Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa parisuhdetta lapsieni takia

Vierailija
24.10.2020 |

Olen ruvennut inhoamaan elämääni. Minulla on kolme lasta. Kaikki kyllä haluttuja. Mutta mies päätti sitten häipyä ja jättää kaikki lapset täysin minulle.
Kolmen kouluikäisen täysyksinhuoltajana minun on käytännössä mahdotonta saada parisuhdetta. Huomaan että olen tullut katkeraksi..en tiedä kenelle..isälle joka jätti minut yksin vai lapsille koska konkreettisesti heidän takia minä joudun olemaan yksin.
Olen monesti harkinnut vieväni lapset johonkin sillä eihän heidän isäkään niitä hoida, miksi minun sitten pitäisi? Ehkä joku muu hoitaisi heitä mielummin kuin minä.
Vai tyydynkö siihen että olen seuraavat 15 vuotta ilman parisuhdetta?
Mitäköhän tässä pitäisi tehä

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapset pois. Kerran miestä ei kiinnosta vanhemmuus, miksi sinua pitäisi?

Vierailija
22/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Anna pois. Koska ei isälle kelpaa, niin ei sinullakaan. Ehkä saat jossain torilla niistä muutaman euron?

Osta sitten vaikka pullaa ja uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. 

Tiedehistoria ei tunne sellaista naista, joka ei saisi miestä. 

Vierailija
24/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan vieras mies tuskin alkaa enää isäksi lapsillesi. Monikaan mies ei myöskään tuo mitään helpotusta arkeen - päin vastoin, miehet haluavat huomiota ja saattavat olla jopa mustasukkaisia ajastasi omien lastesi kanssa, monet eivät juurikaan tee mitään kotitöitä, miehet eivät halua käyttää rahojaan toisen miehen lapsiin (esim. maksamalla lastenhoitajan tms.). Eli suhde ei tarkoita mitään perhe-elämän kaltaista tilaa; toimivan perhearjen saaminen uuden miehen kanssa on mahdollista oikeastaan vain jos löydät perhekeskeisen miehen, jolla on jo omia lapsia ja joka ottaa myös sinun lapset osaksi omaa laumaansa (mikä tietysti edellyttää että sinä otat miehen lapset luontevasti osaksi omaa perhettäsi).

Realistisesti voisit siis korkeintaan saada kevyen seurustelusuhteen, jossa ei yritetäkään perustaa perhettä. Ja siinä sitten kipuilet sen kanssa, että et saa lapsia minnekään hoitoon ja haluaisit olla kaksistaan miehen kanssa. Mies kiukuttelee, jos lapset hänksättävät läsnä, ja lapset ovat mustasukkaisia uudesta miehestä, joka ei välitä heistä.

Paitsi jos sulla ap on ihan hervoton tuuri ja löydät oikein helposti isäpuolen rooliin asettuvan perhemiehen. Good luck vaan!

Vierailija
25/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä se 15v menee. Mulla enää reilu kymmenen lusittavana.

Vierailija
26/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni pyydä liikoja. Minä tunnen yksinäisyyttä. Olen ollut jo monta vuotta ilman parisuhdetta. Ja ymmärrän tavallaan miehiäkin. Miksi ne minut haluaisi kun voi ottaa lapsettomankin. Nuo ovat aina minulla. Ei päivääkään missään muualla.

En todellakaan olisi tehnyt lapsia jos olisin tiennyt että toinen huoltaja voi vaan lähteä.

Ap

Vierailija
27/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on näitä hankalia kysymyksiä, että milloin elämässä on syytä olla onneton, milloin kiitollinen. Usein tietysti vähän molempia. Tottakai olet ap katkera jos miehesi on jättänyt sinut. Perheen hajoaminen ja parisuhteen päättyminen on kamala asia mitä saat surra ja olla vihainen, ja toivottavasti saat apua asian käsittelyyn. Mutta toki ymmärrät että syyttömiä lapsesi tähän ovat. Itselläni on yksi lapsi ja puoliso enkä tiedä tuleeko lapsia lisää. Voisin kokea siitä kaikenlaisia negatiivisia tunteita, mutta ainakin toistaiseksi olen päätynyt vain olemaan mielettömän kiitollinen tästä perheestä. Olin aina halunnut lapsen ja hän on tuonut elämääni valtavan paljon. Toivottavasti löydät tasapainoa, iloa ja rauhaa elämääsi ap. ❤

Vierailija
28/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupaudun ottamaan sinut näkemättä. 

Ja uskonpa, että saman sitoumuksen tekisi aika moni muukin mies. 

Mutta mahtaako vaan kelvata keskituloinen mies, joka ei ole miljonääri, ei ole jättileukaa, ei osaa luistella eikä rakentaa taloa...

M33

Vierailija
29/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämän palstan mukaan olet p*ska mutsi jos et nyt suosiolla keskity vain lapsiin kunnes muuttavat kotoa. Mammojen mielestä parisuhdetta tarvitaan vain ydinperheen tekoon, sitten kun se on tehty ja parisuhde menee poikki mamman pitäisi olla ainoastaan mamma.

Tosiaan, kun olet mennyt nyt nuo hankkimaan, niin varmaan sellainen kevytsuhde jonkun tahollaan lisääntyneen miehen kanssa on ainoa vaihtoehto. Sitten voisitte tavata ehkä kerran viikossa jossain kahvilla, mutta tietenkään lapsille ei voi uutta esitellä vuosiin, koska muuten oot pska mutsi.

