima. Sitten on tuolla toisessa ketjussakin ehdotettu Pilke.
Ei mitään onneja ja toivoja, liian yleisiä nykyään.
leivät haettu kauppojen takpihalta ja salaatit miksi hyvä ruoka pitää heittää pois meillä kaikilla ei ole asiat niin hyvin?
"Villeeeeee!!! Valoooooo!!! Syömään!!! Ruokana on love metalia!!!"
Viljo ja Sulo ois mun lempparit :) tosin Valo nii erikoinen et onko noi sit liia liia tavallisii?
Vilkku? Voltti? Voitto? Veikka? Veikko?
Venne ja Volte???
Jotain mannenimiä vissiin.
Miten ois Penne ja Polte?
Ville. Ja sit jos saatte vielä yhden pojan ni sen nimeks Hermanni.