Ei vaan, älä kuuntele näitä elämäntapamammoja joiden mielestä äidin tulee elää vain lasta varten tai lapsi kärsii. Kyllä sä jonkun löydät, tinderiin vaan.

Vierailija
30/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
31/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen lapsistasi, ehdit vielä saada ihanan parisuhteen. Itse tulin jätetyksi vähän alle nelikymppisenä, en enää ehdi saada lapsia. Jättää katkeraksi. Älä menetä toivoasi, vaikka nyt tuntuukin mahdottomalta, miehiä on moneen lähtöön.

Vierailija
32/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen saanti on tärkeämpää kuin omat lapset? Justjoo.

Mulle ainakin on. Itsellä oli kaksoset, tytöt. Lasten ollessa 7v tein itse lasun ja sain ne huostaanotetuksi. Nyt elämä hymyilee.

Voi jeesus mikä k..ipää!

Vierailija
33/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni pyydä liikoja. Minä tunnen yksinäisyyttä. Olen ollut jo monta vuotta ilman parisuhdetta. Ja ymmärrän tavallaan miehiäkin. Miksi ne minut haluaisi kun voi ottaa lapsettomankin. Nuo ovat aina minulla. Ei päivääkään missään muualla.

En todellakaan olisi tehnyt lapsia jos olisin tiennyt että toinen huoltaja voi vaan lähteä.

Ap

Juuri tästä syystä lasten hankkiminen on naiselle todella riskidiili. Mielestäni kenenkään naisen, joka osaa tehdä edes jotain muuta elämällään kuin lisääntyä, pitäisi tehdä sitä muuta ja jättää porsiminen väliin. Eikä ainakaan yrittää täyttää koko maata oman alapäänsä kautta, koska sitten on myöhästä itkeä kun maito on jo maassa.

Päätit lisääntyä, nyt joudut kärsimään siitä niin kuin monet muutkin naiset, oma valinta. Harmi juttu. Mutta siis tottakai säkin voisit vain lähteä niin kuin se toinen vanhempi. Naisena tietty saisit kakkaa niskaan valinnastasi ja suurin osa lähipiiristä hylkäisi sut. Nainen on psykopaatti jos jättää lapsensa, mies on vain... Mies.

Vierailija
34/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskohan etsiä jostain muualta kuin baarista tai tinderistä. 

Maailma on täynnä miehiä, jotka ovat lapsiystävällisiä. Nämä ovat usein niitä joita naiset eivät näe, koska yleensä tällaisilla miehillä on muutenkin pehmeämmät arvot. Eivät kilpaile pakonomaisesti kaikessa, eivät koe tarvetta olla huomion keskipisteenä, eivät verissäpäin tavoittele voittoja olipa ne sitten kadulla nyrkkitappelussa tai työpaikan johtoportaassa. Ironisesti nämä ovat usein miehiä, jotka eivät omia lapsia saa. Miehiä joista Iltalehti tekee pienen jutun isänpäivänä, aiheena miesten lapsettomuus. 

Kunpa naiset vain mahtaisivat itselleen jotakin ja huomaisivat muutkin miehet kuin ne äänekkäimmät. Varmaan maailma olisi kaikin puolin parempi paikka. Mikään ulkonäköhän tähän ei liity - empaattiset miehet ovat monen näköisiä, eikä kaikkia kovimpia öyhöttäjiä siitossonneja maailmanjohtajia kyllä voi ulkonäöstä kehua niitäkään - vaikka naisia, valtaa ja lapsia näillä riittää. 

Vierailija
35/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää oli jonkun Breiviikin trolli. 

Agendana lapsettomuuden ajaminen. 

Minä jo ihmettelinkin, kun eikös yleensä yh:t ole aika kovankin miehennielijän maineessa :D    

Vierailija
36/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On miehiä jotka kestävät lapsia paremmin kuin toiset, jopa kauheasti ärtymättä, pitkät hermot. Lasten kiltteys ja jotkut säännöt voivat vähän auttaa, tietyt ajat riehumiselle. Ja on isiä joilla on pari isoa lasta kotona tai lapset äidillä, että ehtii luoksesi. Lisäksi joku mies voi vaikka maksaa lastenhoidosta joskus, että tulee treffi-ilta tai lepoa, ellet itse voi. On myös vanhempasi? Eikö kaikilla ihmisillä ole aina jotain, mikä ei käy jollekin ja joku toinen tykkää. 

Vierailija
37/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos lapset ovat jo kouluikäisiä, en ymmärrä tätä- eiväthän he voi ikuisesti esim. ekaluokkalaisia olla ja 24/7 lahkeessa roikkua? Onko ap jo yli 50- vuotias, kun toivo on noin mennyt? Todennäköisempi este mukavan miehen tapaamiselle on ainoastaan oma asenne. Palstalla rutina on varmasti helpottavaa,mutta ei korjaa ongelmaa,jos nyt miehen puutetta voi edes oikeaksi ongelmaksi kutsua.

Vierailija
38/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa dildo.

Vierailija
39/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että se seuraavakin mies voi olla yhtä ikävä ja aiheuttaa enemmän surua kuin iloa!

Unelmissasi sinulla on parisuhde, mutta se voi olla paljon huonompi kuin edellinen ja paljastua paljon surkeammaksi kuin nyt lasten kanssa yksin.

Vierailija
40/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sinulla oli parisuhde ennen kuin nalkutit miehen pihalle. Miksi taas pitäisi uusi saada? Eikö sinulle mikään riitä?

Sitäpaitsi et ole YKSIN, jos sinulla on 3 lasta. Ihme valittaja. Keskity lapsiisi ja valita vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi